Gdzie tak napisał ?colltom pisze:No właśnie a autor tego wątku wyraźnie napisał że po odkręceniu tego korka auto mu gaśnie.
[MK3] Zasysa powietrze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Prawa strona w bagażniku, tuż pod tylną lampą, często w steropianowym "opakowaniu"grybam pisze:panowie gdzie szukac pompki do centralnego bo jak mowilem nie dziala gdzies w bagazniku ale dokladnie gdzie??
Pinhead pisze:No właśnie a autor tego wątku wyraźnie napisał że po odkręceniu tego korka auto mu gaśnie.
Gdzie tak napisał ?
Kolega colltom namieszał prawie jak nasi politycy, a teraz próbuje mało przekonywująco odkręcać
pozdr
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przez zatkanie raczej nie (predzej olej gdzieś wywali przez simeringi), przez dziurę gdzieś w odmie tak, może przerywać, to musi być szczelne. Dziura może być też w podstawie wtrysku, w wężu od wspomagania, w tym grubym wężu od przepływki do wtrysku, . I każda nieszczelność może dać problemy podobnego rodzaju, początkowo gaśnięcie na wolnych, a jak dziura duża to nie pojedziesz..grybam pisze:panowie a cze przyczyna zasysania powietzra i przerywania silnika moze byc brak doplywu powietrza przez zatkanie tego badziejstwa na pokrywie zaworow ??i np przeplywomierza czy bardziej sondy lub innych rzeczy??
A czemu myślisz że masz to coś na pokrywie zatkane (to jest separator oleju). Dmuchnij po prostu w wąż i będziesz wiedział czy jest drożny czy nie (golfik warty jest takich poświęceń).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
hehe wiem ze wart jest ale to auto mnie wykonczy za niedlugo:( niemam juz pomysłow odma byla nieszczelna zakleilem tasma olej wywala mi spod pokrywy zaworow do uszczelnienia szarpie okropnie musze mocno depnac gaz albo zredukowac ssie powietrze przez wlew oleju kiedy odkrece korek dlaczego?? pomocy:) !!!!!!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Po pierwsze zachowaj spokój. 2E sie nie da wykończyć na amen. No może i można ale potrzeba do tego sporo wysiłku).
Już ci wyjaśniono że po odkręceniu korka ma gasnąć (lub co najmniej szarpać) i kropka. Uwierz.
Teraz - ponieważ jak widać jesteś początkujący - spokojnie obejrzyj miejsca o których napisałem i poszukaj nieszczelności. Potem jeśli nie znajdziesz "dziury w całym" chyba jedź do mechanika. Trzeba sprawdzić cały zapłon oraz przepływkę
[ Dodano: Pon Lis 27, 2006 8:16 pm ]
Najczarniejsza wizja to uszczelka pod głowicą. Ale spokojnie, to cię finansowo nie zeżre.
Już ci wyjaśniono że po odkręceniu korka ma gasnąć (lub co najmniej szarpać) i kropka. Uwierz.
Teraz - ponieważ jak widać jesteś początkujący - spokojnie obejrzyj miejsca o których napisałem i poszukaj nieszczelności. Potem jeśli nie znajdziesz "dziury w całym" chyba jedź do mechanika. Trzeba sprawdzić cały zapłon oraz przepływkę
[ Dodano: Pon Lis 27, 2006 8:16 pm ]
Najczarniejsza wizja to uszczelka pod głowicą. Ale spokojnie, to cię finansowo nie zeżre.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości