Dziwne zachowanie silnika MK2 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Dziwne zachowanie silnika MK2 RP

Post autor: Apsik » sob lut 26, 2005 03:00

Cala sprawa wyglada tak:
W moim MK2 RP zeby wszystko bylo "Tip-Top" wymieniana byla uszczelka pod glowica i autko chodzilo znacznie gorzej niz przed wymiana (mul na maxa) wiec byla zabawa z zaplonem i zostal ustawiony na ksiazkowe 6* - silnik pracowal lepiej ale to jeszcze niebylo to, a ze kat "dzwonil", wiec zostal wyprozniony jako nastepny podejrzany (myslalem ze to przyczyna), znowu bylo lepiej, ale czegos brakowalo, wiec znowu zabawa z zaplonem i przy 5* byl "mul", a prawie 6* wszystko w normie (powyzej 6* byla lipa).

Teraz auto zachowuje sie tak: moc jest ok, silniczek pracuje rowno, poprawa jest, ale jak sie zagrzeje to wkrecam go na 3500rpm zwalniam pe_dal gazu i BUM!!! jakby ktos maluchem strzelal - jezeli ktos ma jakies pomysly co to moze byc to slucham - regualcja zaplonu nic nie daje. :grrr: Pomysly juz sie skonczyly.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » sob lut 26, 2005 08:18

A po wymianie uszczelki pod głowicą rozrząd dobrze ustawiłeś? :pub:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob lut 26, 2005 10:58

GEORG pisze:A po wymianie uszczelki pod głowicą rozrząd dobrze ustawiłeś? :pub:
no własnei mi tez to wyglada na żle poskąłdany rozrząd, sprawdz jeszcze raz na znakach bo raczej jest przesuniety o kilka ząbków


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt mar 04, 2005 04:23

rozrzad rzeczywiscie byl o jeden zabek do tylu, ale po skorygowaniu tego (wszystko pasuje na znaki) autko dalej "strzeka" przy zchodzeniu z obrotow, zdaza sie ze nawet potrafi zejsc ponizej 800rpm i silnik gasnie :grrr:
jedyne co sie teraz poprawilo to w momencie wcisniecia pedalu gazu na maxa silnik wyraznie ciagnie do przudu, pozatym reszta jak wyzej.

[ Dodano: Wto Mar 08, 2005 12:33 am ]
jakies pomysły ??


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » wt mar 08, 2005 09:38

5 lat temu sprzedałem golfa w którym jaden maches pokombinował coś z wtryskiem i jak silnik schodził z wysokich obrotów to strzelał jak oszalały w tłumik aż ogniem zionoł. Osiągi się troche poprawiły a spalanie wzrosło do ok 15l przy spokojnej jezdzie i wrócilismy do stanu pierwotnego. Dodam że katalizator był wybebeszony a zamiast ostatniego tłumika był wstawiony kawałek prostej rury (kanalizacyjnej). Larmo jak pieron.
Co on tam pokombinował to nie wiem ale może u ciebie też jest coś z dawką paliwa.
:pub:



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr mar 09, 2005 03:37

Nie wiem czym to sie robi i jak się to je,ale kumpel miał mk2 i coś tak kombinował z elektroniką żeby właśnie przy schodzeniu z obrotów był szczał w tłumiczek.
Ale nie wiem jaki tam miał silnik i co dokładnie zrobił.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 09, 2005 04:12

No chodzi o to ze w moim wszystko bylo OK - 0 przerobek/modyfikacji. Dopiero po ostatnim grzebaniu przy silniku czyli: wymianie uszczelki pod glowica, wybebeszeniu katalizatora i wymianie wkladu filtra na K&N'a zaczely sie dziwne jazdy :(
Teraz jak rozrząd jest OK to jezeli chodzi o moc autka to na moje "czucie" jest OK.
Co zauwazylem to:
- po zapaleniu silnika we wnetrzu auta mozna poczuc delikatny zapach miesznaki paliwa i spalin
- auto strzela tylko jezeli z 1000rpm wykeci sie gwaltownie silnik do 2800 - 3800rpm
- po strzale czasami w kabinie czuc zapach miesznaki paliwa i spalin
- jezeli sinik jest wkrecany na obroty normalnie (na birgu w czasie jazdy czy delikatnie na postoju) to nie strzela

Stan ten mi osobiscie nie przeszkadza, ale autko jest na sprzedaz i troche dziwi mnie to zachowanie, pozatym 0 problemow.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr mar 09, 2005 04:17

A ile dałeś za K&N?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 09, 2005 04:24

marceliii pisze:A ile dałeś za K&N?
:)
230zł w InterCars w Raciborzu


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » śr mar 09, 2005 08:16

Moze sonde lambde zapomniales podlaczyc :hmm: :hmm:



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Re: Dziwne zachowanie silnika MK2 RP

Post autor: kesier » śr mar 09, 2005 11:43

Apsik pisze:Cala sprawa wyglada tak:
W moim MK2 RP zeby wszystko bylo "Tip-Top" wymieniana byla uszczelka pod glowica i autko chodzilo znacznie gorzej niz przed wymiana (mul na maxa) wiec byla zabawa z zaplonem i zostal ustawiony na ksiazkowe 6* - silnik pracowal lepiej ale to jeszcze niebylo to, a ze kat "dzwonil", wiec zostal wyprozniony jako nastepny podejrzany (myslalem ze to przyczyna), znowu bylo lepiej, ale czegos brakowalo, wiec znowu zabawa z zaplonem i przy 5* byl "mul", a prawie 6* wszystko w normie (powyzej 6* byla lipa).

Teraz auto zachowuje sie tak: moc jest ok, silniczek pracuje rowno, poprawa jest, ale jak sie zagrzeje to wkrecam go na 3500rpm zwalniam pe_dal gazu i BUM!!! jakby ktos maluchem strzelal - jezeli ktos ma jakies pomysly co to moze byc to slucham - regualcja zaplonu nic nie daje. :grrr: Pomysly juz sie skonczyly.
Czy przed wywaleniem kata tez Ci strzelal?Ja jak wywalilem swojego tez przy schodzeniu z obrotow pyrka,oczywiscie nie strzela jak z armaty ale jest glosniejszy.Moze to przez usuniecie kat?



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 09, 2005 17:30

Przed usunieciem kata wszystko bylo OK.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » śr mar 09, 2005 18:47

jak masz mocny silnik a widze w opisie g60 to moze to bydz przez usuniecie kata jak byl to kat go dlawil a teraz jest pusty i moze troche strzelac,spaliny inaczej sie zachowuja,jak mialem kat to z kluczyka tak jak maluch nie chcial za diabla strzelic a po wywaleniu nie ma problemu i tak jak pisalem tez mi pyrka jak ma troche obrotow ,wiec moze nie masz sie co martwic ze to cos innego



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 09, 2005 20:52

kesier pisze:jak masz mocny silnik a widze w opisie g60 to moze to bydz przez usuniecie kata jak byl to kat go dlawil a teraz jest pusty i moze troche strzelac,spaliny inaczej sie zachowuja,jak mialem kat to z kluczyka tak jak maluch nie chcial za diabla strzelic a po wywaleniu nie ma problemu i tak jak pisalem tez mi pyrka jak ma troche obrotow ,wiec moze nie masz sie co martwic ze to cos innego
heh ale to nie w G60 sie dzieje tylko w moim 2gim MK2 - tam silniczek 1.8 RP 90KM


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości