[MK3 1Z] bład 550, wysokie obroty silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

[MK3 1Z] bład 550, wysokie obroty silnika

Post autor: husio » czw lis 30, 2006 15:15

witam;)
mam pytanie czy bład 550 może powodować wysokie obrot na rozgrzanym silniku???



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lis 30, 2006 22:44

Obrazek


zobacz to :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: husio » czw lis 30, 2006 23:26

mam jeszcze jedno pytanie
jak wyregulować kąt wtrysku????
czy zrobię to sam????



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re

Post autor: Razal » pt gru 01, 2006 15:07

husio pisze:mam jeszcze jedno pytanie
jak wyregulować kąt wtrysku????
czy zrobię to sam????
Najpierw upewnij się jaka jest wartość rzeczywista przy temperaturze paliwa ok .90 st - najlepiej po jkiejś jeździe ... Sprawdzisz to za pomoca VAG'a a dokładnie TDIgraph
masz tam TDItiming i wykres z trzema liniami zielona niebieska i czerwona kąt ma być jak najbliżej lini centralnej - przy 90 st wynosi to chyba ok.48-51

Przestawienie kąta polega niestety na ingerencji mechanciznej i potrzeba jest poluzować pompe - szczegóły później postaram się opisać - poszukać możesz też w szukajce - autor - Adamm z tego co pamiętam opisywał taką sprawę ..

Pozdroooooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 01, 2006 17:25

kat wtrysku juz ustawiony :D

ale koledze sie jeszcze blokuje auta po wejsciu na ok 1800 obrotow

dawka na wolnych to ok 3.2 a napiecie na nastawniku ok 1.26 - 1.34 (czyli ponizej normy)
przy zawieszeniu sie obrotow dawka to 0.0 a napiecie 0.840

stawiam na ciezko pracujacy pierscien w pompie wtryskowej, lub zacinajacy sie nastawnik. moze ma ktos jakies sugestie?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: husio » sob gru 02, 2006 22:49

witam;)
tak kąt już ustawiony dzieki Adamowi wielkie dzieki;)

muszę jeszcze cos zrobic z tymi obrotami, postaram sie jak najszybciej zobaczyc ten pierścień a jak to nie pomoże to wyczyszczę nastawnik;) i może będzie ok

dziś jak go rano paliłem to też coś mi ciężko zapalił;( ale jak złapał temp. to normalnie myślałem, że to może świeca żarowa mi wysiadła ale sprawdzając natknęłem się na luźny przewód od 4świecy, więc może to to, poza tym świece sprawne, zobaczę co będzie jutro;)

pozdrawiam

[ Dodano: 04 Gru 2006 12:51 ]
nie jadnak to nie świeca i nic;(
jak samochód jest zimny to ciężko pali;( muszę go trzymać na rozruszniku ok 5-7sekund ;( natomiast jak jest cieply to pali na dotyk... co to może być????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości