[MK2] Koncówki wtrysków

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

[MK2] Koncówki wtrysków

Post autor: Bordos » śr gru 06, 2006 23:56

Wybieram się z moim golfem na regulacje wtrysków.
Zabawa kosztowac mnie będzie 60 zł.

I mam następujące pytanie:

1. Czy jeśli któryś z wtrysków jest uszkodzony tak, że nie da się go wyregulowac, to czy będę musiał wymienic wszystkie cztery?

2. Co się stanie jeśli wymienię tylko ten uszkodzony?

3. Czy jeśli jeden jest faktycznie uszkodzony i go nie wymienie ( bo na 4 mnie nie stac niestety ), to czy po włożeniu go spowrotem auto będzie dalej działało tak, jak działa?
Ostatnio zmieniony czw gru 07, 2006 16:10 przez Bordos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw gru 07, 2006 00:22

powinno sie wymieniać wszystkie cztery razem bo jeśli teraz padł 1 to wkrótce może się to powtórzyć z innym no i wtedy znowy ustawianie

ale jak nie masz kasy to możesz wymienić tylko ten jeden


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » czw gru 07, 2006 01:13

wymień tylko jeden - poproś pompiarza żeby ustawił ciśnienie otwarcia takie samo jak w 3 starych wtryskach ... w starych wtryskiwaczach czopikowych nie ma problemu z naprawami/ustwieniem ciśnienia otwarcia - pompiarz poradzi sobie z tym bez problemu



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » czw gru 07, 2006 10:39

OOo to naprawde mnie pocieszyliscie :)

Już myślałem, że czeka mnie jakis czas bez jazdy moim golfikiem, aż zarobie na wszystkie wtryski ...

Dzieki:)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw gru 07, 2006 12:43

jak jedziesz na regulacje to po prostu ustawią ci wszystkie wtryski na takie ciśnienie jak ma być, a jak któryś bedzie dupiaty to wymienisz końcówke za 20 zł i bedzie dobrze. bez sensu jest wyjmować i wkładać cieknący, bo poprawy nie bedzie. ważne żeby pompa dawała odpowiednie ciśnienie, bo to większy, znaczy droższy problem. wtryski w TD to pikuś :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » czw gru 07, 2006 22:41

Cinek pisze:jak jedziesz na regulacje to po prostu ustawią ci wszystkie wtryski na takie ciśnienie jak ma być, a jak któryś bedzie dupiaty to wymienisz końcówke za 20 zł i bedzie dobrze. bez sensu jest wyjmować i wkładać cieknący, bo poprawy nie bedzie. ważne żeby pompa dawała odpowiednie ciśnienie, bo to większy, znaczy droższy problem. wtryski w TD to pikuś :bigok:
Koles w serwisie zaśpiewał 70 zl za koncówke wtrysku w razie czego.

Pompa daje napewno dobrze, bo była wymieniana i regenerowana niedawno.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt gru 08, 2006 10:22

to ten koleś jess goopi. w sklepie normalnie końcówki kosztują 45 zł bez żadnych zniżek. 70 zł to kosztuje bosch, ale dziś zdecydowanie mniej jest oryginału niż podróbek na rynku :) polecam WZMy


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości