[MK4 SR] Silnik 1.6 SR AKL
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrkowalewski
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
[MK4 SR] Silnik 1.6 SR AKL
Witam,
Jezdże juz tydzień ponad,.... no i kopyto ma, ale zastanawiaja mnie 2 rzeczy
-czy ten silnik to 16-tka??
-i czy ma wielopunktowy wtrysk??
Z góry dzieki za odpowiedź
Pozdrawiam
Piotr
Jezdże juz tydzień ponad,.... no i kopyto ma, ale zastanawiaja mnie 2 rzeczy
-czy ten silnik to 16-tka??
-i czy ma wielopunktowy wtrysk??
Z góry dzieki za odpowiedź
Pozdrawiam
Piotr
Re: [MK4 SR] Silnik 1.6 SR AKL
i nie zaglądałeś pod maskę , oj wstyd oj wstydpiotrkowalewski pisze:Jezdże juz tydzień ponad,.... no i kopyto ma, ale zastanawiaja mnie 2 rzeczy
-czy ten silnik to 16-tka??
-i czy ma wielopunktowy wtrysk??
to widać jak byk czy ma 16V dwa wałki
i czy ma wielopunktowy wtrysk
nie znam oznaczenia SR AKL 1,6 ale pod amską widać to czy jest wielo i czy ma 16V
nawet jak masz osłonę górną silnika ...
znalazłem coś takiego zobacz tutaj i moim zdaniem nie jest to 16V
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- piotrkowalewski
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
- artur_golfiv
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
- Lokalizacja: gg
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- piotrkowalewski
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- piotrkowalewski
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
Zabardzo niewiem co jeszcze. Muszę dłużej pojeździć, bo wiesz to co się psuło to interesowało - w Kadziu(jeździłem do tej pory) to wymieniałem wiele to pierścienie, głowica pekła, pompa wody sie rozpadła, blacharka to kompletnie - łącznie z podłogą, zapłon to tych modulów juz nie policzę, oj pisałbym i pisał a na koniec przed sprzedazą pekła mi przednia szyba Tu mam nadzieję bedę miał spokój w końcu to VW !
Ale dzieki - jak masz jakieś ciekawostki to bardzo proszę
Pozdr.
Piotr.
Ale dzieki - jak masz jakieś ciekawostki to bardzo proszę
Pozdr.
Piotr.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Bieg jałowy 760 - 880(obr. na minutę)
Luz zaworowy Hydrauliczny
Ciśnienie sprężania
-Stan normalny 10.0 - 13.0(bar)
-Minimum 7.5(bar)
Ciśnienie oleju 2.7-4.5 / 2000(bar / obr. na minutę)
Kolejność zapłonu1 - 3 - 4 - 2
Opór na cewce zapłonowej układ wtórny4000 - 6000(omów)
Odstęp elektrod świecy 0.9 - 1.1 (mm)
Ciśnienie wtrysku / ciśnienie w układzie 2.5 - 3.0(bar)
Lambda 0.97 - 1.03
Układ chłodzenia
Ciśnienie 1.4 - 1.6(bar)
Termostat otwiera się przy 86(°C)
Wentylator działa przy:
-Etap 1 / wentylator 1: 92 - 97(°C)
Etap 2 / wentylator 2: 99 - 105(°C)
Hamulce
Grubość tarczy, przód, min. 19.0(mm)
Grubość tarczy, tył, min.7.0(mm)
Pojemności
Miska olejowa silnika, razem z filtrem 4.5(l)
Przekładnia ręczna 1.9(l)
Układ chłodzenia5.0(l)
Pozdrawiam.
Luz zaworowy Hydrauliczny
Ciśnienie sprężania
-Stan normalny 10.0 - 13.0(bar)
-Minimum 7.5(bar)
Ciśnienie oleju 2.7-4.5 / 2000(bar / obr. na minutę)
Kolejność zapłonu1 - 3 - 4 - 2
Opór na cewce zapłonowej układ wtórny4000 - 6000(omów)
Odstęp elektrod świecy 0.9 - 1.1 (mm)
Ciśnienie wtrysku / ciśnienie w układzie 2.5 - 3.0(bar)
Lambda 0.97 - 1.03
Układ chłodzenia
Ciśnienie 1.4 - 1.6(bar)
Termostat otwiera się przy 86(°C)
Wentylator działa przy:
-Etap 1 / wentylator 1: 92 - 97(°C)
Etap 2 / wentylator 2: 99 - 105(°C)
Hamulce
Grubość tarczy, przód, min. 19.0(mm)
Grubość tarczy, tył, min.7.0(mm)
Pojemności
Miska olejowa silnika, razem z filtrem 4.5(l)
Przekładnia ręczna 1.9(l)
Układ chłodzenia5.0(l)
Pozdrawiam.
- piotrkowalewski
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
Jeśli jeździsz krótkie dystanse to spalanie jest jak najbardziej normalne. Silnik nie zdąży się rozgrzać itd. poszukaj info na ten temat na forum dużo tego jestMAREK R pisze:mam pytanie czy spalanie na poziomie 12.5l na 100 w mieście jest normalne golf 1.6 sr kombi czy da się je obniżyc jeżdże z dzieckem więc bardzo spokojnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości