[mk2] problem z linką sprzęgła
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 17:45
- Lokalizacja: GLIWICE
- Kontakt:
[mk2] problem z linką sprzęgła
[mk2] problem z linką sprzęgła
witam mam problem posiadam vw golfa2 rocznik 88 silnik 1.3 , w przeciągu 3 lat wymieniłem w nim 5 linek sprzęgła , chodzi o to ze po pewnym czasie linka zaczyna ocierać o pancerz na zgięciu przez co pedał sprzęgła chodzi bardzo ciężko ,czy jest na to jakiś sposób proszę o pomoc
pozdrawiam
witam mam problem posiadam vw golfa2 rocznik 88 silnik 1.3 , w przeciągu 3 lat wymieniłem w nim 5 linek sprzęgła , chodzi o to ze po pewnym czasie linka zaczyna ocierać o pancerz na zgięciu przez co pedał sprzęgła chodzi bardzo ciężko ,czy jest na to jakiś sposób proszę o pomoc
pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 17:45
- Lokalizacja: GLIWICE
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 17:45
- Lokalizacja: GLIWICE
- Kontakt:
Paweł Ligman linka z samoregulatorem ma taką gruszkę na pancerzu. Ty masz zapewne linkę, którą się reguluje przy skrzyni za pomocą dwóch nakrętek i pancerz jest po całej długości taki sam.
Problem tkwi w wypracowanym łożysku oporowym oraz tulejce prowdzącej łożysko oporowe (tulejka potrafi nadpęknąć przy mocowaniu, któreś ucho) i powoduje to znaczne zwiększenie sił tarcia przy wysprzęglaniu, a co sie z tym wiąże przetarcie linki sprzęgła.
Pzdro.
[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 21:26 ]
Paweł Ligman podałeś że masz Golfa 1,3 z 88r. z silnikiem o ozn.CL. Nie było w 1988 roku takiego silnika. Od 08.85-12.88 był MH na gazniku, a od 05.87-07.92 był NZ na pełnym wtrysku. Zmień to w swoim profilu znacznie uprości ci to uzyskanie pomocy.
Pzdr.
Problem tkwi w wypracowanym łożysku oporowym oraz tulejce prowdzącej łożysko oporowe (tulejka potrafi nadpęknąć przy mocowaniu, któreś ucho) i powoduje to znaczne zwiększenie sił tarcia przy wysprzęglaniu, a co sie z tym wiąże przetarcie linki sprzęgła.
Pzdro.
[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 21:26 ]
Paweł Ligman podałeś że masz Golfa 1,3 z 88r. z silnikiem o ozn.CL. Nie było w 1988 roku takiego silnika. Od 08.85-12.88 był MH na gazniku, a od 05.87-07.92 był NZ na pełnym wtrysku. Zmień to w swoim profilu znacznie uprości ci to uzyskanie pomocy.
Pzdr.
VWpower Golf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości