[MK2] Czasami niepali,glownie niepali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Czasami niepali,glownie niepali
Pisze w imieniu brata ma taki o to problem z MK2 silnik1,3 ladowanie jest miezylismy,kupil nowy akumulator a zazwyczaj musi pchac autko zeby zapalic.Czasami odpala bez problemu przez pare dni.Ja podejrzewam ze zawieszaja sie szczotki w alternatorze i poprostu czasami mu laduje a czasami nie ale niestety az tak dobrze nieznam sie na mechanice tak wiec prosze Was o pomoc
viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Nie odpala z powodu np. za słabego aku że nie chce kręcić czy kręci normalnie a nie odpala.
Jeśli nie chce odpalić z "braku prądu" to wina braku ładowania. Po jeździe jak się zgasi to nie chce odpalić odrazu ale po kilku, kilkunastu minutach aku się "regeneruje" bo jak pisałeś(aś) jest nowy i odpala.
Jeśli nie chce odpalić z "braku prądu" to wina braku ładowania. Po jeździe jak się zgasi to nie chce odpalić odrazu ale po kilku, kilkunastu minutach aku się "regeneruje" bo jak pisałeś(aś) jest nowy i odpala.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
akumulator jest nowy a ladowanie mniejwiecej 13,7
viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
To troche małe ładowanie ma.
Też mam takie ładowanie obecnie a jak miałem 13.2V to przy jeździe 2tys obr brakowało mu prądu i przerywał, jak go kręciłem do 4tys to burza. Zmieniłem regulator napięcia ze szczotkami (używka) i mu się podniosło na 13.7V ale musze zrobić go.
Też mam takie ładowanie obecnie a jak miałem 13.2V to przy jeździe 2tys obr brakowało mu prądu i przerywał, jak go kręciłem do 4tys to burza. Zmieniłem regulator napięcia ze szczotkami (używka) i mu się podniosło na 13.7V ale musze zrobić go.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
regulator jest nowy dlatego podejrzewam szczotki
viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Czyli problem odpalania tkwi tylko z braku ładowania aku ??
A jak mierzyliście ładowanie na aku czy przy alternatorze ?? Warto poczyścić wszystkie połączenia mas i "+" przy rozruszniku.
A jak mierzyliście ładowanie na aku czy przy alternatorze ?? Warto poczyścić wszystkie połączenia mas i "+" przy rozruszniku.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
mierzylismy na akusiu i przy alternatorze chociaz zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz jego alarm jakis wlasnej konstrukcji poprzedni wlasciciel mial wene
viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
adriana81, napięcie ładowania faktycznie nico za niskie, powinno być ponad 14V.
Z opisu nie wynika czy nie odpala bo nie kręci, czy kręci a nie odpala.
Być może ma jakiś upływ prądu który powoduje rozładowanie aku. Warto to sprawdzić.
Spasób : odpiąć dodatnią klemę od aku, miernik ustawić na duży amperaż ( zazwyczaj 10-20A0 i wpiąć miernik między bolec aku a klemę, odczytać wartość prądu.Oczywiście wszystko musi być wyłączone.Natężenie nie powinno być większe niż 0.02A.
regulator napięcia ma szczotki "ze sobą" i jeśli ładowanie jest cały czas to raczej nie jest to wina szczotek. Brak ładowania powinien być sygnalizowany kontrolką.adriana81 pisze:regulator jest nowy dlatego podejrzewam szczotki
Z opisu nie wynika czy nie odpala bo nie kręci, czy kręci a nie odpala.
Być może ma jakiś upływ prądu który powoduje rozładowanie aku. Warto to sprawdzić.
Spasób : odpiąć dodatnią klemę od aku, miernik ustawić na duży amperaż ( zazwyczaj 10-20A0 i wpiąć miernik między bolec aku a klemę, odczytać wartość prądu.Oczywiście wszystko musi być wyłączone.Natężenie nie powinno być większe niż 0.02A.
Hym dziwne to torche. Ja takze mieąłem problem z odpallaniem. Raz zapapalał idelanie a raz wogóle nie zakrecił ale wina tego był bendiks. A tu dziwna sprawa ze aku nowy regulator jest nowy..... Napiszcie cos wiecej czy jak nie odpala to kreci czy wogóle nie daje znaku zycia. Alarm to inna sprawa ale tak jak napisał bodzio_i jesli prąd przez niego pobierany jest w normie to nie on jest sprawcą zamieszania.
Mam podobny problem ! Kupiłem golfa 3 1,5 roku temu i było tak ze czasami odpalał idealnie a czasami po przekręceniu kluczka nie było zadnej reakcji, po kilku miesiącach naprawiło się samo. Jakies 2 miesiące temu zostawiłem zapaloną lampke na noc w aucie i rano nic, trzeba było pchać. jakies 3 tygodnie zostawiłem na 15 minut postojówki a tu nic, trzeba pchać, 2 tygodnie temu grało radio 10 minut i to samo, a dzisiaj rano choć nic nie zostawiłem włączonego po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej reakcji ! co jest grane ? w większości razy odpala idealnie ! czy to rozrusznik się zawiesza ? jak sprawdzić co to jest ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 388 gości