[mk2] Swap 1.3 na 18 16v KR

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

[mk2] Swap 1.3 na 18 16v KR

Post autor: dm414 » śr lis 01, 2006 19:41

Witam mam pytanie posiadam golfa 2 poj. 1.3 i chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwość zamiany na silnik 1.8 16v Kr i jaka była by cena za wykonanie tego i ile by to czasu zajmowało i co jest mi potrzene do tego oprócz samego silnika ???



Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » śr lis 01, 2006 22:42

Oprócz samego silnika potrzebna bedzie skrzynia wraz z półosiami,łapy do tego silnika bo w 2 powyżej 1.3 jest inaczej silnik pochylony,ukł.wydechowy,chłodnica i najlepiej węże do układu chłodzenia,pewnie inaczej jest skrzynia sterowana.Niech sie wypowiedzą Ci co robili już cos takiego.



pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » wt lis 07, 2006 23:53

robilem cos takiego i powiem ci , ze najlepiej miec drugiego na czesci rozbitego lub cokolwiek bo potrzebnych czesci uzbiera sie duuuuzo wiecej niz wydaje sie to na poczatku zaczynajac od zbiornika paliwa, przewodów paliwowych, kompletny uklad sterowania biegami przynajmniej 1/2 jak nie 3/4 instalacji elektrycznej, lapy silnika, poduszki, chlodnica, osprzet silnika bo jest inny jak w 1.3, ukl. wydechowy i moze nawet plyta bezpiecznikow. jak to juz skompletujesz mozesz brac sie do roboty, reszta wyjdzie w trakcie. jesli chodzi o czas to ja robilem to tydzien oczywiscie nie od rana do nocy, jesli dasz to jakiemus mechanikowi ktory zajmie sie tylko tym to moze szybciej ale mysle ze tydzien to i tak dobry czas pod warunkiem ze niczego grubego nie zabraknie.
mam nadzieje ze sie przeraziles, nie poddawaj sie po tygodniu prac powiesz, ze bylo warto
pozdro



Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » śr lis 08, 2006 01:58

proponuje sprzedać 1.3 i kupic KR spokojniej będziesz spał

a jeśli sie upierasz przy swoim to mam taki silnik i wszystkie graty potrzebne do przekładki , za opłatą moge to przełożyć

jeśli zainteresowany to zapraszam na pw podam nr komfona i sie dogadamy


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
sebal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 597
Rejestracja: pt lis 12, 2004 00:13
Lokalizacja: WWL

Post autor: sebal » śr lis 08, 2006 09:01

chochoł, ile za KRa ? i ile za przekładke liczysz daj info na priv


[img]http://images44.fotosik.pl/147/1f6725c578e36297.jpg[/img]

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » śr lis 08, 2006 17:59

Sebal napewno bedziesz na Frakcji możemy pogadać co i jak :hmm:


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr lis 08, 2006 19:15

pduren pisze:robilem cos takiego i powiem ci , ze najlepiej miec drugiego na czesci rozbitego lub cokolwiek bo potrzebnych czesci uzbiera sie duuuuzo wiecej niz wydaje sie to na poczatku
dokładnie ... święte słowa... ja polecam kupić całe auto...mniej stresu i nerwów...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
sebal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 597
Rejestracja: pt lis 12, 2004 00:13
Lokalizacja: WWL

Post autor: sebal » śr lis 08, 2006 22:27

chochoł pisze:Sebal napewno bedziesz na Frakcji możemy pogadać co i jak :hmm:
chciałem sie tylko zoriętować ile ten silniczek chodzi bo na swapa teraz nie mam kasy a gdybym nawet miał to swapik robił bym na wiosne jak bedzie ciepło


[img]http://images44.fotosik.pl/147/1f6725c578e36297.jpg[/img]

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » czw lis 09, 2006 16:04

zawsze można sie dogadać :hmm:

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 3:05 pm ]
wiosna tuż tuż wbrew wszystkim znakom na niebie i ziemi :)))


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » wt lis 14, 2006 01:21

znajomy ma do sprzedania KR a za 1300zl, koszt przekladki zalezy od tego jaki motor masz w tej chwili.
A co do kupna oryginalnego Kr a to ja mam inne zdanie i uwazam, ze inaczej traktuje sie samochod ktory w pewnym sensie zbudowalismy sami i nie poprzez zrobienie paneli pod glosniki ale wlasnie wszczepienie nowego serca moim zdaniem jest w tym cos co budzi wiekszy szacunek do auta.
powodzenia dla wszystkich "budowniczych"
pozdro



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » czw lis 30, 2006 13:29

robilem cos takiego i powiem ci , ze najlepiej miec drugiego na czesci rozbitego lub cokolwiek bo potrzebnych czesci uzbiera sie duuuuzo wiecej niz wydaje sie to na poczatku zaczynajac od zbiornika paliwa, przewodów paliwowych, kompletny uklad sterowania biegami przynajmniej 1/2 jak nie 3/4 instalacji elektrycznej, lapy silnika, poduszki, chlodnica, osprzet silnika bo jest inny jak w 1.3, ukl. wydechowy i moze nawet plyta bezpiecznikow. jak to juz skompletujesz mozesz brac sie do roboty, reszta wyjdzie w trakcie. jesli chodzi o czas to ja robilem to tydzien oczywiscie nie od rana do nocy, jesli dasz to jakiemus mechanikowi ktory zajmie sie tylko tym to moze szybciej ale mysle ze tydzien to i tak dobry czas pod warunkiem ze niczego grubego nie zabraknie.
mam nadzieje ze sie przeraziles, nie poddawaj sie po tygodniu prac powiesz, ze bylo warto
pozdro
Tez bede na wiosne swapal KR do 1,3NZ i z tego co narazie sie zorientowalem to lapy pasuja bez przerobek, zbiornik i przewody moga zostac, elektryka tez, polosie sa takie same, wydech tez trzeba miec kompletny z gti bo w NZ kolektor jest z przodu a w reszcie z tylu:(. Mowimy oczywiscie o 1,3 i 1,8 po 89 bo wtedy podobno wypinasz pare wtyczek z NZ wstawiasz KR wpinasz te wtyczki odpalasz i wsio ryba. Zaznaczam ze tak wyczytalem i uslyszalem, ale teraz przyszlo mi na mysl co z kompem zrobic przeciez tez gdzie musi byc :-k


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw lis 30, 2006 17:41

wojtek_sari pisze:polosie sa takie same
no to akurat to raczej mało prawdopodobne....


Mój golf

Miłość ożyła....

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » czw lis 30, 2006 17:52

tirsone, Ja twierdze ze sa takie same bo niby czym mialy by sie roznic, GTi mialy wieksze wentylowane tarcze i troche nizsze zawieszenie chyba 15mm, ale lepiej jak ktos sie wypowie kto to robil chodzi oczywiscie o silnik z II do II po 89 nie inaczej


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw lis 30, 2006 23:16

wojtek_sari, normalne np w RF 1.6 maja 90mm a gti maja 100 polosie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości