Po czym poznać,że uszczelniacze zaworowe sa wyjechane?......

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Po czym poznać,że uszczelniacze zaworowe sa wyjechane?......

Post autor: ck » pt lut 25, 2005 22:03

....Mój znajomy jeździ VW Dieslem i bierze mu ok.1l/1000 km oleju.Kopci na niebiesko,ale autko ładnie ciągnie i przyspiesza.Pali na mrozie od szczału,spalanie ok 5,5l/100km ON,dlatego myślę,że to uszczelniacze ewentualnie prowadnice zaworowe.Co o tym sądzicie?



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt lut 25, 2005 23:46

Pierścionki też olejowe!!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Re: Po czym poznać,że uszczelniacze zaworowe sa wyjechane?..

Post autor: MaLiBU » sob lut 26, 2005 02:39

ck pisze:....Mój znajomy jeździ VW Dieslem i bierze mu ok.1l/1000 km oleju.Kopci na niebiesko,ale autko ładnie ciągnie i przyspiesza.Pali na mrozie od szczału,spalanie ok 5,5l/100km ON,dlatego myślę,że to uszczelniacze ewentualnie prowadnice zaworowe.Co o tym sądzicie?
jak na niebiesko kopci to bym sie przyjzal czy uszczelka pod glowica nie padla. Nie ma mazi w plyni9e chlodzacym? nie bierze plynu??


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » sob lut 26, 2005 11:12

Skoro ładnie pali to obstawiam uszczelniacze zaworowe i ewentulanie pieścienie. Przy padniętej uszczelce w dieslu długo by nie pojeździł.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » sob lut 26, 2005 12:10

sorki ze sie wtrace mozecie podac ile powinien brac w normie na 1000km mkII dieselek ?? z gory thx - moj cos tam bierze ale z jazda i odpalaniem nei narzekam



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » sob lut 26, 2005 12:44

Jedną z oznak zużytych uszczelniaczy zaworowych są kłęby niebieskiego dymu zaraz po odpaleniu silniczka. Olej spływa na postoju przez nieszczelną gumke uszczelniającą do komory spalania i zostaje spalony po odpaleniu ztąd niebieski dym.
Jak się myle to mnie poprawcie.
Pozdrawiam. :pub:



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » wt mar 01, 2005 01:20

AEM pisze:Skoro ładnie pali to obstawiam uszczelniacze zaworowe i ewentulanie pieścienie. Przy padniętej uszczelce w dieslu długo by nie pojeździł.
Właśnie!a poza tym to oleju mu nie przybywa a raczej ubywa,chociaż płyn chłodzący(Dynagel) nie jest zielony a raczej czarny.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » ndz mar 06, 2005 15:14

A tak na magrinesie czy to normalne,żeby płyn chłodniczy niedługo po wymianie zmienił kolor,bo zauważyłem u mnie coś takiego.Zalałem Dynagel-em i był zielony a po przejechaniu 1000 km jest bardzo ciemno zielony,a nawet czarny.Czy to może wskazywać coś niedobrego?



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz mar 06, 2005 15:54

A oleju ubyło???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn mar 07, 2005 08:58

Oleju ubyło i płynu też ubywa w niewielkich ilościach.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 195 gości