[mk2 1.6TD 1V] Wymiana uszczelki pod głowicą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

[mk2 1.6TD 1V] Wymiana uszczelki pod głowicą

Post autor: ghoost » pn lis 27, 2006 19:59

Delikatnie puszcza mi uszczelka pod glowica, mechanik mowil, zeby zostawic az calkiem pierd..., ja jednak wolalbym nie stanac w szczerym polu i czekac na lawete. Mam pytanie czy to jest duzo pracy no i czy bez specjalistycznych (sam nie wiem jakich) narzedzi da sie to zrobic. Czy po skreceniu pozniej wszystkiego do kupy musze jeszcze cos ustawiac, regulowac..?? Za wszelka pomoc wielkie dzieki :bigok:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pn lis 27, 2006 20:53

Roboty nie jest aż tak dużo. Co do narzędzi będą Ci potrzebne dobre klucze. Oczywiście nie obędzie się przy przykręcaniu głowicy bez klucza dynamometrycznego i znajomości momentów z jakimi śruby muszą byc przykręcane. Będziesz musiał ustawic też wałek rozrządu. Wycisnąc olej z samoregulatorów bo jak tego nie zrobisz to zawory się mogą nie domykac :P


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
niwdew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 28, 2006 20:38
Lokalizacja: Krakow/Starachowice

Post autor: niwdew » czw lis 30, 2006 00:49

Ogólnie to dobrą metodą jest poznaczyć sobie na kołach zębatych i pasowych(i paskach) swoje znaki i ich sie trzymać. Po drugie dobrze jest dać głowice do zakładu żeby ją sprawdzili i splanowali (chodzi m.in. o prześwietlenie glowicy i sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego) nie jest to drogie (ok.150-200zł wszystko) a masz pewność że głowica jest o.k
Po trzecie wreszcie klucz dynamometryczny można go pożyczyć od jakiegoś mechaniora chodz ja skręciłem swoją głowice zwykłym kluczem (kupiłem sobie specjalnie taki droższy i lepszy) z ODPOWIEDNIĄ :hmm: siłą jak coś wiecej mi przyjdzie do głowy to dopiszę



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości