[MK2] Ustawienie rozrzadu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Ustawienie rozrzadu
witam. moglby mi ktos opisac jak dokladnie ustawic rozrzad krok po kroku i czy ciezko jest zdemontowac kolo pasowe czy mozna je jakos inaczej wlozyc pozniej??juz sie pogobilem bo w skrzyni mam2 znaki i nie wiem ktory to a mianowicie takie wciecie i jakies kolko cos w podobie i na co patrzec pomocy!! z gor dzieki
Ostatnio zmieniony ndz gru 03, 2006 16:20 przez toma1985, łącznie zmieniany 1 raz.
trzeba sciagnac kolo/kola pasowe z walu korbowego te kolo jest przykrecone na sruby imbus 6mm czasami ciezko ida odkrecic wiec najpierw dobrze w nie wpierz mlotkiem a pozniej odkrecaj tego kola nie idzie inaczej zalozyc kolo ma 4 otwory na sruby i jeden dodatkowy i ten dotatkowy ma po to ze na wale jest taki wypust zobaczysz o co chodzi jak sciagniesz i przed sciagnieciem tez widac
- bomberxl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 640
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Na jeden obrót wału korbowego przypadają dwa obroty wałka rozrządu.toma1985 pisze:no tak zrobilem i niby by bylo ale czy jest mozliwe ze walek rozrzadu mialbym walniety o 180stopni??
[ Dodano: 03 Gru 2006 15:45 ]
na kole rozrzadu jest taki znak 0 T to to ma byc u gory czy na dole?? bo mam kropki i naciecia i niewiem na co patrzec i juz glupieje
[ Dodano: 03 Gru 2006 20:35 ]
punkt na kole wałka musi być z przodu.
no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)
-
- Ma gadane
- Posty: 231
- Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
- Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
- Kontakt:
OT ma być na górze i pokrywać się ze strzałką na obudowie. Powinienieś mieć taki kawałek plastiku przykręcanego dwiema śrubkami razem z pokrywą zaworów do głowicy. To jest właśnie ta obudowa, na której jest strzałka:). Z nią ma się pokryć punkt OT i wtedy kropka będzie na krawędzi głowicy z pokrywą zaworów. Daj znać czy to się zgadza u Ciebie... Krzywki na wałku rozrządu na pierwszym cylindrze mają być zwrócone do góry, palec rozdzielacza wskazywać na pierwszy cylinder (pokrywać się z miejscem w które wchodzi kabel wysokiego napięcia od pierwszego cylindra do kopułki), znak na kole zamachowym już wiesz jak ma być, a koło pasowe wałka pośredniego ma być "w zgodzie" z kołem wału (znaki się spotykają)...
ok.dzieki.a pewien mechanik ustawil mi dolne kolo tak ze wciecie na nimznajdowalo sie u samej gory do takiej strzalki a nie do kola walka posredniego!a pozniej ustawiajac mi zaplon na lampe nie dalo sie jezdzic i to chyba jest tego przyczyna jezeli patrzac mniej wiecej jak te znaki maja sie pokryc to wychodzi na to ze rozrzad mam walniety o jakies3zeby hmmm dzieki! cos zaczelo mi pukac troche dlatego zaczolem to sprawdzac.a sluchajcie jak sie sprawdza panewki sciaglem miske i chcialbym je sprawdzic czy nie maja luzu??( do tylu i do przodu mam nimi ruszac?? czy na boki??)dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 368 gości