POMPA PALIWA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

POMPA PALIWA

Post autor: ćwikła » czw mar 03, 2005 17:21

Witam kiedys gdzies czytałem ze podczaswłączania zapłonu powinno byc słychac pompe paliwa.Moze mi ktos wyłumaczyc w kótrym momencie ją słychac i jaki mniej wiecej daje odgłos.Pytam dlatego ze ostatnimi czasu moj golfik poprostu nieraz nie chce po nocy odpalac i podejrzewam pompe.Aha podczas gdy odpalam go po nocy gdzie był silny mróz i właczam zapłon to słychac takie cykanie(pstrykanie)i lekkie dragnie wskazówki beznyny która nie podnosi sie dalej tylko lezy jakby zamarzała.Tak jest do momentu rozgrzania sie silnika.Potem wyłaczam iwłaczam silnik znowu i wskazówka wskazuje oki.



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » czw mar 03, 2005 17:57

przy przekreceniu zaplonu powinienes slyszec dwa zalaczenia silniczka wraz z dwoma pstryknieciami przekaznika,jaki to odglos to napisac ciezko



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw mar 03, 2005 18:27

może za dużo masz wody w baku , skrapla sie ona szczególnie wtedy gdy w zimę jeździsz na małej ilości paliwa .Wskazane jest w zime mieć conajmniej 1/2 zbiornika paliwka



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » sob mar 05, 2005 19:41

Heheh no wlaanie chyba doszedłem do tego ze jest jednak woda...zalałem ostatnio 3/4 baku i jak narazie były mrozy po 10stopni i zimniej i autko pali super....a mam jeszcze pytanko czy ktos wyjmował bak i czy jest to prosta sprawa...dam rade go sam wyczyscic???


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob mar 05, 2005 19:46

miomio1 w tej kwesti może Ci poradzić :grin: :chytry: mi gadał o tym i niewydaje mi się to takie proste, napewno dużo czasu to zajmie. w ksiązce do mk3 jest to opisane :)



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob mar 05, 2005 20:45

można wlewać specjalne uszlachetniacze do paliwa aby pozbyć się wody .Można je kupić w Orlenie.
Bak zdemontować trzeba na kanale ,odkręcając 3 sz. obejm które trzymają zbiornik i przy okazji je malujesz bo są zardzewiałe ,ale na początek odłącz wszystkie przewody od pomki ,w zbiorniku miej jak najmniejszą ilość paliwa aby był lekki , i nie pamiętam czy przy korku wlewie paliwa czy nie ma jeszcze mocowania .najlepiej to robić w dwie osoby ,żeby zbiornik się nie spierd....na głowę. Zdemontujesz,przepłuczesz , wysuszysz , i zakładaj.



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » ndz mar 06, 2005 14:42

No własnie pytam sie dlatego bo nie wiem czy zabierac sie sam do tego vzy zlecici to mechanikowi......


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 70 gości