witam;)
mam pytanie czy bład 550 może powodować wysokie obrot na rozgrzanym silniku???
[MK3 1Z] bład 550, wysokie obroty silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
Najpierw upewnij się jaka jest wartość rzeczywista przy temperaturze paliwa ok .90 st - najlepiej po jkiejś jeździe ... Sprawdzisz to za pomoca VAG'a a dokładnie TDIgraphhusio pisze:mam jeszcze jedno pytanie
jak wyregulować kąt wtrysku????
czy zrobię to sam????
masz tam TDItiming i wykres z trzema liniami zielona niebieska i czerwona kąt ma być jak najbliżej lini centralnej - przy 90 st wynosi to chyba ok.48-51
Przestawienie kąta polega niestety na ingerencji mechanciznej i potrzeba jest poluzować pompe - szczegóły później postaram się opisać - poszukać możesz też w szukajce - autor - Adamm z tego co pamiętam opisywał taką sprawę ..
Pozdroooooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
kat wtrysku juz ustawiony
ale koledze sie jeszcze blokuje auta po wejsciu na ok 1800 obrotow
dawka na wolnych to ok 3.2 a napiecie na nastawniku ok 1.26 - 1.34 (czyli ponizej normy)
przy zawieszeniu sie obrotow dawka to 0.0 a napiecie 0.840
stawiam na ciezko pracujacy pierscien w pompie wtryskowej, lub zacinajacy sie nastawnik. moze ma ktos jakies sugestie?
ale koledze sie jeszcze blokuje auta po wejsciu na ok 1800 obrotow
dawka na wolnych to ok 3.2 a napiecie na nastawniku ok 1.26 - 1.34 (czyli ponizej normy)
przy zawieszeniu sie obrotow dawka to 0.0 a napiecie 0.840
stawiam na ciezko pracujacy pierscien w pompie wtryskowej, lub zacinajacy sie nastawnik. moze ma ktos jakies sugestie?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
witam;)
tak kąt już ustawiony dzieki Adamowi wielkie dzieki;)
muszę jeszcze cos zrobic z tymi obrotami, postaram sie jak najszybciej zobaczyc ten pierścień a jak to nie pomoże to wyczyszczę nastawnik;) i może będzie ok
dziś jak go rano paliłem to też coś mi ciężko zapalił;( ale jak złapał temp. to normalnie myślałem, że to może świeca żarowa mi wysiadła ale sprawdzając natknęłem się na luźny przewód od 4świecy, więc może to to, poza tym świece sprawne, zobaczę co będzie jutro;)
pozdrawiam
[ Dodano: 04 Gru 2006 12:51 ]
nie jadnak to nie świeca i nic;(
jak samochód jest zimny to ciężko pali;( muszę go trzymać na rozruszniku ok 5-7sekund ;( natomiast jak jest cieply to pali na dotyk... co to może być????
tak kąt już ustawiony dzieki Adamowi wielkie dzieki;)
muszę jeszcze cos zrobic z tymi obrotami, postaram sie jak najszybciej zobaczyc ten pierścień a jak to nie pomoże to wyczyszczę nastawnik;) i może będzie ok
dziś jak go rano paliłem to też coś mi ciężko zapalił;( ale jak złapał temp. to normalnie myślałem, że to może świeca żarowa mi wysiadła ale sprawdzając natknęłem się na luźny przewód od 4świecy, więc może to to, poza tym świece sprawne, zobaczę co będzie jutro;)
pozdrawiam
[ Dodano: 04 Gru 2006 12:51 ]
nie jadnak to nie świeca i nic;(
jak samochód jest zimny to ciężko pali;( muszę go trzymać na rozruszniku ok 5-7sekund ;( natomiast jak jest cieply to pali na dotyk... co to może być????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości