Żarówki 100W.. za i przeciw ..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz lis 26, 2006 22:43

masz super zarowki nie zmianiej ich na pseudotuningowy syf!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lis 26, 2006 22:47

ja jezdze na setkach odkad mam golfa wiec ok 3 lat, raz tylko wymienialem lampy ale to po tym jak mi sie pies odbił głowa od jednej z nich, nie zauwazylem straty w swieceniu przez ten okres, odbłysniki wygladaja jak wtedy kiedy je załozylem, instalacja mi sie nie spali bo mam przekazniki , a co do tego ze oslepiam innych? jeszcze nie zdazyło mi sie zeby ktos mi mrugał ze mam za mocne swiatła, wystarczy dobrze wyregulowac lampy i nikt nie bedzie na tym cierpiał, przeciez nawet te zwykle zarowki 55W beda razic jak zle ich bedzie ustawienie,
policja tez jeszcze nie pytala sie jakie mam zarowki. Wiec jak dla mnie na razie same plusy, ktos mowi ze odbłysniki wypali? ok niech pokaze zdjecie , a nie ze kolegi wujka stryjek mial 100W i mu odbłysniki wypalilo, mogło tez tak byc ze mial słabej jakosci klosze i po jakims czasie odkleiło by sie nawet przy tych normalnych, a ze mial akurat 100 to pewnie bedzie jej wina ze spaliło sie.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » ndz lis 26, 2006 22:52

we wtorek naprawialem gosciowi instalacje po 100w zarowkach... powod: spalenie kabli przyczyna: wysoka temperatura, stopienie cyny na lączeniach lutowanych, zwarcie i brak bezpiecznika..... do tego okopcony wklad lampy od srodka..... kolejne NIE przeciw 100 !!!!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 26, 2006 22:59

No to będę drugi po gutim.
Od zawsze jeżdżę na setkach. Najpierw w jetce II, od razu szlag trafił włącznik. Po założeniu przekaźników zero problemów.
Teraz mam w Vento od 5 lat. Zero problemów poza tym, że jak jest chlapa to szybciej wysycha na lampach i trzeba częściej czyścić. Zadnych uszkodzeń instalacji ani odbłyśników. Co do oślepiania: mam regulację wysokości i staram się nie oślepiać innych.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » ndz lis 26, 2006 23:13

Paweł Marek pisze:staram się nie oślepiać
dobre i to choć starać a nie oślepiać to mała różnica


one loVWe

greg

Post autor: greg » ndz lis 26, 2006 23:13

guti, nie stryjek tylko ciotka i nie odbłyśniki tylko szkła popękały - rozumiesz - to co jest z przodu przed żarówką - chcesz fotki to postaram się zrobić jak tylko będę w Sochaczewie- powtórzę słowa ciotki - "przez te jeb*** żarówki muszę reflektory kupić"



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 26, 2006 23:17

W Mercedesie C-klasy miałem 100W H1 i się przytopiła plastikowa oprawka żarówki. Efekt był taki, że niedało się jej wymontować. Została tam na stałe :P
W Audi mam 100W, ale i tak świeci dużo słabiej niż 55W w MK3 (H4)...
Gdybym miał zapasowe reflektory, to może bym założył 100W. Nie jestem ich przeciwnikiem. Ale nie chę, bo mam jeszcze fabryczne reflekrtory i świecą wystarczająco dobrze... Przekaźniki najwyżej założę.
Pozdrawiam.



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » ndz lis 26, 2006 23:36

jak tak czytam


to musze stwierdzic ze to straszna lipa z ta instalacja i lampami


w starym dobrym poloniezie czy 125p nie było problemu z odbłysnikami instalacja ani włacznikiem a swiatła były super

a zarowki 100 to zaden pseudo tuningowy wynalazek tylko sprawdzony patent


osobiscie zastanawiałem sie nad wsadzniem setek H1 w swiatła drogowe



greg

Post autor: greg » ndz lis 26, 2006 23:41

jozekrjrj pisze: starym dobrym poloniezie czy 125p nie było problemu z odbłysnikami instalacja ani włacznikiem
to wróć do poloneza bo mk2 i mk3 ni emają przekaźników a co za tym idzie - wkłądanie czegoś o wiekszym obciążeniu jest nieporozumieniem a dwa to to ze reflektor jest skonstruowany żeby była wsadzona zarówka 55/60 a nie 90/100. Patrzysz ze swojej strony bo to ty masz mocniejsze żarówki a nie przeciwnik - jeśliby przeciwnika oślepiło i jedzie np TIRem to zapali ci 6 czy 8 halogenó po 100Watt każdy - lub 200W to wtedy zobaczymy jak to jest z normalnością świecenia



pogo_2001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:06
Lokalizacja: Wrocław

a

Post autor: pogo_2001 » ndz lis 26, 2006 23:48

ja nie wiem co zrobic.. mysle zeby wymienic je na Philipsa 3in1 NightsGuard cos takiego.. bo jesli mowiecie stanowczo NIE .. to naprawde nie bede pchac sie tam gdzie "mnie nie chca" bo po co mam wywalic kase na nowe jak bedzie BUŁA.. jak mam miec lepiej to Xenon i nic pozatym.. ale kolejne pytanie.. lepiej przerabiac ze standardowych lamp VALEO czy kupic uzywane ORGINALNE.. co bedzie lepsze?

Dzieki wogole za pomoc wszystkim ! :kwiatek:



greg

Post autor: greg » ndz lis 26, 2006 23:56

pogo_2001 pisze:lepiej przerabiac ze standardowych lamp VALEO czy kupic uzywane ORGINALNE..
używane orginalne



pogo_2001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pogo_2001 » pn lis 27, 2006 00:00

a to nie jest tak ze te uzywane orginalne sa lekko "wypalone" tzn. te klosze itp. to sie zuzywa i niszczeje .. nie jest tak ?



greg

Post autor: greg » pn lis 27, 2006 00:10

pogo_2001 pisze:a to nie jest tak ze te uzywane orginalne sa lekko "wypalone" tzn. te klosze itp. to sie zuzywa i niszczeje .. nie jest tak ?
no nie wiem - kumpel ma 13 letnia BMW 750 i nic tam się nie wypaliło



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn lis 27, 2006 01:09

pogo_2001 pisze:a to nie jest tak ze te uzywane orginalne sa lekko "wypalone" tzn. te klosze itp. to sie zuzywa i niszczeje .. nie jest tak ?
Nie, nic. Będą w lepszym stanie niż halogenowe, mniej się grzeją. Jedyne co może być, to słaba sama lapma wyłądowcza D2S (nie chę użyć slowa "żarówka").
W miarę zużywania się, świecą ciemniej, bardziej na nieiesko.
Czasem widać, jak ejdzie samochód i jesta świeci błękitem, a druga ciemnym błękitem- tzn że jedna D2S wymieniona.
Koszt około 100-140 zł Philipsa. 7-9 lat powinna wytrzymać, bo tyle wynosi czas eksploatacji samochodu (wg producenta oczywiście, bo nie zalecają ich wymieniać, choć spokojnie można).
Najlepiej kup reflektory bez zamontowanej D2S (nawet będzie taniej) i kupisz nówki.
Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 78 gości