Się pochwalę - kolejne wspomaganie w mk2! :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja zakladalem do mkII 1,6 TD od seata toledoguli pisze:Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3
I z tego co wiem te ciezarki sa takie same w kmIII w toledo i w paskudach
A sprawa jest prosta jak budowa cepa zamiast druta masz drut z ciezarkiem
Wyjmujesz dwie zawleczki, wywalasz drut - wkladsz ciezarek wkladas zawleczki i juz sie cieszysz
Potwierdzam ze zmiana jest znaczna biegi wchodza plynniej i zawsze tak samo - wczasniej bywalo tak ( i pewnie wiekszosc to potwiedzi ) ze pomimo iz nie bylo problemow z biegami to nie zawsze wchodzily tak samo czasem bieg wchodzil lekko czasem troszke ciezej - z ciezarkiem zawsze tak samo i dosc plynnie
Slyszalem o tym juz duzo dawno ale jakis czas temu dorwalem i juz nie puscilem
Goraco polecam
Pozdro:
Slawek.
Egon PŃ - na twoim rysunku nie ma tych cięgin. Na pewno nie podejdzie do 1,3 NZ z 5 skrzynią (ojciec taki ma i kicha). Norekm dał linka do porady, tam widać co i gdzie. A co do rysunku to na pewno jest kilka typów sterowania skrzyni (jak i samych skrzyń) więc zobacz inne rysunki.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
tak fido o to chodzi ale jakbyś czytał dokładnie wcześniejsze posty to byś znalazł ten sam link. Ponadto w tym opisie jest podany za mały wymiar. Orginał ma długość 120mm i średnicę 43mm i jest wykonany z żeliwa a więc cięższy niż stal dlatego nie radzę zmniejszać wymiaru względem orginału.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości