pomocy w przeróbce passata
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- mendrek
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
- Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski
pomocy w przeróbce passata
witam wszystkich dawno nie goscilem na forum. Od jakiegos czsu, znaczy od jakis 3 lat jestem zakochany w passacie b3 i chcialbym sobie takiego kupic zrobic na glancus. Co wy myslicie zeby w nim podrasowac silnik tylko z jakim silniczkiem kupic taka myslalem o 2,0 16v. Na poczatek myslalem zeby go uturbic zrobic taka mala rakiete no i wiaza sie z tym duzo pytan. Niktóre teraaz zadam np takie jak :
1 jak przygotwac silnik i jego osprzet zeby wytrzymal moc z rzedu 300 koni +/- ( co pozmieniac lub do kogo oddac w dobre rece zeby mi to zrobil i za duzo kaski nie zdarl )
2 gdzie mozna obszyc wnetrze skóra lub innym materialem alkantara boczki, podsufitka , fotele, konsola przednia i srodkowa na miekko zrobic i reszta o czym zapomnialem dwa kolory srodek czarny a boki czerwone lub jakis inny kolor
3 jakie podzespoly kupic zeby samochod byl dobry w kierowaniu i wychamowywaniu i zeby dibrze sie prowadzil
pozdro czekam na odpowiedzi i opinie o moim pomysle i prosze podawajcie jakies linki do stron gdzie czesci mozna kupic lub do kogo samochud oddac zeby zrobil silnik na te szacowane 300 koni
1 jak przygotwac silnik i jego osprzet zeby wytrzymal moc z rzedu 300 koni +/- ( co pozmieniac lub do kogo oddac w dobre rece zeby mi to zrobil i za duzo kaski nie zdarl )
2 gdzie mozna obszyc wnetrze skóra lub innym materialem alkantara boczki, podsufitka , fotele, konsola przednia i srodkowa na miekko zrobic i reszta o czym zapomnialem dwa kolory srodek czarny a boki czerwone lub jakis inny kolor
3 jakie podzespoly kupic zeby samochod byl dobry w kierowaniu i wychamowywaniu i zeby dibrze sie prowadzil
pozdro czekam na odpowiedzi i opinie o moim pomysle i prosze podawajcie jakies linki do stron gdzie czesci mozna kupic lub do kogo samochud oddac zeby zrobil silnik na te szacowane 300 koni
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
paska to za jakies 8 tys maks wyrwiesz jak z takim silnikiem.... no a uturbienie to masakra... jak chcesz taki hardkore to na pewno kute tloki i korbowody (3-4tys nie wiem dokladnie) turbina (uzywka okolo 1tys) IC (z wezami itp jakies 500zl uzywka) wtryski (jakies 300zl uzywki) costam z glowica porobic pewnie trzeba ogolnie musisz miec zdrowy silnik wiec wszystkie panewki itp... pelno ukrytych kosztow sie pojawia... ceny podalem orientacyjne bo kiedystam sie orientowalem w uturbieniu 1,8 wiec moge sie mylic ale sadze ze nieznacznie... no i trzeba doliczyc czyjas robocizne... Moze Borys albo evolution?? GTO tez chyba robi fury ludziom ale nie dam glowy uciac....
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
oj troszke kaski w to wpakujesz....turbo skora....10000zl smialo.....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Domier
- Gadatliwa bestia
- Posty: 698
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
zeby wycisnac 300KM to mysle ze duzo wiecej niz te 10tys zl... tyle to nie wiem czy wyjdzie przygotowanie pod samo turbo, do tego hamulce, kola, najlepiej zglos sie do jakiejs firmy tuningowej zeby Ci wyliczyli bo tak to trudno nam, zalezy na jakich komponentach chcesz bazowac ale 300KM wyciagnac to juz nie bedzie taki auto uzytkowe i bedzie wymagalo zadbania o nie a i nie wiadomo co i kiedy pier*olnie
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
od passata B3 tylko ze do takiej mocy potrzebne beda jakies tuningowe wieksze i bardziej hardcore'owe zamienniki...mendrek pisze:dzieki troche pomogliscie a od jakiego samochodu chamulce zaadaptowac, zawieche i reszte zeby cacko wychamowac
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
i 10000 to samo zawieszenie wyniesie...bo ciezko zatrzymac 300Km
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Bez przesady - hamulce 288 z VR'a przy założeniu, że założysz dobrą tarcze o podwyższonej odporności na temperaturę, na tył tez nie kiepski takeż, no i klocki najlepiej jakies EBC Green lub Red - za tarcze i klocki to około 2800zł (www.nordmannbremsen.de), ale będzie dobrze hamowałeo.rysiektr pisze:i 10000 to samo zawieszenie wyniesie...bo ciezko zatrzymac 300Km
Potem jeszcze to uturbienie ... z 2.0 16v (9A) to tak w 10 000zł się zmieścić można.
Powiem tak ogólnie ... jeżeli jesteś gotowy zainwestować 15 000zł w Passata B3 (którego wpierw musisz kupić) to ja nie widze problemu zeby to dobrze jechało i hamowało.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
ciekawe plany masz. te 300 koni robie wrazenie. mysle ze hamulce od vr'a +dobre tarcze zeby hamowac, turbinka, kute graty, wtryski, wydech- zeby jezdzilo, obszycie skora i jeszcze blacharka+lakiernik. no to tak zakup samochodu 6-8 tys i jeszcze 25 tys zl na mody i bedzie piekna fura. niepowtarzalna. suma 25 tys moze przesadzilem, ale taki projekt musi byc poparty kasa na zapas, bo zawsze wynikna jakies dodatkowe koszty. pewnie mozna to zrobic taniej.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 7 gości