[MK II] 1.6 TD Niska prędkość max

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

[MK II] 1.6 TD Niska prędkość max

Post autor: piow11 » ndz lis 26, 2006 13:42

Pisałem o tym wczoraj ale temat został usunięty, więc pisze jeszcze raz. Prędkość max mojego auta to tylko 145km/h.Nie wiem jaka może być tego przyczyna.Na niskich biegach zbiera się dobrze.Na II-80, III-106 a na V już tylko 145 i więcej nie pojedzie.Silnik mam JR, turbine KKK K-24 zregenerowaną, nie bierze mi oleju, nie dymi na biało, odpala bez problemu.Szukam przyczyny słabnięcia na wyższych biegach.Pomóżcie.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lis 27, 2006 17:57

piow11, ale opisz co się dzieje?? na tej turbinie powinien dobrze ciskać ;) Nie wiem co mogę ci doradzić ale może sprawdz zawór bezpieczeństwa na kolektorze. Może to draństwo się otwiera i tyle z osiągów.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn lis 27, 2006 18:10

Silnik nie wie na ktorym jest biegu. Wyzszy bieg, to wyzsze obciazenie. Wynika z tego ze silnik nie ma mocy, slabnie pod wiekszym obciazeniem. Moze to byc problem z turbina - regeneracja nie zawsze sie udaje tak jak powinna.



Keb@
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 06, 2006 20:21
Lokalizacja: Skępe

Post autor: Keb@ » pn lis 27, 2006 18:16

A spróbuj wlać Shell V-Power Diesel i zobacz ile wtedy pójdzie...
Mój wuj ma tak samo...


Pesymista jest dobrze poinformowanym optymistą.
Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie.

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » pn lis 27, 2006 19:08

Np. na drugim biegu rozpędza sie szybko tak do około 80km/h na trójce tez idzie ale z IV i V biegiem juz gorzej.Jutro bede miał wskażnik wiec sprawdze ile ładuje turbina.Wiem ze turbo pompuje bo jesłychac i czuć wtedy ze przyspiesza ale na niskich biegach tzn I,II,III na V biegu rozpędziłem go maksymalnie do 145km/h i więcej nie dało rady.Możliwe że ten zawór na kolektorze ale mysle ze na niskich biegach tez by sie otwierał bo turbo pompuje tak samo przy okreslonych obrotach nie zaleznie od biegu na którym jade.

[ Dodano: 27 Lis 2006 18:09 ]
Keb@ pisze:A spróbuj wlać Shell V-Power Diesel i zobacz ile wtedy pójdzie...
Mój wuj ma tak samo...
Jezdziłem juz na V power i różnicy nie odczuwam

[ Dodano: 27 Lis 2006 18:12 ]
dziechu pisze:Silnik nie wie na ktorym jest biegu. Wyzszy bieg, to wyzsze obciazenie. Wynika z tego ze silnik nie ma mocy, slabnie pod wiekszym obciazeniem. Moze to byc problem z turbina - regeneracja nie zawsze sie udaje tak jak powinna.
Byc moze nie ma mocy ale miałem robiony remontjakies 20tys km temu.Tzn. Wymiana głowicy,pierścieni, zaworów, uszczelniaczy, popychaczy, itp.

[ Dodano: 27 Lis 2006 18:21 ]
tomcio666 - a jesli ten zawór WG byłby wykręcony to turbo w tym przypadku słychac je?



EmigrantGB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lis 13, 2006 15:47
Lokalizacja: Rokitki DLE/Stafford UK

Post autor: EmigrantGB » pn lis 27, 2006 22:48

Witam!
Mam MK2 MF z 1.6TD 90r. z big przebiegiem 328tyś i spokojnie bez ściemy na A4 rozpędziłem go do 180km/h i to nie było 100tyś temu tylko w zeszły tygodniu jak zaspałem do pracy.A dodam że jak go kupiłem dwa lata i 52tyś kilometrów temu to wracajac z Holandii rozbujałem go do prędkości 190km/h.Mam nadzieję że do 380tyś nim pochulam bo wtedy mam zamiar zmienić auto:) poz


mój golfik piękny styl prosto z Holandii przybyłem nim kilka chwil w tulipanach stal i trochę sobie zgnił hehe/stoi i tęskni za mną a ja niestety rozglądam się za innym autem ale sercem zawsze z MKII/ Passat 3BG nowy nabytek/MK2 nadal w stajni

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » pn lis 27, 2006 22:54

No ja niestety nie moge swojego do takich prędkości rozpędzić.



kudlaty640
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob cze 10, 2006 11:27
Lokalizacja: sucha
Kontakt:

Post autor: kudlaty640 » pn lis 27, 2006 23:37

hejka
a do jakich obrotow solnik sie rozpedza przy maksymalnej?
a sprzegielko nie slizga?



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt lis 28, 2006 01:24

kudlaty640 pisze:hejka
a do jakich obrotow solnik sie rozpedza przy maksymalnej?
a sprzegielko nie slizga?
Nie wiem do jakich obrotów bo obrotomierza nie mam, a sprzęgło to sam nie wiem nie było przy nim nic ruszane od nowości.Troche szumi jakies łozysko w nim, ale zeby ślizgało to nie zauważyłem. Sam juz nie wiem mozliwe ze sprzegło ale on sie ładnie zbiera i szybko przyspiesz tylko pózniej jest problem na IV i V biegu.
A jakie są objawy tego ślizgania?, bo nie miałem chyba z tym styczności. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt lis 28, 2006 01:33

a może to po prostu wina skrzyni biegów.może ktoś założył od benzyny a z tego co wiem w benzynie IV i V mają mniejsze przelożenia.może masz zbyt szerokie opony.
a sprzęgło sie ślizga wtedy gdy dajesz mu gazu obroty wzrastają a auto jechać za bardzo nie chce oczywiście na puszczonym sprzęgle.coś jak automat


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt lis 28, 2006 01:42

a moze po remoncie zle ustawili ci zaplon i inne *#cenzura#* dlatego niechce jechac szybciej

opony niemaja tu nic do rzeczy poprostu moze sie wolniej rozpedzac ale vmax bedzie mial taka sama tyle ze pasa dluzszego potrzebowac bedzie



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt lis 28, 2006 01:43

dawid018 pisze:a może to po prostu wina skrzyni biegów.może ktoś założył od benzyny a z tego co wiem w benzynie IV i V mają mniejsze przelożenia.może masz zbyt szerokie opony.
a sprzęgło sie ślizga wtedy gdy dajesz mu gazu obroty wzrastają a auto jechać za bardzo nie chce oczywiście na puszczonym sprzęgle.coś jak automat
Skrzynie mam napewno 4T czyli tą szybszą. Jesli takie są objawy to sprzeglo mam chyba dobre bo jak mu wcisne to przyspiesza szybko i nie czuje zeby nie chcial jechac.Opony mam 175 wiec wąskie.Moze to ten zawór na kolektorze puszcza ale na niskich biegach tez chyba by puszczał no i na II biegu 80km/h bym nie osiągnął.

[ Dodano: 28 Lis 2006 00:47 ]
Krzylu pisze:a moze po remoncie zle ustawili ci zaplon i inne ************ dlatego niechce jechac szybciej

opony niemaja tu nic do rzeczy poprostu moze sie wolniej rozpedzac ale vmax bedzie mial taka sama tyle ze pasa dluzszego potrzebowac bedzie
Mozliwe ale przy złym zapłonie to ogólnie by się słabo zbierał a on się dobrze zbiera i ładnie przyśpiesza tylko póżniej robi się muł.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt lis 28, 2006 01:50

zawor jak by ci puszczal to bys mial tak na kazdym biegu

moze filtr paliwa masz zamulony



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości