[MK4] Stuki w układzie kierowniczym, kontrolka Check silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
- Lokalizacja: Gdańsk - okolice
[MK4] Stuki w układzie kierowniczym, kontrolka Check silnika
Witam
Ostatnio w moim Golfie zauwazyłem dziwne stuki. W trakcie jazdy po drobnych dziurach lub przejazdu przez torowisko czuje na kierownicy delikatne stuki, jakby metal stukał o metal. Gdy samochód ma wyłaczony silnik i nie działa w spomagania jak pokręce delikatnie kierownicą w prawo i w lewo to także słychać delikatne udezenie metalu o meta. Czy to padnięte końcówki drążków?
Druga sprawa na którą ostatnio zwróciłem uwage to że po przekręceniu stacyjki zapalaja mi się wszystkie kontolki oprucz Check silnika. Autko ma tak od początku jak je kupiłem. Sprawdzałem VAG i nie ma żadnych błedów na silniku. Czy ten model tak ma? Może jakiś czujnik padł?. Mam Golfa 1.6 AKL 98 r.
Pozdrawiam
Ostatnio w moim Golfie zauwazyłem dziwne stuki. W trakcie jazdy po drobnych dziurach lub przejazdu przez torowisko czuje na kierownicy delikatne stuki, jakby metal stukał o metal. Gdy samochód ma wyłaczony silnik i nie działa w spomagania jak pokręce delikatnie kierownicą w prawo i w lewo to także słychać delikatne udezenie metalu o meta. Czy to padnięte końcówki drążków?
Druga sprawa na którą ostatnio zwróciłem uwage to że po przekręceniu stacyjki zapalaja mi się wszystkie kontolki oprucz Check silnika. Autko ma tak od początku jak je kupiłem. Sprawdzałem VAG i nie ma żadnych błedów na silniku. Czy ten model tak ma? Może jakiś czujnik padł?. Mam Golfa 1.6 AKL 98 r.
Pozdrawiam
Witam!
Co do tych stuków to na dziurach mogą stukać gumy na łączniku stabilizatora,to czesto pada w golfach,ja mam mojego od czerwca i juz raz musialem wymieniac, na kierownicy mam lekki luz jak silnik jest wylaczony, nie wiem co to jest, jeden z kolegow pisal w innym temacie ze to jakis luz na przekladni i trzeba cos dokrecic.
Co do drugiego to moj golf to tez 1.6 AKL 98' i tez nie zapala mi sie kontrolka CHECK ENGINE, takze niemieccy konstruktorzy nie przewidzieli tego w tym modelu . Pozdrawiam
Co do tych stuków to na dziurach mogą stukać gumy na łączniku stabilizatora,to czesto pada w golfach,ja mam mojego od czerwca i juz raz musialem wymieniac, na kierownicy mam lekki luz jak silnik jest wylaczony, nie wiem co to jest, jeden z kolegow pisal w innym temacie ze to jakis luz na przekladni i trzeba cos dokrecic.
Co do drugiego to moj golf to tez 1.6 AKL 98' i tez nie zapala mi sie kontrolka CHECK ENGINE, takze niemieccy konstruktorzy nie przewidzieli tego w tym modelu . Pozdrawiam
"Spokojny kierowca jest w każdym z nas - nie pozwól by Toba kierował"
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
- Lokalizacja: Gdańsk - okolice
energetyczny, kręcisz kierownicą na zgaszonym a drugi słucha w kanale - mozliwości jest kilka - zaczynajac od połączenia kierownica-wałek-przeklądnie poprzez końcówki drążków i łączniki stabilizatora (ale te ostatnie na zgaszonym powinny milczeć). Łączniki nie są drogie a wymiany dokonasz sam - nie ma problemów z tym - koszt o ile pamiętam ok 35zł
[ Dodano: Nie Lis 26, 2006 6:00 pm ]
hehe napisałem nasłuchu je - jako cały wyraz i zrobiło z tego ****
[ Dodano: Nie Lis 26, 2006 6:00 pm ]
hehe napisałem nasłuchu je - jako cały wyraz i zrobiło z tego ****
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
- Lokalizacja: Gdańsk - okolice
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
- Lokalizacja: Gdańsk - okolice
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: śr lip 05, 2006 09:04
- Lokalizacja: Gdańsk - okolice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 112 gości