[mk2] Swap 1.3 na 18 16v KR

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » czw lis 30, 2006 23:22

tirsone, jesli jest tak ja mowi k3fir, to zwracam honor pozdro


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt gru 05, 2006 21:29

to lapy pasuja bez przerobe - jak masz lapy od silnika 1,6-1,8 to tak
zbiornik i przewody moga zostac - jak masz 2 pompy paliwa to tak
elektryka tez - kierunki, swiatla - i owszem
polosie sa takie same, - tylko grubsze,
wydech tez trzeba miec kompletny z gti bo w NZ kolektor jest z przodu a w reszcie z tylu:(. - tu sie zgadza
Mowimy oczywiscie o 1,3 i 1,8 po 89 bo wtedy podobno wypinasz pare wtyczek z NZ wstawiasz KR wpinasz te wtyczki odpalasz i wsio ryba. - podobno - nie wydaje mi sie

Zaznaczam ze tak wyczytalem i uslyszalem, ale teraz przyszlo mi na mysl co z kompem zrobic przeciez tez gdzie musi byc :-k - ano musi, najlepiej z reszta wiazki, calym rozdzielaczem i wtryskami, skrzynia, na 100mm piasty, zwrotnice, heble... caly przod.

pozdro. jak cos to pytaj :D



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » wt gru 05, 2006 21:36

malolat pisze:to lapy pasuja bez przerobe - jak masz lapy od silnika 1,6-1,8 to tak
po czym to wnioskujesz? Wiem ze lapy nie pasuja w mk1 przy zmianie z najnizszej jednostki na wyzsza, ale zeby w mk2 to niewydaje mnie sie. Napisz jesli jestes pewien i sam przerabiales pozdro


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt gru 05, 2006 21:41

mysle ze dla tego ze 1.3 jest inaczej pochylony, poduszki i lapy maja inne ksztalty, numery :bajer:



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » wt gru 05, 2006 21:46

malolat, hmm no ja nie jestem pewien, ale raczej obstaje przy swoim bo silent_rob robil swap z 1,3 na ABF'a i wsio mu pasowalo bez przerobek


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt gru 05, 2006 21:50

no jak uwazac, mam etke przed oczami i widze, widze inne ksztalty (na pierwszy rzut oka widac) i numery przy rysuneczkach...



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » wt gru 05, 2006 23:06

nie bedzie pasowac nawet jak 1.8 tam wstawi, bo 1.3 ma inne mocowania wiec tak czy tak przerabiac trzeba :)



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » wt gru 05, 2006 23:14

k3fir, nie wydaje mnie sie:P To by bylo nie oplacalne gdyby koncern VW mial otwierac dwie osobne linie produkcyjne tylko po to aby w jednym modelu byly inne mocowania silnika, to jest ten sam przyklad jak kiedys byla dyskusja czy dizle maja wzmocniana czy taka sama bude jak benzyniaki, wniosek byl ten sam NIEOPLACALNE. Wiec twardo trymam sie swojego Pozdro


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt gru 05, 2006 23:24

to jest oplacalene, bo robia rozne kolektory, polosie, silniki a nawet tapicerki, tak wiec aluminiowy jednolity i prosty odlew to najmniejszy problem, w porownaniu na przyklad z korpusem silnika. Sa inne. Postraszyc cie czarnuchem czy uwierzysz :bigok:



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » wt gru 05, 2006 23:36

malolat pisze:to jest oplacalene, bo robia rozne kolektory, polosie, silniki a nawet tapicerki, tak wiec aluminiowy jednolity i prosty odlew to najmniejszy problem, w porownaniu na przyklad z korpusem silnika. Sa inne. Postraszyc cie czarnuchem czy uwierzysz :bigok:
Niewierze :D sprawa silnikow a juz napewno tapicerki to calkowicie co innego, bo w tym musi byc wybor bo nie kazdy chce miec GTi czy czarna tapicerke.A jesli chodzi o karoserie to jest zupelnie nie oplacalne, bo i tak nikt nie patrzy czy ma mocowanie 3 cm nizej czy 2 w prawo. Karoseria to juz wiekszy wydatek i nie uwierze dopuki nie zobacze zdjec, ze oplacalo sie im robic przez 20 h karoserie pod 1,6;1,8;diesle i co tam jeszcze bylo, a na 4 godziny przestawiac maszyny zeby przyspawac troche inaczej pare zaczepow :crazy: plissssssssss :bigok:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt gru 05, 2006 23:45

karoserie sa te same, ale chyba nie rozklimiasz jak masz zamocowany silnik w swoim golfie :) otworz maske i zobacz ze nic co od silnika nawet nie dotyka karoserii. plissssssssss :bigok:

chodzi jedynie o poduszki i lapy do silnika, o ktorych ci juz dlugo piszemy ze nie podejda

btw, robili budy pod synchro, rally, i angliki, wiec akurat nie wiem w czym byl by problem zeby robili i inne...



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » wt gru 05, 2006 23:53

malolat, No masz racje zaden element silnika nie dotyka karoseri bo nie na tym rzecz polega, faktycznie temat zszedl troche z toru, chodzilo mi oto ze jesli masz komplet z GTi to bezproblemowo zamontujesz to do karoseri z 1,3 mowiac komplet mam na mysli silnik, poduchy poprostu caly komplecik. Wyjezdzasz przodem z GTi i wjezdzasz do 1,3 skrecasz pare srobek, podlaczasz pare wtyczek i wyjezdzasz na droge o 100 koni ciezszy:) POZDRO :bigok:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt gru 05, 2006 23:58

wojtek_sari pisze:ez bede na wiosne swapal KR do 1,3NZ i z tego co narazie sie zorientowalem to lapy pasuja bez przerobek, zbiornik i przewody moga zostac, elektryka tez, polosie sa takie same,
ustosunkowalem sie do tego co napisales, a ze w srodku watku zmieniles po cichu zdanie i nie powiadomiles o tym nikogo to juz nie nasza wina :bajer: :bigok:



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » śr gru 06, 2006 08:10




ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości