[MK3 1.8 75KM] Dziwny problem z zapłonem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Aleksander
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:55
Lokalizacja: Pajęczno

[MK3 1.8 75KM] Dziwny problem z zapłonem

Post autor: Aleksander » ndz lis 26, 2006 12:45

Witam.

Mam golfa jak w temacie. Sprowadziłem go jakieś pół roku temu. Od razu zagazowałem. Spalanie ok ale mam dziwny (dla mnie) problem z zapłonem, mianowicie:

-jak zrobię jednego dnia trochę więcej km za jednym razem (jakieś 30) i następnego chcę odpalić to nie mogę. Przekręcam kluczyk i nie słyszę takiego "cyknięcia" w stacyjce i co za tym idzie nie odzywa się pompa a rozrusznik zadziała jak przekręcę dalej ale nie ma co "chechłać" bo to i tak nic nie daje. Czasami za 20 razem dopiero jak przekręcę kluczyk to usłyszę to "cyknięcie" i wtedy odpali.
-jak robie krótsze trasy np. po 10 km to wszystko jest ok.
-problem się nasila jak autko "ostygnie" po dłuższej trasie

Gaz był założony pół roku temu i zrobiłem na nim 10 000 km. Spalanie w granicach 10l/100km, więc myślę, że w normie.

Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony ndz lis 26, 2006 15:11 przez Aleksander, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 26, 2006 13:02

masz odciety plus staly ze sterownika i przekaznik poada... masz pewnie pod maska 2 od instalki gazowej....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 26, 2006 13:02

Dziwny problem z zapłonem... MK3 1.8 75 KM '92r
To raczej problem nie z zapłonem, ale z podaniem paliwa.
Aleksander pisze:"cyknięcia" w stacyjce i co za tym idzie nie odzywa się pompa
Sprawdź czy napewno nei słychać pompy paliwa w baku (wyśilj kogoś do bagażnika).
Aleksander pisze:Czasami za 20 razem dopiero jak przekręcę kluczyk to usłyszę to "cyknięcie" i wtedy odpali.
Nie tyle w stacujce, co pod deską. Wygląda to wszystko na przekaźnik pompy paliwa...
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
dc35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 11, 2006 20:13
Lokalizacja: OSTROVIA
Kontakt:

Post autor: dc35 » ndz lis 26, 2006 13:03

też mam golfa 3 92 rocznik w silniku 1.4 i niezdecydował bym za nic w świecie zagazować 15 letni silnik! problemy mogą dopiero sie zacząć... pozdro



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 26, 2006 13:06

Ten przekaźnik to w dolnym rzędzie,ostatni (pierwszy od prawej na tablicy przekaźników). Nad bezpiecznikami.
Silnik masz o symbolu AAM (wpisz do profilu, będzie prościej pomóc w razie czego).
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Aleksander
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:55
Lokalizacja: Pajęczno

Post autor: Aleksander » ndz lis 26, 2006 13:15

dc35 pisze:też mam golfa 3 92 rocznik w silniku 1.4 i niezdecydował bym za nic w świecie zagazować 15 letni silnik! problemy mogą dopiero sie zacząć... pozdro
W takim razie polecam zagazowanie starego silnika. U mnie wszystko spisuje się ok poza tym przekaźnikiem. Myślę, że jest to dobry silnik do gazu i będzie mi długo służył.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 26 Lis 2006 12:19 ]
Grzesiekk1982 pisze:Ten przekaźnik to w dolnym rzędzie,ostatni (pierwszy od prawej na tablicy przekaźników). Nad bezpiecznikami.
Silnik masz o symbolu AAM (wpisz do profilu, będzie prościej pomóc w razie czego).
Pozdrawiam.
Wielkie dzięki. Mam nadzieję, że to rozwiąże ten uporczywy problem. Dam znać czy zadziałało.
Muszę przyznać, że to super forum. Nie sądziłem, że tak szybko dostanę odpowiedz.

Pozdrawiam olo

[ Dodano: 30 Lis 2006 07:28 ]
witam ponownie.
wczoraj nie mogłem odpalić. kupiłem ten przekaźnik i niestety nie mogę dalej zapalić. tymczasowo zwarłem styki załączające pompę i wstawiłem przełącznik i sam załączam pompę ręcznie. mechanik powiedział, że to może być wina komputera... Co o tym sądzicie?

[ Dodano: 03 Gru 2006 19:31 ]
Witam ponownie.
Proszę o pomoc. Nie ma sygnału z komputera na przekaźnik pompy. Miał koś takie objawy w swoim aucie? Może to coś immobilajzer [CONLOG] sfiksuje?
Z góry dziękuję za pomoc.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 56 gości