[MK3] Problem z zapłonem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Problem z zapłonem
golfik stał w garażu po 2 tygodniach prubowałem go odpalić i nic akus podładowałem i dalej nic, nie ma iskry i nie wiem co to moze być świece wyczyściłem  nie widze iskry zeby była co mu moze dolegać????palec i kopółka wyglada ok i jest to golf 3 gti
			
													
					Ostatnio zmieniony wt gru 05, 2006 23:30 przez LECH gti, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Właśnie trafiło sie to samo w GTI żonki z 2E. Poszła cewka. Pomiary samej cewki były ok nic nie wykazały, a jednak podmiana cewki z mojego Vento wyjaśniła sprawę. Mozesz jeszcze odpiąć wtyczkę od cewki, podłączyć voltomierz między przewód zielony a masę, poprosić kogoś aby włączył rozrusznik na chwilkę. Jeśli pojawi się tam jakies napięcie to najpewniej cewka padła, chociaż to byle jaka metoda, ale wystarczy.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Sprawdziłem palec dałem inny  sprawdziłem kopułke tez dałem inna na cewke dochodza tam jakies prady  i z cewki tym przewodem wysokiego napiecia tez wychodzi zmmienne napiecie przykładałem tam miernik napiecie skakało 10 12 volt .Swiece czyste i dalej nie mam iskry a przy aparacie zapłonowym mam jedna kostkę jest w niej masa brozowo biały przewud który dalej zauwazyłem leci sobie przy silniku i łączy sie z 2 przewodami i leci do wtrysku do jakiejs małej czarnej kostki która wchodzi do wtrysku, i zielony z białym to chyba jakies sterowanie do pompy bo jak podam na to mase to słysze prace pompy i tak samo czerwono chyba z czarnym tez sterowanie pompy znalazłem jakiś moduł po prawej przy akusiu wychodza z niego 2 wtyczki był zalany właśnie go susze co to jest????? właśnie czy w silniku zwykłym 1,8 jest ta sama cewka bo chce podmienic na prubę.
			
									
									?
już odpala normalnie to była jednak cewka podmieniłem z pasata i jest ok teraz pytanie czy moge do niego włożyć cewke z 1800 czy one sa takie same??????????????a i czasem mi gasnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania wydaje mi sie ze zapłon trzeba ustawić.
			
									
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
no widzisz? Czyli trafiło ci się to samo co żonce w GTI, Nada się cewka od 1,8. Odpowiedź o tym czymś koło aku masz na priv.LECH gti pisze:już odpala normalnie to była jednak cewka podmieniłem z pasata i jest ok teraz pytanie czy moge do niego włożyć cewke z 1800 czy one sa takie same??????????????a i czasem mi gasnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania wydaje mi sie ze zapłon trzeba ustawić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości


