[MK3 AAZ TD] Pali kolo 9 litrow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

[MK3 AAZ TD] Pali kolo 9 litrow

Post autor: tuha » ndz gru 10, 2006 13:51

mam taki problem samochod pali kolo 9 litrow i czasami mam wrazenie ze nagle po przekraczeniu 3-3,5tys przestaje ciagnac:| turbo jest na 0,9bara i dawka lekko podkrecona,nie kopcie,czy przyczyna jest za mala/za duza dawka ze tak je?silnik po wymianei filtrow paska rozrzadu oleju..spalanie przed podreceniem turbo i po jest podbne czyli duze:|
Ostatnio zmieniony ndz gru 10, 2006 22:34 przez tuha, łącznie zmieniany 1 raz.


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz gru 10, 2006 15:03

a nie masz wycieku gdzies? turbine to daj na minimum 1 bar.jesli nie kopci na 0.9 bara to znaczy ze dawka jest ok, z drugiej strony masz duze spalanie.chyba ze ciagle jezdzisz na krotkich odcinkach, z niedogrzanym silnikiem i butujesz go, to wtedy moze bys osiagnal te 9 litrow. posprawdzaj wezyki paliwowe, zobacz czy czasem bak nie jest mokry, moze pompa cieknie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 10, 2006 16:01

Dokłądnie. To znacznie za dużo.
Nie kopci na czarno?
Mnie TDi palił ok 7,5 w cyklu mieszanym i okazało się, że wtryskowacz jest niedokręcny (przez gwint wydostawało się paliwo i lało po silniku). Po dokręceniu wtryskiwacza nie przekracza 5,5 litra przy bardzo ostrej jeździe.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » ndz gru 10, 2006 18:42

niestety wszystko wyglada na suche i nie widac wyciekow paliwa:(jaki jest obiad za malej dawki?bo za duzej to kopcenie


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » ndz gru 10, 2006 20:35

Kiedyś na forum czytałem, że można spróbować odpowietrzyć zbiornik paliwa, podobno przy wlewie jest jakiś bolec wciska się go kilka razy... ale sam tego nigdy nie sprawdziłem (nie było potrzeby).


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 10, 2006 21:43

krystek007 pisze:podobno przy wlewie jest jakiś bolec wciska się go kilka razy
Jest takie coś. Przy tankowaniu rurą można t en polec 2-4 razy popchnąć (nie sawia oporu). Po jego wciśnięciu już mi nie odbija jak tankuję pistolet dystrubutora (z powodu zapowietrzenia). Mniej mi pali, ale raczej z powodu nieużywania klimatyzacji.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » ndz gru 10, 2006 21:56

moim zdaniem przyczyna moze lezec w niewyregulowanej pompie ze zle ilosci wachy daje:/ i jak bede mial cos kasy to pojade do jakigos pompiarza zeby to wyregulowal bo ostanio byla grzebana z dawka i turbo i moze to przez to a moze cos calkiem innego:|


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

loti2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lis 16, 2006 13:02
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: loti2 » ndz gru 10, 2006 23:58

Witam! Ja mam to samo w vencie AAZ. Pali od 7 do 9 litrow na 100. Bylem w bosch serwisie w opolu na regolacji pompy i sprawdzeniu katow itd..., wywalilem 550 pln i nic. minimalne efekty daje krecenie dawka paliwa( okolo 0.5l roznicy). Pojechalem z reklamacja ale nic to nie dalo. Przy wiekszym ograniczeniu dawki paliwa zaczyna wiecej palic(wynika to z tego ze trzeba go bardziej gonic). Auto nie ma wyciekow, 160 tys/km na blacie, nie kopci, silnik pracuje super, ogolnie bardzo zadbane tylko robi wir w baku. Jezeli uda Ci sie zmniejszyc spalanie to podaj przyczyny na forum lub poslij na priva.

Odpowietrzalem zbiornik (naciskajac dzyndzlek) wchodzilo okolo3-4 litrow wiecej.

Mam ptyanie do kolegow tuningujacych swoje td:
-Czy po zalozeniu IC, boost pina z 1.6(jak ktos ma to chetnie odkupie!!!) ,podkreceniu cisnienia i zwiekszeniu dawki wzroslo spalanie?
- Jezeli tak to o ile?



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pn gru 11, 2006 18:34

dzisiaj bylem u mechanika od pomp na co on stwierdzil ze to jest normlane spalanie po miesci(9litrow):|cos mu nie wierze...a druga sprawa to zauwazylem ze jak zmiejsze dawke to po przygazowaniu(3tys) obroty bardzo szybko spadaja ale jezdzic sie nie da taki zamul(i puiszcza baka) po zwiekszeniu dawki obroty wyraznie wolniej spadaja puszcza takiego samego baka ale samochod duzo mocniejszy, po dalszym zwiekszeniu dawki obroty sa tak duze i tak wolno spada ze uniemozliwia to jazde(obortwo nie da sie obznizyc brak srub juz) turbo dmucha 0,9bara


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » pn gru 11, 2006 23:05

Spalanie 9 litrow w miescie nie jest normalne. Fakt, ze zdarzylo mi sie to raz, ale jezdzilem caly dzien po miescie(okolo 300km) w 5 osob na pokladzie i z butem w podlodze (zabawy typu przyspieszanie od 0-100km/h spod swiatel itd.)
Wiec twoj mechanik raczej racji nie ma.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pn gru 11, 2006 23:17

czyli gdzie szukac przycyzny pompa?czy cos innego moze?jakis filtr zapchany itp itd


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » wt gru 12, 2006 00:28

czyli gdzie szukac przycyzny pompa?czy cos innego moze?jakis filtr zapchany itp itd
Ja bym wzial pod uwage filtry. Zerknij na filtr powietrza, moze wymien filtr paliwa.
A moze gdzies wycieka, spojrz moze pod auto na bak.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt gru 12, 2006 00:35

ziembul pisze:
czyli gdzie szukac przycyzny pompa?czy cos innego moze?jakis filtr zapchany itp itd
Ja bym wzial pod uwage filtry. Zerknij na filtr powietrza, moze wymien filtr paliwa.
A moze gdzies wycieka, spójrz może pod auto na bak.
nie nie , nie sądzę żeby to była wina filtrów
predzej własnie gdzies wyciek ale trzeba wejśc pod auto i przeglądąc od spodu
zbiornik czy wszędzie suchy i przewody, wtryski pompa ...
a może masz jest wyciągnięte "ssanie" niby banał ale moze linka sie urwała
i moze wogóle nie reaguje na ruchy "wajchą z lewej strony" 9l. to znacznie
za duzo ja na niedogrzanym silniku nawet tyle nie spalam


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt gru 12, 2006 15:40

filtry wymieniane mam automatyczne ssanie(przyspieszszacz) i ledow co jest on wyciagniety i wlasnie nieweim jakie powinno byc jego napiecie?czy podczas jazdy powinno byc cos wyciagniete z niego linki ycz powinna calkowicie sie chowac?jak to jest?


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 101 gości