[Mk3] nr koatalogowy uszczelnienia poszukiwany

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olocx500
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 20:22
Lokalizacja: Śląsk

[Mk3] nr koatalogowy uszczelnienia poszukiwany

Post autor: olocx500 » czw lis 30, 2006 19:53

Witam wszystkich mam prośbę moze mi ktoś podac albo podżucić rysunek z nr czesci katalogowych,chodzi o uszczelnienie pomiędzy głowicą silnika a kolanem do którego są podłączone trzy węże gumowe silnik AAM 1.8,uszczelnienie to jest bardzo podobne do zwykłego ORINGU ale zwykły Oring jest nieskuteczny prawdopodobnie ta uszczelka jest o przekroju prostokątnym a nie jak Oring okrągłym.



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » czw lis 30, 2006 20:35

chodzi Ci o element w ktorym jest czujnik tem. (przykrecany do bloku silnika). Jak tak to jest to O-ring 36x3,15 nr kat 037 121 687 (wg. ETKA)



Awatar użytkownika
olocx500
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 20:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: olocx500 » czw lis 30, 2006 20:41

nie ten element jest przykręcony do głowicy silnika jest tez w nim jakis czujnik



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » czw lis 30, 2006 21:13

rozumiem, ale wyglada na to ze to ten sam o-ring (numery i rozmiar te same) :)

edit: sory za zmyłke, oczywiscie oba sa przykrecone do głowicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 30, 2006 21:31

To jest zwykły okrągły oring, dostępny w każdym lepszym sklepie. Jeśli nadal tam cieknie to powodem jest albo wypaczenie powierzchni tego króćca, albo najczęściej pęknięcie - widać rysy gołym okiem w środku króća.
Idziesz do sklepu, kupujesz nowy króciec (15 zeta), dodają ci oring. I masz problem z głowy. Oglądasz jeszcze powierzchnię głowicy w miejscu przylegania oringu czy nie ma wżerów, jeśli są to odrobinka silikonu. W nowym króćcu dokładnie sprawdzasz czy cienkie odgałęzienie do weżyka odpowietrzającego jest drożne ( o ile w twoim silniku tak jest podłączone), jeśli nie przetykasz gwoździem, bo inaczej będą kłopoty z odpowietrzeniem

[ Dodano: Czw Lis 30, 2006 8:38 pm ]
POza tym: oringi nie są katalogowane wg numerów VW. W lepszym sklepie dadzą jeśli owiesz do czego potrzebujesz odpowiedni, w gorszym musisz podać wymiar


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości