[mk2] jak wymienic żąrówkę od podświetlenia zegarów??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

karbid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 31, 2006 16:35
Lokalizacja: piotrkow tryb

[mk2] jak wymienic żąrówkę od podświetlenia zegarów??

Post autor: karbid » pn lis 27, 2006 20:28

jak wymienic żarówke od podswietlenia zegarów??


karbid

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » pn lis 27, 2006 20:36

odkrecasz zegary, przechylasz je do siebie, sciagasz plastikowa oslone, i zmieniasz zarowke


Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn lis 27, 2006 21:53

No tylko przed odkręceniem zegarów trzeba odkręcić cały plastik który jest dookoła radia i panelu ogrzewania. Później jak wyżej.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » wt lis 28, 2006 20:00

Aby dostać się do podświetlenia zegarów musisz odkręcić trochę wkrętów śrubokrętem krzyżakiem.
Pierwsza jest ukryta z lewej strony pod włącznikiem świateł, musisz go wyjąć.
Dwie następne masz w górnej części maskownicy zegarów nad kierownicą, nad zegarami. Sa one wkrecone w górną część deski rozdzielczej
Czwarta jest ukryta pod pierwszą zaślepką od prawej strony zegarów w dolnym rzędzie. Musisz wyjąć ją.
Piątą masz na środku ramki mocującej radio. Jest ona wkrecona w górną cześć deski rozdzielczej.
Te wszystkie wkręty są takie same.
Pozostanie wyjać pokrętło od regulacji prędkości obrotowej nadmuchu oraz dwa suwaki od ciepłe/zimne powietrze i drugi od kierunku nadmuchu. Pózniej tylko wyjąć panel od sterowania nadmuchem i tam będą jeszcze ukryte trzy wkręty nieco dłuższe i wieksze od poprzednich.
Aby wyjąc maskownicę zegarów musisz wyjąć i rozłączyć wszystkie przełączniki wcześniej, bo inaczej nie wyjmiesz.
Na koniec wykręć dwa wkręty, jeden z lewej i drugi z prawej strony zegarów. Ale aby wyjąć zegary i dostać sie do podświetlenia musisz odkręcić jeszcze dolną półkę pod kierownicą (pięć wkrętów). A po co? A po to aby mieć dojście do zatrzasku linki prędkościomierza. Będzie ci potrzebne ono przy wyjmowaniu i wkładaniu zegarów.
Zarówki jakie musisz wstawić powinny być na 12V 1,2W(czyli 100mA aby dobrze podświetlały).
Jak wstawisz o mniejszym miliamperarzu będzie słabo podwietlać ci zegary. Chyba że będziesz wstawiać inne podświetlenie.
Pzdr.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:


VWpower Golf

Awatar użytkownika
toofast_38
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 07, 2006 19:46
Lokalizacja: Toruń/Wiedeń
Kontakt:

Post autor: toofast_38 » wt lis 28, 2006 22:48

Tutaj masz foto porade z której ja też korzystałem - jak wyjąć zegary, no a z żarówkami to już wiadomo ;) http://vw-scene.info/porada1a.html Pozdrawiam


Dobrze => Lepiej => Volkswagen :)

Mój Golfik jest na sprzedaż! http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=890843#890843

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości