Jak zwiększyć moc w 1.6 TD (JR)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
moze ale wcale nie musi
lepiej przyspiesza bo ma wiecej paliwa
niewiem czy jezdzils jakims stary gaznikowcem
jak miales wycisniete ssanie nawet jak juz sie rozgrzal lepiej szedl niz na wcisnietym bo dostawal wiecej paliwa dlatego szedl wiecej i szybciej niz w standardzie ale ile kotlowal wachy lepiej niegadac
im wiecej paliwa tym lepiej sie lata
lepiej przyspiesza bo ma wiecej paliwa
niewiem czy jezdzils jakims stary gaznikowcem
jak miales wycisniete ssanie nawet jak juz sie rozgrzal lepiej szedl niz na wcisnietym bo dostawal wiecej paliwa dlatego szedl wiecej i szybciej niz w standardzie ale ile kotlowal wachy lepiej niegadac
im wiecej paliwa tym lepiej sie lata
jezdzilem taki z 90r,ale mial ssanie automatyczne wiec nie wiem,na gazie to tragedia sie jechalo a na benie juz fajnie szedł,to byl Fiat Croma 2.0 i.e.,przy wyprzedzaniu tylko na bene przelaczalem to szedl jak burza,a TD na zwiekszinej dawce wiadomo tez troche kotłuje i chmura czarna zostaje jak sie przydusi ale idzie fajnie,w polaczeniu z interem daje niezly efekt,ale to tylko moje zdanie,bo neicem sie znowu klucic...:D:D
spoko kazdy ma swoje zdanie
nie zaprzeczam ze sie nie bedzie lepiej zbieral tylko chodzi mi o to ze TD jest calkiem innym silnikiem jak TDi
dobra czort z tym uwazasz inaczej i ja uwazam inaczej i niech tak zostanie
chyba po to jest forum zeby rozni ludzie wypowiadali sie na rozne tematy
wiem ze w 1.6TD warto wymienic wtryski na wieksze np od 1.9TD i podkrecic dawke to da zajebisty efekt bo sama dawka raczej duzej roznicy nie da bo wtryskiwacz jest obliczony na jakas okreslona dawke wtryskiwanego paliwa+rezerwa fabryczna poznie juz tylko zacznie sie sypac wryskiwacz bo nie da rady wtryskiwac paliwa
moj kotluje czarnym dymem i to ostro jak mu przycisne nic w nim nie krecilem i nie sadze zeby ktos przedemna krecil cos w silniku
bo przedemna miala auto kobieta(4lata)przed nia wnioskuje ze byl jakis ZESPOL MUZYCZNY bo widzealem na szybie byly jakies napisy i dobrze nie zeszly a ile lat oni mieli jette niewiem tylko tyle ze sprowadzona byla z 1995roku
nie zaprzeczam ze sie nie bedzie lepiej zbieral tylko chodzi mi o to ze TD jest calkiem innym silnikiem jak TDi
dobra czort z tym uwazasz inaczej i ja uwazam inaczej i niech tak zostanie
chyba po to jest forum zeby rozni ludzie wypowiadali sie na rozne tematy
wiem ze w 1.6TD warto wymienic wtryski na wieksze np od 1.9TD i podkrecic dawke to da zajebisty efekt bo sama dawka raczej duzej roznicy nie da bo wtryskiwacz jest obliczony na jakas okreslona dawke wtryskiwanego paliwa+rezerwa fabryczna poznie juz tylko zacznie sie sypac wryskiwacz bo nie da rady wtryskiwac paliwa
moj kotluje czarnym dymem i to ostro jak mu przycisne nic w nim nie krecilem i nie sadze zeby ktos przedemna krecil cos w silniku
bo przedemna miala auto kobieta(4lata)przed nia wnioskuje ze byl jakis ZESPOL MUZYCZNY bo widzealem na szybie byly jakies napisy i dobrze nie zeszly a ile lat oni mieli jette niewiem tylko tyle ze sprowadzona byla z 1995roku
jak sa plamby na pompie to nie byla krecona,a jak nie ma i mowisz ze kopci i przy tym dobzre idzie to napewno byla ruszana,ja wymianialem raz caly silnik w GTD (JR) bo sie skonczyl ale szedl jak burza i tez kopcil niezle,a jak kupilem drugi silnik,to chodzil jak zegar mial wszystkie plomby na pompie,malutko palil dyma ciezko bylo nim puscic nawet jak sie deptało,ale zbieral sie dretwo to byl golf mk2...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
bede musial zagladnac i porozkminiac
narazie nic dlubac nie bede jak juz w garazu beda stac pompowtryski to sie wezme za JR
cisnienie dawka paliwa moze wtryski jakies wieksze wstawie itd
bo intercooler mam zamiar wstawic jak sie cieplo zrobi bo w tak a sniezyce nie chce mi sie z chaty wyłazic
no niby lecialem te 180km/h i szwab mnie wyprzedzal BMW 320d dymiac przytym gorzej niz moj i slabo mnie wyprzedzal takze moze i realna predkosc ale niewiem sam juz niby cos okolo 4600obrt mial ale niepatrzalem dobrze bo droga sie konczyla--->ZAgadka
bede musial na autostrade poleciec i zobaczyc jeszcze raz
narazie nic dlubac nie bede jak juz w garazu beda stac pompowtryski to sie wezme za JR
cisnienie dawka paliwa moze wtryski jakies wieksze wstawie itd
bo intercooler mam zamiar wstawic jak sie cieplo zrobi bo w tak a sniezyce nie chce mi sie z chaty wyłazic
no niby lecialem te 180km/h i szwab mnie wyprzedzal BMW 320d dymiac przytym gorzej niz moj i slabo mnie wyprzedzal takze moze i realna predkosc ale niewiem sam juz niby cos okolo 4600obrt mial ale niepatrzalem dobrze bo droga sie konczyla--->ZAgadka
bede musial na autostrade poleciec i zobaczyc jeszcze raz
raz typ gonil zamna na autostradzie przed poznaniem Jetta jakies 175,to zaczolem przyspieszac i tak do 180 przycisnolem to powoli zaczolem mu odchodzic,ale nie weim co tam mial pod maska...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości