[MK3 TDI 1Z] Coś przerywa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 TDI 1Z] Coś przerywa
Mam mały problem. W moim golfiku szczególnie podczas przyśpieszania coś jakby nagle przerwało prace silnika a następnie dalej "ciągnie" . Co może być przyczyną ? Czy tylko zanieczyszczony nastawnik pompy a może coś innego ?
Re: [MK3 TDI 1Z] Coś przerywa
jak najbardziej nastawnik pompyONEIG pisze:Co może być przyczyną ? Czy tylko zanieczyszczony nastawnik pompy a może coś innego ?
zastukaj do Adamm-a albo Ci wyjaśni albo wskaże link do jego porady
albo Ci nawet naprawi Twój nastawnik ...
zobacz też TUTAJo czym pisał Adamm i inni ...,
ale opisz więcej co się dzieje co robisz w tych momentach co jest przed przerwą i po niej ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Witam .
U mnie występują te same objawy , szarpie autem , przerywa ,chciałem wyczyścić nastawnik więc go rozebrałem i okazało się że nastawnik w środku czyściutki , więc to nie to. Później wyczytałem na forum ,że może wtrysk sterujący i aby go sprawdzić należy przy 2500 tyś obrotów pukać w ten wtrysk (śrubokrętem itp)jeżeli szarpnie silnikiem to znaczy że uszkodzony ,więc tak zrobiłem ......wtrysk do wymiany.
pozdrawiam
damcio151
U mnie występują te same objawy , szarpie autem , przerywa ,chciałem wyczyścić nastawnik więc go rozebrałem i okazało się że nastawnik w środku czyściutki , więc to nie to. Później wyczytałem na forum ,że może wtrysk sterujący i aby go sprawdzić należy przy 2500 tyś obrotów pukać w ten wtrysk (śrubokrętem itp)jeżeli szarpnie silnikiem to znaczy że uszkodzony ,więc tak zrobiłem ......wtrysk do wymiany.
pozdrawiam
damcio151
a możesz wskazać link do tego jakoś szukajka mi nie wskazuje za wieledamcio151 pisze:Później wyczytałem na forum ,że może wtrysk sterujący i aby go sprawdzić należy przy 2500 tyś obrotów pukać w ten wtrysk (śrubokrętem itp)jeżeli szarpnie silnikiem to znaczy że uszkodzony ,więc tak zrobiłem ......wtrysk do wymiany.
pierwsze słysze o diagnozie przez stukanie, to wymyślili tylko pomysłowi Polacy ? ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
Na 99.9% wtryskiwacz z czujnikiem wzniosu iglicy na trzecim cylindrze do wymiany
Do sprawdzenia metoda 2500-3000 obr/min + śrubokręt sprawdza się niczym najlepszy VAG
Pozdroooooooo
[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 21:03 ]
A co do tej metody - sprawdziłem ją na własnej skórze - wtryski wymienione, faktycznie zrywało i zrywał ten sterujący - od wymiany po problemie !! 100% zaletą tej metody jest to że nic nie kosztuje - znam już takie przypadki gdzie mechanicy proponowali remont pompy w TDI
Pozdrooo
Do sprawdzenia metoda 2500-3000 obr/min + śrubokręt sprawdza się niczym najlepszy VAG
Pozdroooooooo
[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 21:03 ]
Jak dbrze poszukasz to znajdziesz Jest tego tu troche, albo było - bo ostatnio admi robił porządkiRobertP pisze:a możesz wskazać link do tego jakoś szukajka mi nie wskazuje za wieledamcio151 pisze:Później wyczytałem na forum ,że może wtrysk sterujący i aby go sprawdzić należy przy 2500 tyś obrotów pukać w ten wtrysk (śrubokrętem itp)jeżeli szarpnie silnikiem to znaczy że uszkodzony ,więc tak zrobiłem ......wtrysk do wymiany.
pierwsze słysze o diagnozie przez stukanie, to wymyślili tylko pomysłowi Polacy ? ...
A co do tej metody - sprawdziłem ją na własnej skórze - wtryski wymienione, faktycznie zrywało i zrywał ten sterujący - od wymiany po problemie !! 100% zaletą tej metody jest to że nic nie kosztuje - znam już takie przypadki gdzie mechanicy proponowali remont pompy w TDI
Pozdrooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Re: Re
to ten 3 jest tutaj sterujący ... ?Razal pisze:Na 99.9% wtryskiwacz z czujnikiem wzniosu iglicy na trzecim cylindrze do wymiany
Do sprawdzenia metoda 2500-3000 obr/min + śrubokręt sprawdza się niczym najlepszy VAG
jestem w szokuRazal pisze:A co do tej metody - sprawdziłem ją na własnej skórze - wtryski wymienione, faktycznie zrywało i zrywał ten sterujący - od wymiany po problemie !! 100% zaletą tej metody jest to że nic nie kosztuje - znam już takie przypadki gdzie mechanicy proponowali remont pompy w TDI
słowa uznania dla autora tej metody !
[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 10:06 ]
popieram !Razal pisze:Metody bez kosztów na sam początek
to jest ważne aby dobrze sprawdzić a nie wywalać kase na to co mówią mechanicy np. z ASO hehehe...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
VAG nic nie wykryje - jeżeli mówimy o wtrysku sterującym .BartekC pisze:Rozumie , ze jeśli wtrysk sterujący jest walniety to VAG to o drazu wykryje?!
Prawdopodobnie podczas dynamicznej diagnozy z VAG'iem w momęcie szarpnięcia silnikiem była by na wykresie zauważalna zaburzona wydajność (praca) wtryskiwacza sterującego, bądź innego
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości