mkII kupilem gaznik i co teraz ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mkII kupilem gaznik i co teraz ???
Witam
Kupilem gaznik Pierburg 2e z ssaniem wode zalozylem go i teraz jak go wyregulowac??
njpierw trzeba zagrzac silik ale co dalej???? Prosze o pomoc
Kupilem gaznik Pierburg 2e z ssaniem wode zalozylem go i teraz jak go wyregulowac??
njpierw trzeba zagrzac silik ale co dalej???? Prosze o pomoc
_______________________________
www.stylepoznan.com
www.stylepoznan.com
Jedynie co Ci grozi to tylko regulacja wolnych obrotów, bo do regulacji składu mieszanki (CO) bez analizatora niema co podchodzić.
Na zimnym silniku jest jeszcze możliwość regulacji korektora uchylania ssania tzw.(pull down), następnie regulacja przesłony ssania (bimetal) i regulacja obrotów ssania (termik woskowy)
Na zimnym silniku jest jeszcze możliwość regulacji korektora uchylania ssania tzw.(pull down), następnie regulacja przesłony ssania (bimetal) i regulacja obrotów ssania (termik woskowy)
Na zimnym silniku jest jeszcze możliwość regulacji korektora uchylania ssania tzw.(pull down), następnie regulacja przesłony ssania (bimetal) i regulacja obrotów ssania (termik woskowy) ?????
Jesli moge cie prosic wytlumacz jak to mam zrobic ...Pozdrawiam z gory dzieki
Jesli moge cie prosic wytlumacz jak to mam zrobic ...Pozdrawiam z gory dzieki
_______________________________
www.stylepoznan.com
www.stylepoznan.com
Jak przy tych 2000obr. popychacz regulatora dotyka to takiej śrubki dźwigni przepustnicy to znaczy że trzeba zmniejszyć obroty kręcąc tą śrubą na klucz 13. Bo jeżeli nie dotyka i widać przerwę to trzeba będzie zmniejszyć obroty ssania. Ale wtedy będzie potrzebne foto od strony linki gazu.
PS. wszystko reguluje się na pracującym silniku.
PS. wszystko reguluje się na pracującym silniku.
[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 21:50 ]
jakby co to jak silik sie rozgrzeje o ciagle jest an ok 2tys.obrotw to miedzy popychaczem a dzwignia jest ok 4mm odstepu
[ Dodano: Sro Mar 09, 2005 21:57 ]
albo tak sluchaj opowiem ci wszystko co sie dzieje wiec tak..
odpalam samochod silik sie nagrzewa i ma caly czas ok 2 tys obrotow silik sie nagrzeje to rdzen od silownika 3 polozeniowego wysuwa sie ale miedzy nim a dzwignia jest przerwa ok 4 mm .....aha zapomnailem dodac nawet jak silik nagrzeje i dodam gazu tak przy 4 tys obrotow wystepuje bialy dym z czarnym ale zaraz znika
_______________________________
www.stylepoznan.com
www.stylepoznan.com
Jeżeli jest tam luz to ustawione są za wysokie obroty ssania.Tylko tych śrub regulacyjnych nie widać bo zasłania je pokrywa ssania. Odkręć tą pokrywę i zrób fotkę żeby były widoczne
dwie śruby na klucz imbusowy o ile pamiętam 4mm. jak będą widoczne to podpowiem którą i jak ustawić.
A jeszcze czy napewno jest dobry obieg wody przez ssanie ,ta aluminiowa pokrywa ma być
gorąca .Jak jest letnia albo zimna to obroty będą wysokie.
dwie śruby na klucz imbusowy o ile pamiętam 4mm. jak będą widoczne to podpowiem którą i jak ustawić.
A jeszcze czy napewno jest dobry obieg wody przez ssanie ,ta aluminiowa pokrywa ma być
gorąca .Jak jest letnia albo zimna to obroty będą wysokie.
gorazca to nie jest ze mozna sie opazyc ale ciepla jest
[ Dodano: Czw Mar 10, 2005 10:14 ]
ale wieszb ssanie chyba tak nie dziala prawdopodobnie bo jak odpale go to wchodzi na 3 tys/obrot i pochwili zmienia sie na 1.5tys a jak sie rozgrzeje to jest 2 tys
[ Dodano: Czw Mar 10, 2005 10:14 ]
ale wieszb ssanie chyba tak nie dziala prawdopodobnie bo jak odpale go to wchodzi na 3 tys/obrot i pochwili zmienia sie na 1.5tys a jak sie rozgrzeje to jest 2 tys
_______________________________
www.stylepoznan.com
www.stylepoznan.com
Jeżeli piszesz że między popychaczem a śrubą jest luz kilka milimetrów, to przepustnica jest podparta poprzez termik obrotów ssania. Nie mylić tego z pokrywą ssania przesłony ssania ,(ta którą trzeba odkręcić do foto żeby ukazały się regulacje) .Tempratura ssania ma być taka jak górnej rury chłodnicy.
kurde nie mam nigdzie foto :/ nimoge znalesc
[ Dodano: Czw Mar 10, 2005 18:43 ]
abc sluchaj znalazlem tu stronke i sa fotki moze te fotki moga byc???
http://www.ruddies.business.t-online.de/se2e2.htm
[ Dodano: Czw Mar 10, 2005 18:43 ]
abc sluchaj znalazlem tu stronke i sa fotki moze te fotki moga byc???
http://www.ruddies.business.t-online.de/se2e2.htm
_______________________________
www.stylepoznan.com
www.stylepoznan.com
Silnik nagrzany i pracujący.
Bild nr.25. Luzujesz śrubę 6 tą z prawej (tylko one są przeważnie na imbus) i popychasz śrubokrętem tą plastikową łódkę w stronę kabiny tak żeby obroty się zmiejszyły.I wtedy luz między popychaczem a śrubą powinien się zmniejszyć.Jeżeli obroty jeszcze są za wysokie , a popychacz oparł się o śrubę to kręcisz 13 tam z tyłu żeby spadły i jak znów będzie luz to czynnośc powtarzasz (zawsze kontruj imbusa). Jeżeli już będzie koniec regulacji a obroty będą za wysokie to jest jeszcze regulacja na drugiej śrubie (ta z lewej). Ale to ewentualnie potem.
Jak masz wymontowany drugi gażnik to potrenuj na nim.Ale lepiej wymontować cały siłownik z popychaczem (bo jest nie podciągnięty jak silnik nie pracuje) Wtedy będziesz widział jak reaguje przepustnica na te regulacje (obroty ssania).
Jest jesze inna metoda . Ta sama regulacja na zimnym silniku tak ustawiasz żeby obroty były nie większe niż 1500,(luz na popychaczu jeszcze będzie , ale się będzie się zmniejszał w miarę nagrzewania) a jak się nagrzeje i termik jest sprawny to zejdą poniżej 1000.
Może zacznij robić to na zimnym . Ja zaczynam zawsze od zimnego i przeważnie na gorącym pozostaje już tylko ustawianie w. obrotów
Bild nr.25. Luzujesz śrubę 6 tą z prawej (tylko one są przeważnie na imbus) i popychasz śrubokrętem tą plastikową łódkę w stronę kabiny tak żeby obroty się zmiejszyły.I wtedy luz między popychaczem a śrubą powinien się zmniejszyć.Jeżeli obroty jeszcze są za wysokie , a popychacz oparł się o śrubę to kręcisz 13 tam z tyłu żeby spadły i jak znów będzie luz to czynnośc powtarzasz (zawsze kontruj imbusa). Jeżeli już będzie koniec regulacji a obroty będą za wysokie to jest jeszcze regulacja na drugiej śrubie (ta z lewej). Ale to ewentualnie potem.
Jak masz wymontowany drugi gażnik to potrenuj na nim.Ale lepiej wymontować cały siłownik z popychaczem (bo jest nie podciągnięty jak silnik nie pracuje) Wtedy będziesz widział jak reaguje przepustnica na te regulacje (obroty ssania).
Jest jesze inna metoda . Ta sama regulacja na zimnym silniku tak ustawiasz żeby obroty były nie większe niż 1500,(luz na popychaczu jeszcze będzie , ale się będzie się zmniejszał w miarę nagrzewania) a jak się nagrzeje i termik jest sprawny to zejdą poniżej 1000.
Może zacznij robić to na zimnym . Ja zaczynam zawsze od zimnego i przeważnie na gorącym pozostaje już tylko ustawianie w. obrotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 333 gości