[mk2] duże luzy na kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » sob gru 02, 2006 22:58

angela23x pisze:ale se nie wyciegnę
a wyjać i włożyć to męska sprawa...ą wracając do tematu - sprawdźcie sobie czy aby czasem nie macie luzuz na krzyżaku łaczącym rurę od kierownicy z przekłądnią tj maglownicą - bo u mnie się to wydało dopiero jak mi auto ukradli a ppotem odzyskałem szczątki tj zwłoki auta i wykręcajac włąsnie przekłądnię zdziwiłem się ze to tam był luz



BORYS82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 07, 2006 16:23
Lokalizacja: PIASECZNO

Post autor: BORYS82 » czw gru 07, 2006 18:10

WITAM
CZY W GOLFACH 2 BYLY TAKIE SAME MAGLOWNICE CZY ZALEZY TO OD POJEMNOSCI I ROKU PRODUKCJI JA MAM GOLFA 2 1.8 PB 112 KM 88 R.PRODUKCJI.



greg

Post autor: greg » czw gru 07, 2006 18:22

jeśli bez wspomagania to takie same



BORYS82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 07, 2006 16:23
Lokalizacja: PIASECZNO

Post autor: BORYS82 » czw gru 07, 2006 18:42

greg pisze:jeśli bez wspomagania to takie same
JA MAM WSPOMAGANIE.I CZY BEDE MUSIAL KUPIC SAMA MAGLOWNICE KTORA BYLA WYJETA OD GOLFA ZE WSPOMAGANIEM (CHCE KUPIC UZYWKE OCZYWISCIE BO NIE WIEM CZY DA SIE KUPIC JESZCZE NOWKE) CZY MAGLOWNICE I DODATKOWO JAKIES PRZEWODY ITD?



greg

Post autor: greg » czw gru 07, 2006 19:04

przy wspomaganiu - szukaj od swojego modelu(silnika) - dlatego że różnią się oznaczeniem literoym - czy w pracy się różnią to nie wiem. Jeśli masz węże dobre to tylko sama przekłądnia potrzebna + nowy płyn będzie potrzebny. A jesteś pewny ze to maglownica a nie pompa wspomy tak stuka?

[ Dodano: Czw Gru 07, 2006 6:06 pm ]
piszę o stukaniu bo o ile pamiętam z poprzedniego tematu co ci usunięto to coś tam o stukaniu napisałeś. I jeszcze jedno - możesz wyłączyć Caps-Lock?



BORYS82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 07, 2006 16:23
Lokalizacja: PIASECZNO

Post autor: BORYS82 » czw gru 07, 2006 19:21

[ Dodano: Czw Gru 07, 2006 6:06 pm ]
piszę o stukaniu bo o ile pamiętam z poprzedniego tematu co ci usunięto to coś tam o stukaniu napisałeś. I jeszcze jedno - możesz wyłączyć Caps-Lock?[/quote]

To nie wina pompy tak mi sie wydaje gdyz to stukniecie slychac dokladnie zza silnika i gdy skrecam kierownica i w pewnym dochodzi do tego pukniecia to az czuje to pod stopami z tego co juz poczytalem na forum to byc moze te krzyzaki.

Z tym Caps-Lockiem to byl ostatni raz :blush:



greg

Post autor: greg » czw gru 07, 2006 19:37

BORYS82, masz możliwość wjechać na kanał - jeden kręci kierownicą aż do stuknięcia a drugi dotykowo i słuchowo ustala gdzie jest stuknięcie - bi ja nie jestem przekonany ze to maglownica



BORYS82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 07, 2006 16:23
Lokalizacja: PIASECZNO

Post autor: BORYS82 » czw gru 07, 2006 23:57

greg pisze:BORYS82, masz możliwość wjechać na kanał - jeden kręci kierownicą aż do stuknięcia a drugi dotykowo i słuchowo ustala gdzie jest stuknięcie - bi ja nie jestem przekonany ze to maglownica
Jutro wlasnie mam zamiar zajechac do kumpla na warsztat.Zrobie tak jak mowisz.Dam znac co sie dokladnie dzieje.



Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » pn sty 08, 2007 00:38

timi23 pisze:a ja mam teraz to samo...i mi cholera diagnosta nie nie dopuscil auta do dalszego uzytkowania...
Jedź do innego :rotfl:


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości