Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								arwam							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » pn gru 11, 2006 18:34
			
			
			
			
			Witam wszystkich forumowiczów. 
 
Ponieważ idą lepsze czasy dla mojego auta chciałbym również zregenerować moją turbawkę sam. W związku z powyższym  chciałbym zakupić części do do mojego wentylatorka, a niewiem gdzie takowe zakupić.
W ziwązku z tym proszę o rady i namiary na firmy które zajmują się regeneracją sprężarek. Z góry dziękuję za ewentulną pomoc. 

 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn gru 11, 2006 21:18 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Dj Darecki							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2252
 		- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
 		
		
																- Lokalizacja: NEB-raska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dj Darecki » pn gru 11, 2006 19:06
			
			
			
			
			Ciężko będzie znaleźć.
Takowe firmy które regenerują  sprężarki nie sprzedadzą ci bo stracą duży zarobek.
I zaraz sie pojawią  posty że sam nie zrobisz bo trzeba wyważać i takie tam hehe
Ps. sam bym zregenerował swoją turbawke  bo ledwo zipie 

PozdrO
 
			
									
									
		
		
				[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url] 
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Darayavahus							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 135
 		- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
 		
		
																- Lokalizacja: z Gdańska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Darayavahus » pn gru 11, 2006 19:12
			
			
			
			
			Wczoraj podobnego posta wrzuciłen na forum po czym poszperałem w necie.
Są zestawy Garretta 
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=136499374 żeby można sobie było samemu naprawić turbinkę. Na tej aukcji to troszkę ktoś zaszalał z ceną. Na ebayu poszukaj albo w jakichś zachodnich sklepach. Tam są tańsze i co najważniejsze są, bo u nas nie znalazłem żeby ktoś to sprzedawał.
 
			
									
									
		
		
				Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Cinek							
 
						- _

 			
		- Posty: 1738
 		- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
 		
		
																- Lokalizacja: Bytom
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cinek » pn gru 11, 2006 21:45
			
			
			
			
			panowie, turbina kręci sie conajmniej ileśtam dziesiąt tysiący obrotów. nie ujmuje waszym zdolnością manualnym i technicznym, ale proponuje jednak oddac suszarki komuś kto to robi na codzień, bo nawet takim warsztatom czasem nie udaje sie naprawić maszynki.pozdrawiam
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								irwin							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 41
 		- Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
 		
		
																- Lokalizacja: Biała Podlaska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: irwin » pn gru 11, 2006 21:53
			
			
			
			
			Bez odpowiedniego sprzętu nie ma szans na poprawne zregenerowanie spręzarki.
Głównie chodzi mi o sytacje kiedy konieczne jest zdemontowanie któregos z wirników. Proponuje zdać sie na fachowców lub kupic sprawną urzywkę.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Dj Darecki							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2252
 		- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
 		
		
																- Lokalizacja: NEB-raska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dj Darecki » pn gru 11, 2006 22:03
			
			
			
			
			arek wamej pisze:Proponuje zdać sie na fachowców lub kupic sprawną urzywkę.
 Tylko urzywek do AAZ to 1 na pół roku sie trafia wrr
PozdrO
 
			
									
									
		
		
				[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url] 
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » wt gru 12, 2006 10:28
			
			
			
			
			Dj Darecki, jak masz starszy rocznik aaz to mozesz zakladac od 1.6td kkk k14,k24, garrett t2,t3, jak nowszy to od tdi 1z chyba pasuje gt15 i kkk k03
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » wt gru 12, 2006 11:22
			
			
			
			
			arek wamej, najpierw sprawdz czy łopatki wirnika są nie zniszczone potem po dzwoń po firmach, które regenerują turbiny i po pytaj czy nie mają takich zestawów naprawczych, można je znaleść w Giełdzie Samochodowej. Albo przypadkiem można spotkać przedstawiciela handlowego, który rozwozi takie cuda po większych zakładach naprawczych. Co do wyważania to nie będę się kłucił z nikim ja mam zregenerowaną turbinę przez kolegę i nic nie wyważałem dla mnie te wyważanie to mit. Turbina chodzi może trochę głośniej ale przy wyższych obrotach ponoć po jakimś czasie się wyciszy.
zaprzal, i jak tam z k24 ???
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								RobertP							 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2799
 		- Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
 		
		
											- Lokalizacja: Ostróda
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RobertP » wt gru 12, 2006 14:14
			
			
			
			
			zaprzal pisze:garrett t2,t3
a czym one się różnią ? wiem że T2 jest chłodzona woda a T3 ?
poza tym da się zaadoptować pewnie inną ale trzeba pewnie
też inny kolektor ssący ale z obiegiem wody zaślepić czy co dać ja w obieg ?
z używkami różnie bywa sam sie bałbym jak nie widziałem i niesłyszałem 
jak i czy wogóle chodziła ..
 
			
									
									
		
		
				remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » wt gru 12, 2006 17:05
			
			
			
			
			RobertP pisze:a czym one się różnią ? wiem że T2 jest chłodzona woda a T3 ?
przede wszystkim rozmiarem a co za tym idzie innymi parametrami. T2 byly chyba rowniez bez chlodzenia woda
vw_vandal pisze:i jak tam z k24
narazie ok, troche malo z nia przejechalem zeby cos wiecej powiedziec, ale jestem zadowolony, nie ma wcale takiego strasznego laga jak myslalem
 
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » wt gru 12, 2006 18:01
			
			
			
			
			zaprzal, ale kręcisz ją powyrzej 4,5 tyś obrotów ??
RobertP, T3 jest chyba największą turbiną montowaną w mk2. Charakteryzuje się tym że dmucha nawet powyżej 2 barów ale ma większą dziurę oraz na wyzszych obrotach słychać taki charak. świst. T2 dmucha chyba do 1,5 bara i z tego co się orientuje jest chłodzona wodą. Ja mam w 1V+ turbinkę k14, bierze olej ale jestem zadowolony obecnie dmucha 1,1 bara i JR z turbiną T3 (który nie był kombinowany) nie ma szans. Jeżeli ktoś ma turbinę k14 czy T2 i ma zwiększone cisnienie doładowania oraz dawkę paliwa i membrankę obróconą to te turbiny są aż za swiat !! ponieważ T3 ma dużą turbo dziurę !! Ja mogę jadąc 40 km\h wrzucić 4 bieg i auto ciągnie przy 1,8 tyś obrotów mam 0,4 bara. Ale za to T3 jest dobry do większych modyfikacji !!
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								ORZGAWEL							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 3
 		- Rejestracja: wt gru 12, 2006 20:20
 		
		
											- Lokalizacja: mszczonów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ORZGAWEL » wt gru 12, 2006 21:04
			
			
			
			
			
 REGENEROWANA PROFESJONALNIE TURBINA DO GOLFA 1.6TD KOSZTUJE OKOŁO 700ZŁ NIE WARTO CHYBA RYZYKOWAĆ SILNIKA JEŚLI KOGOŚ INTERSUJE REGENEROWANE TURBO POLECAM 
WWW.AUTOTRANSILAWA .PL
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								RobertP							 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2799
 		- Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
 		
		
											- Lokalizacja: Ostróda
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RobertP » wt gru 12, 2006 22:54
			
			
			
			
			vw_vandal pisze:T2 dmucha chyba do 1,5 bara i z tego co się orientuje jest chłodzona wodą.
no właśnie ja mam T2 i jest chłodzona wodą i mam do niej pewne obawy tzn. chyba zdycha ...

i myślałem na swapem na inną tylko jesli trafi mi sie bez chłodzenia wodą
a wogle czy inna bedzie pasować do AAZ i na co zwrócić uwagę czy 
wystarczy z turbinką kupic też kolektro ssący ? hmm sam nie wiem ...
i co  z tym obiegiem wody zrobić po pozostałościach od T2... 
  
 
			
									
									
		
		
				remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								doktorek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 10
 		- Rejestracja: śr sty 04, 2006 22:08
 		
		
											- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: doktorek » wt gru 12, 2006 23:00
			
			
			
			
			witam. mam pytanie kupiłem MKII z Niemiec 16td z silnikiem JR. Czyli u mnie jest turbina T3? Jak ją moge sprawdzić bez pomiaru ciśnienia. Golfik ma słabe przyspieszenie i strasznie przy tym dymi normalnie jak lokomotywa. Wirnik niema luzu osiowego. Jak moge sprawdzić w niej zawory i jakie to są zawory.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości