V MAX Diesli
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Nie wiem, ale mozliwe ze nie bardzo duzo wiecej. Oba silniki maja ta sama pojemnosc - ten sam blok, tloki. 1Z jest silnikiem z bardzo duzym zapasem mocy, dlatego samym softem mozna zwiekszyc moc i moment bardzo duzo. AHF juz takiego zapasu nie ma, tu juz blizej do granicy mozliwosci seryjnych silnikow o pojemnosci 1.9L. Gdybym w tej chwili mial wybierac auto, to raczej jakies 2.5 TDI, a potem chip:)Johny1984 pisze:to ciekawe jak by to "rwanie" wyglądało na AHF'ie ???
zły wybor, bardzo złydziechu pisze:Gdybym w tej chwili mial wybierac auto, to raczej jakies 2.5 TDI, a potem chip:)
bardzo słabo sie chipują, wiecej można z 1.9 TDI wyciagnąc .. samym softem z seryjnej 150km robi sie 180 tyle samo osiągasz softem z seryjnej 130 PD
AHF to tak jak ASV czyli 110km na pompie i ma ogromny zapas granica mozliwości to 200 kmdziechu pisze:AHF juz takiego zapasu nie ma, tu juz blizej do granicy mozliwosci seryjnych silnikow o pojemnosci 1.9L
w porównaniu do tego toczydła co masz teraz po prostu nie ma porównania...Johny1984 pisze:to ciekawe jak by to "rwanie" wyglądało na AHF'ie ???
jeździłem dwoma mk4 ASV i dzisiaj A3 AHF i musze powiedziec że te auta jakos nie jeżdzą... ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
hahaha śmieszne - może będzie lepiej...cowboy pisze:dzisiaj A3 AHF i musze powiedziec że te auta jakos nie jeżdzą... ?
wadliwe silniki z niskimi przyrostami...dziechu pisze:2.5 TDI
potwierdzam... przykładem jest duudiicowboy pisze:180 tyle samo osiągasz softem z seryjnej 130 PD
cowboy - THX za logi - wiem już na czym stoję... a raczej leżę i kwiczę
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Ale to chyba nie do osiagniecia samym programem. 200KM ? to jakie cisnienie potrzebne? 3 Bary? chyba wiecej? dawka paliwa? 100mg? Moze seryjne 2.5 TDI sa slabe, ale nie wierze zeby po dobrym tuningu nie osiagaly wiecej niz 1.9L. W koncu dla mocy a nie estetyki robi sie silniki 6cio litrowe, 8mio itd... Jak mam wymieniac turbo, wtryski, pompe... to zostaje sam blok, taki sam jak w 1Z. Poza tym co z reszta? Jak sprzeglo wytrzyma? Skrzynia, przeguby, hamulce... trzebaby pol auta zmienic. To juz wole sprzedac co mam i kupic auto wyscigowe;) No i aktowke na mandatycowboy pisze:AHF to tak jak ASV czyli 110km na pompie i ma ogromny zapas granica mozliwości to 200 km
-
- Mały gagatek
- Posty: 105
- Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
- Lokalizacja: głuchołazy
- Kontakt:
rade i da... chęci jak najbardziej...umieć nie każdy musi...ale w kieszeni mieć musi, a zwykły smiertelnik za 90 km mocy więcej... zapłaci tyle co za samochód...Johny1984 pisze:da radę... tylko trzeba chcieć... i umieć (potrafić)robert24 pisze:200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika.
pzdr
MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]
[200PS; 420NM]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
no trzeba mieć trochę w kieszenirobert24 pisze:umieć nie każdy musi...ale w kieszeni mieć musi
może tyle nie, ale sporo napewnorobert24 pisze:zapłaci tyle co za samochód...
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
No proszę wszyscy takie szybkie maszynki maja a ja się zadowalam 205km/h .
Raz w życiu tak jechałem ,bo nie ma potrzeby szybciej .Często zdaża się natomiast jeździć 150-180 km/h i o dziwo wcale się tego nie czuje .
Sorki,że wtrącę ale miałem kumpla który świrował na punkcie Tuningu .Miał Golfa II GTD bodajże 2000 ccm . W krakowie zmienił elektronike ,podwójny wałek ,zimny filtr stożkowy,strumienica . Osiągnął ok 135 koni .Dzwonił do mnie i szczęśliwy krzyczał do słuchawki ,że zasuwa 235 km/h .Wszystko było GIT dopóki nie wjechał do Wrocławia ....musiał piłować prawie 3000 obrotów bo mu auto na niższych obrotach jechac nie chciało a w zbiorniku WIR. Zmądrzał i stał się największym wrogiem TUNINGU. Skubany śmigał tym GOLFEM jak błyskawica .Niestety dopadło go podczas spokojnej jazdy !!! Facetowi na autostradzie spadło auto z lawety a inny kierowca CEMENTOwozu żeby nie walnąć to zajechał drogę GOLfikowi .Paweł wbił się pod jego tylne koła . Głośno było o tym na autostradzie koło OPOLA. Ostatnie zdjęcie jakie widzialem Pawła w Golfie . Ludzie NIE DAJCIE SIĘ ZABIĆ !!! POZDRO
Raz w życiu tak jechałem ,bo nie ma potrzeby szybciej .Często zdaża się natomiast jeździć 150-180 km/h i o dziwo wcale się tego nie czuje .
Sorki,że wtrącę ale miałem kumpla który świrował na punkcie Tuningu .Miał Golfa II GTD bodajże 2000 ccm . W krakowie zmienił elektronike ,podwójny wałek ,zimny filtr stożkowy,strumienica . Osiągnął ok 135 koni .Dzwonił do mnie i szczęśliwy krzyczał do słuchawki ,że zasuwa 235 km/h .Wszystko było GIT dopóki nie wjechał do Wrocławia ....musiał piłować prawie 3000 obrotów bo mu auto na niższych obrotach jechac nie chciało a w zbiorniku WIR. Zmądrzał i stał się największym wrogiem TUNINGU. Skubany śmigał tym GOLFEM jak błyskawica .Niestety dopadło go podczas spokojnej jazdy !!! Facetowi na autostradzie spadło auto z lawety a inny kierowca CEMENTOwozu żeby nie walnąć to zajechał drogę GOLfikowi .Paweł wbił się pod jego tylne koła . Głośno było o tym na autostradzie koło OPOLA. Ostatnie zdjęcie jakie widzialem Pawła w Golfie . Ludzie NIE DAJCIE SIĘ ZABIĆ !!! POZDRO
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
to jakim cudem ja mam 136 KM na AFN-ie który ma słabsze wtryski ?robert24 pisze:CHIP to max 130 km
spokojnie dla ASV można 140/300 a dla umiejętnego kierownika 145/320 ale to zależy od stanu silnika
Ja pisałem o takiej rozsądnej granicy możliwości tego silnika na pompie - koszt zrobienia 200km z VP jest i tak mniejszy niż kupno 2.5 TDIrobert24 pisze:200 km to nie dla zwykłego śmiertelnika
podejrzewam że około 1.75 (na turpinie od ARL-a)dziechu pisze:200KM ? to jakie cisnienie potrzebne? 3 Bary? chyba wiecej? dawka paliwa? 100mg
pompa 11mm
wtryski hybrydy
duży FMIC
dobre wystrojenie
CA~5kPLN - sprzedajesz stare graty
dokładnie tak są wersje 140, 150 i 180 PSdziechu pisze:Moze seryjne 2.5 TDI sa slabe
duże koszty (wszystko razy x6 lub x2), te silniki mają b. mały zapas, małe turbinki, mało zamienników itd..
silnik 1.9 TDI to jednostka niemal doskonała mnóstwo zamienników od mocniejszych wersji, doskonale wszystko rozpykane przez tunerów, po prostu miód..
covboy może to na zapas już zrobione przez fabrycznie włożoną przepływkęcowboy pisze:to jakim cudem ja mam 136 KM na AFN-ie który ma słabsze wtryski ?robert24 pisze:CHIP to max 130 km
bo jak wiesz to wyjeżdżające z taśmy auta mają wiecej KM niż te które już troche
pojeżdżą a po pomiarach mają i trzymają się normy wskazanej w książkach
o tym że tak jest pisaliśmy gdzieś tutaj razem z Grzeskiekm1982
więc może poza silnikiem masz także jeszcze bardzo dobry i sprawny w 100%przepływomierz
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości