[mk II] 1.3 problem z odpaleniem, ew. pali na 3 :/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk II] 1.3 problem z odpaleniem, ew. pali na 3 :/
Witam,
golf II, silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku z kat.
Problem jest taki:
-jest iskra / wyczyściłem wszystkie świece
-silnik kręci
-wtryskiwacze podają paliwo do wszystkich komór / wykręcone świece, kręcone na sucho- mgiełki z otworów głowicy
-trudno go zapalić, pali bardzo rzadko a jeśli raz na .... razy zapali to pali na 2... ew. 3 cylindrach. Oczywistym jest, że pracuje wtedy nie prawidłowo, więc nie ma mocy i jeździć nie jeździ Na wolnych obrotach gaśnie.
Cóż poradzić? Co sprawdzić? Proszę o poradę.
golf II, silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku z kat.
Problem jest taki:
-jest iskra / wyczyściłem wszystkie świece
-silnik kręci
-wtryskiwacze podają paliwo do wszystkich komór / wykręcone świece, kręcone na sucho- mgiełki z otworów głowicy
-trudno go zapalić, pali bardzo rzadko a jeśli raz na .... razy zapali to pali na 2... ew. 3 cylindrach. Oczywistym jest, że pracuje wtedy nie prawidłowo, więc nie ma mocy i jeździć nie jeździ Na wolnych obrotach gaśnie.
Cóż poradzić? Co sprawdzić? Proszę o poradę.
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Przewody nie są pierwszej nowości, świece podobnie :/ Jeszcze w poniedziałek zakupię nowe przewody i świece dla okresowej wymiany ale wydaje mi się, że to nie to Iskra tak, że konia by zabiło
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
mialem kiedys mk2 z takim samym motorkiem, tam trzeba wszystko sprawdzic zacznij od sondy lambda rozłacz ja i odpal go, sprawdz odme czy nie łapie gdzies lewego powietrza, posprawdzaj styki przeczysc je. jesli masz dostep do kompa podłacz go. wtyczki do kompa nie szukaj bo nie ma, mozna podlaczyc sie miedzy kompa a wtyczke. ten silnik jest wrazliwy na elektryke bedziesz musial troche posiedziec nad tym pozdro
Założyłem nowe świece i przewody. Całkiem niedawno nowy palec rozdzielacza. Kopułka i styki ok. Na dziś wywieszam białą flagę. Nie mam pojęcia co go boli.
Jutro jeszcze coś go pomęczę.
Tak to jest jak się przesiada człowiek z silnika 700 z CC na jakieś wyższe techniki
Już nie mogę się doczekać 1.6 albo 1.9 w a3
Jutro jeszcze coś go pomęczę.
Tak to jest jak się przesiada człowiek z silnika 700 z CC na jakieś wyższe techniki
Już nie mogę się doczekać 1.6 albo 1.9 w a3
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Takie objawy świadczyły o tym, że... nie ma co jeździć za długo na rezerwie.
Zdjąłem przewód paliwowy z 'gaźnika', odkręciłem korek od wlewu paliwa i przedmuchałem kompresorem. W drugą stronę to samo (znaczy w miejsce gdzie wchodził szlaufik). Przedmuchane. Odkręciłem pokrywkę 'gaźnika' wtrysków. Zalałem strzykawką paliwa. Zakręciłem i zapalił. Na tych 3 czy coś ale dostał gazu i na obrotach trochę podławił się ale po pewnym czasie juz było ok. Po takich chechłaniu przez 2 dni w układzie wydechowym było mokro. Przynajmniej mam czysty wydech. Jak to się przepalało to było.... biało
Pierwsza jazda i jest ok. Jeszcze mieszankę ustawiłem i już całkiem cacy
Po pierwszej jeździe do roboty zdechł dwa razy po drodze ale przechechłałem i jedziemy dalej.
W drodze do domu było ok.
Wymienione kable WN, świece, kopułka, palec. Przewody do pompy drożne (w zbiorniku bulgocze) ale chyba rozszczelniła się pompa (zauważyłem szczelinę w obudowie- jej dolnej części). Wymieniłem pompę wraz z filtrem paliwa. Nadal kicha :/
Już naprawdę nie miałem ochoty przy nim grzebać Koniec końców okazało się, że padł czujnik kąta wyprzedzenia zapłonu. Przestawiał się o 100stopni i zalewał cylindry. Po wymianie czujnika już palił ok ale... syrenka przy nim mogła się chować!!
Przy jeździe próbnej tworzył taką zasłonę, że nie widziałem do tyłu dalej niż słupek między drzwiami
Tą benzynę którą zalewał w cylindry ciśnienie wpakowało przez pierścienie do oleju. Zlałem olej gdzie zamiast książkowych 3,5 litra było 7 litrów
Zalałem nowym olejem i... jeżdzę.
Pozdrawiam i dziękuję zainteresowanym za rady!
Zdjąłem przewód paliwowy z 'gaźnika', odkręciłem korek od wlewu paliwa i przedmuchałem kompresorem. W drugą stronę to samo (znaczy w miejsce gdzie wchodził szlaufik). Przedmuchane. Odkręciłem pokrywkę 'gaźnika' wtrysków. Zalałem strzykawką paliwa. Zakręciłem i zapalił. Na tych 3 czy coś ale dostał gazu i na obrotach trochę podławił się ale po pewnym czasie juz było ok. Po takich chechłaniu przez 2 dni w układzie wydechowym było mokro. Przynajmniej mam czysty wydech. Jak to się przepalało to było.... biało
Pierwsza jazda i jest ok. Jeszcze mieszankę ustawiłem i już całkiem cacy
Po pierwszej jeździe do roboty zdechł dwa razy po drodze ale przechechłałem i jedziemy dalej.
W drodze do domu było ok.
Wymienione kable WN, świece, kopułka, palec. Przewody do pompy drożne (w zbiorniku bulgocze) ale chyba rozszczelniła się pompa (zauważyłem szczelinę w obudowie- jej dolnej części). Wymieniłem pompę wraz z filtrem paliwa. Nadal kicha :/
Już naprawdę nie miałem ochoty przy nim grzebać Koniec końców okazało się, że padł czujnik kąta wyprzedzenia zapłonu. Przestawiał się o 100stopni i zalewał cylindry. Po wymianie czujnika już palił ok ale... syrenka przy nim mogła się chować!!
Przy jeździe próbnej tworzył taką zasłonę, że nie widziałem do tyłu dalej niż słupek między drzwiami
Tą benzynę którą zalewał w cylindry ciśnienie wpakowało przez pierścienie do oleju. Zlałem olej gdzie zamiast książkowych 3,5 litra było 7 litrów
Zalałem nowym olejem i... jeżdzę.
Pozdrawiam i dziękuję zainteresowanym za rady!
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 275 gości