[mk3] Gwint - dobry wybór???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

[mk3] Gwint - dobry wybór???

Post autor: Bossman » czw lis 30, 2006 17:54

witam
na wiosne trzeba pomyslec o jakims zawieszeniu

odradzono mi zakup tanszych gt cupline, ponoć nie są rewelacyjne

a co myślicie o takim zawiasie?? może ktoś z Was ma takie samo, czy bardzo się traci na komforcie jazdy??
http://www.allegro.pl/item145310803_zaw ... _nowe.html

dodam, że nie stać mnie na gwint za 3000 czy droższy
pozdrawiam



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » czw lis 30, 2006 18:08

supersport jest OK :D ja u siebie mam Schrauber Company i w sumie nie narzekam jest OK . Tez tylko nie mysl ze to zawieszenie pojezdzi na na szych drogach tyle co po niemieckich autobahnach :D


Obrazek

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » czw lis 30, 2006 18:14

Schrauber Company
no tej firmy sa jeszcze tansze, ale myslalem,ze to badziew....mowisz,ze spoko? hmmm a jak z komfortem jazdy i jaki jest w praktyce poziom najmniejszego obnizenia wzgledem serii??Bo na zime chcialbym wysoko :)



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » czw lis 30, 2006 18:30

da rade poloyc na glebe i da rade zrobic jeepa :D jest ok wedlug mnie wczesniej mialm FK i praktycznie nie widze roznicy


Obrazek

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » czw lis 30, 2006 18:36

no to dobrze, ze jest mozliwosc zrobienia jeepa, bo są takie sytuacje w życiu człowieka kiedy taka opcja jest przydatna....a tak z ciekawosci, to ile czasu zajmuje Ci zmiana wysokosci? Tak w pół godzinki da rade? Kluczyk dorzucaja do tego Schrauber company?? Bo na aukcjach nie wspominają o nim. Poza tym myslicie, ze na wiosne moze podrozec i lepiej kupic teraz, czy raczej cena jest stała?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lis 30, 2006 19:23

zalezy od modelu czy d aa sie podniesc ja mam H&R i mozna nizej niz seria lub jeszcze nizej.. supsrsporta ja osobiscie bym omijal i wola kupic uzywanego H&Ra np
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » czw lis 30, 2006 20:29

kluczyk daja pol godziny powinno starczyc :]


Obrazek

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » czw lis 30, 2006 23:14

. supsrsporta ja osobiscie bym omijal i wola kupic uzywanego H&Ra np
no tak, ale kupujac nowy słabszej firmy mam ta pewnosc, ze chociaz przez okres trwania gwarancji nic nie powinno sie stac, a uzywane moze mi 2 dni po zakupie sie rozsypac, ja po prostu boje sie kupowac czgokolwiek co było juz uzywane....no chyba ze od kogos znajomego, ewentualnie kogos z forum

a poza tym czy jesli porownamy wyrób renomowanej firmy z jakimis gt cupline czy supersport to co??.... na tych drugich jakos gorzej się jeździ?? są mniej wytrzymałe pewnie, no ale jeśli ja nie jeżdże więcej niż 15000km rocznie to chyba powinny wystarczyc??
pozdrawiam



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt gru 01, 2006 00:16

no widzosz watpie bo znam przypadki nei bede wskazywal u kogo nowy supersport roku ei wytzrymal nawet...

poza tym uzywany H&R mam i juz 3 roj jezdze przd regenerowalem... natomiast supersporta koledzy nei regenerowali bo u 1 sie nei dalo nawet.. i polecial na smietnik... wiec to ze kupis znowy nigdy nei zagwarantuje ci pewnosci ze przez jakis tam czas bedzie ok... a jak padnie to juz bedzie gorzej niz taki uzywany lepszej marki..

ja tlko pisze co ja bym zrobil...

tak samo wole dobre uzywane Dunlopy np niz jakeis nowe nalewki firmy xxx
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » pt gru 01, 2006 00:31

dzięks :)

kurcze...tak by sie chcialo gwinta a jak dobry to cholernie drogi...ehhh
w takim razie trzeba odkladac na nowke dobrej firmy...albo czekac az ktos zaufany bedzie sprzedawał używke :jezor:

pozdrawiam



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pt gru 01, 2006 00:47

też polecam bardziej kupić używkę w ładnym stanie dobrej firmy niż nówkę supersporta czy podobnych, w przypadku zawieszeń nie płacisz za markę tylko za jakość, renomowanej marki zawieszenia wytrzymują więcej i lepiej jeżdżą...

nowy gwint za 1600zl jest tyle warty ile kosztuje, tymczasem za ok 1000zl można mieć używany świetnej firmy, w super stanie, taki który jako nowy kosztuje np. grubo ponad 4000zl.....tylko trzeba poszukać na spokojnie....moim zdaniem lepsza jest ta druga opcja i tak zawsze robie w swoich autach ;)

z tym zrobieniem jeepa może być problem, przeważnie gwinty w najwyższym ustawieniu są i tak niższe niż zawieszenie seryjne o ok. 20-30mm....

wybór i tak należy do Ciebie :bigok:
Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 00:52 przez micab, łącznie zmieniany 1 raz.


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt gru 01, 2006 00:49

dokaldnie ;) moj nowy np 4,5 tys... chyba czyms musi sie roznic od takiego za 1500? poza tym mam szerokei tloczyska a to najlepsze gwinty na rynku...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » pt gru 01, 2006 01:55

nowy gwint za 1600zl jest tyle warty ile kosztuje, tymczasem za ok 1000zl można mieć używany świetnej firmy, w super stanie,
....to jak bedziesz miał taki za tysiaka w super stanie to daj mi znac :pub:
z tym zrobieniem jeepa może być problem, przeważnie gwinty w najwyższym ustawieniu są i tak niższe niż zawieszenie seryjne o ok. 20-30mm....
nie , no zdaje sobie sprawe,ze wyzej niz seria nie bedzie,zreszta to juz by było wstyd jeździć wtedy :jezor: , no a 2 cm nizej niz seria to jest do przyjecia :)



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pt gru 01, 2006 14:06

co do uzywek to ja powiem tak kupilem gwint FK ktory po roku zesral sie olejem i papa bo nie latwo znalesc do niego wklad a jego cena zbliza sie do ceny calego gwintu marki " nie renomowanej" (czy jak tam chcecie) a ta marka slabsza daje gwarancje na 2 - 3 lata u mnie to przewazylo :] no i kasa tez bo tamta kasa na uzywke poszla w bloto ale to tylko moja uwaga wybieraj co chcesz to ty placisz i sobie kupuje a dobre rady to tylko Po-rady i wskazowki ;)


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości