[MK2 1V] gdzie zamontować wskaźnik doładowania??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

[MK2 1V] gdzie zamontować wskaźnik doładowania??

Post autor: siwy1982 » sob gru 09, 2006 16:07

kupilem ostatnio wskaźnik ciśnienia doładowania jednak nie mam gdzie go zamontowac :?
pompy z "grzybkiem" narazie nie posiadam, w turbince nie znalazłem zadnej zaslepki (chyba ze zle szukalem)... mechanik gadal cos o wwierceniu sie do turbiny, czy to jedyna opcja??



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » sob gru 09, 2006 18:18

Na kolektorze masz zaślepkę.Jakbyś miał pompę z grzybkiem to właśnie z tąd jest połączony grzybek z kolektorem.Ty tego grzybka nie masz więc jest ten otwór zaślepiony.Podłącz wężyk zdo kolektora następnie wepnij trójnik.Jedno wejście trójnika porządnie zaślep, a drugie to ze zwężką podepnij do wskażnika za pomocą węzyka.



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » sob gru 09, 2006 20:06

tylko ze nie umiem zlokalizowac tej zaślepki:( w którym miejscu jej szukac?? czy musze zdejmowac turbinke zeby tam dotrzec?? Ponizej zdjecie mojej turbinki (troche juz puszcza chyba olej ale nadaj zyje:))


Obrazek



Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
Kontakt:

Post autor: damian24 » sob gru 09, 2006 21:12

siwy1982 pisze:troche juz puszcza chyba olej ale nadaj zyje:))
Nie tak troche. Dobrze masz skrecone te opaski? Sprawdz.
Ja mam wezyk podczepiony w tym miejscy.
Obrazek



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » sob gru 09, 2006 21:20

no właśnie tez na to wpadłem ze to tam jak mechanik mi powiedział ze trzeba by sie wwiercic to turbiny ale myslalem ze moze pod spodem gdzies ukryta ta zaslepka.... czyli lipa narazie :( bo na zmiane pompy i turbawki troche kasy szkoda :( a i ciezko cos dostac :( a szkoda wiercic turbine


ps. a dalo by rade wmontowac gdzies w waz gumowy?? choc mysle ze nie skoro olej nim mi puszcza



Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
Kontakt:

Post autor: damian24 » sob gru 09, 2006 22:10

Gdzie on sie chce wwiercac? do turbiny!!! Musisz tylko wymienic ten element przykrecony do kolektora dolotowego (to kolanko na ktorym narysowałem strzałke) na taki co ma wyjscie na wezyk i tyle. Poszukaj na jakichs autozłomach. I nie daj nic wiercic bo cos czuje ze ten mechanior niekumaty jest. No i wypucuj se silnik bo troche zapuszczony masz :bigok: Poskrecaj/wymien opaski zeby sie takie zacieki nie robiły. Z pod pokrywy tez ci sie chyba leje.



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » sob gru 09, 2006 22:18

troszke leje z pokrywy to fakt :) ale jakos nie ma czasu wymienic :wink: a masz moze foto jak to kolanko dokladnie wyglada to sie po niedzieli rozejrze (chyba ze ktos ma na stanie zbedne).... a mechanik podobno dobry tylko jakis jego pionek to ogladal i mowi ze zaden problem, tu przewiercic i podlaczyc....ehhhh :|


VW Golf MK2 1.6 TD 1V+ 2006-2009
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-

Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
Kontakt:

Post autor: damian24 » sob gru 09, 2006 22:54

siwy1982 pisze:jak to kolanko dokladnie wyglada
Wyglada identycznie tylko we wczesniej zaznaczonym miejscy ma wyprowadzony krociec na przewod od pompy czy wskaznika w twoim przypadku.



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » sob gru 09, 2006 23:05

Dzieki za wyjasnienie sprawy... + for u :)
Jakby ktos miał takie kolanko niech da znać... bede naprawde wdzieczny :pub:


VW Golf MK2 1.6 TD 1V+ 2006-2009
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-

Mefisto92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw gru 03, 2020 18:14

Re:

Post autor: Mefisto92 » czw gru 03, 2020 18:37

piow11 pisze:
sob gru 09, 2006 18:18
Na kolektorze masz zaślepkę.Jakbyś miał pompę z grzybkiem to właśnie z tąd jest połączony grzybek z kolektorem.Ty tego grzybka nie masz więc jest ten otwór zaślepiony.Podłącz wężyk zdo kolektora następnie wepnij trójnik.Jedno wejście trójnika porządnie zaślep, a drugie to ze zwężką podepnij do wskażnika za pomocą węzyka.
A ja mam pytanie jak podłączyć doładowanie jak ma się pompę z grzybkiem gdzie w tym wypadku można się wpiąć? :chytry:



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Re: [MK2 1V] gdzie zamontować wskaźnik doładowania??

Post autor: Q_mac » śr gru 23, 2020 11:39

Dokładnie tam gdzie jest wskazane na zdjęciu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 85 gości