Witam.
Mam golfa jak w temacie. Sprowadziłem go jakieś pół roku temu. Od razu zagazowałem. Spalanie ok ale mam dziwny (dla mnie) problem z zapłonem, mianowicie:
-jak zrobię jednego dnia trochę więcej km za jednym razem (jakieś 30) i następnego chcę odpalić to nie mogę. Przekręcam kluczyk i nie słyszę takiego "cyknięcia" w stacyjce i co za tym idzie nie odzywa się pompa a rozrusznik zadziała jak przekręcę dalej ale nie ma co "chechłać" bo to i tak nic nie daje. Czasami za 20 razem dopiero jak przekręcę kluczyk to usłyszę to "cyknięcie" i wtedy odpali.
-jak robie krótsze trasy np. po 10 km to wszystko jest ok.
-problem się nasila jak autko "ostygnie" po dłuższej trasie
Gaz był założony pół roku temu i zrobiłem na nim 10 000 km. Spalanie w granicach 10l/100km, więc myślę, że w normie.
Z góry dziękuję za pomoc.
[MK3 1.8 75KM] Dziwny problem z zapłonem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Aleksander
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:55
- Lokalizacja: Pajęczno
[MK3 1.8 75KM] Dziwny problem z zapłonem
Ostatnio zmieniony ndz lis 26, 2006 15:11 przez Aleksander, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
masz odciety plus staly ze sterownika i przekaznik poada... masz pewnie pod maska 2 od instalki gazowej....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
To raczej problem nie z zapłonem, ale z podaniem paliwa.Dziwny problem z zapłonem... MK3 1.8 75 KM '92r
Sprawdź czy napewno nei słychać pompy paliwa w baku (wyśilj kogoś do bagażnika).Aleksander pisze:"cyknięcia" w stacyjce i co za tym idzie nie odzywa się pompa
Nie tyle w stacujce, co pod deską. Wygląda to wszystko na przekaźnik pompy paliwa...Aleksander pisze:Czasami za 20 razem dopiero jak przekręcę kluczyk to usłyszę to "cyknięcie" i wtedy odpali.
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Aleksander
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:55
- Lokalizacja: Pajęczno
W takim razie polecam zagazowanie starego silnika. U mnie wszystko spisuje się ok poza tym przekaźnikiem. Myślę, że jest to dobry silnik do gazu i będzie mi długo służył.dc35 pisze:też mam golfa 3 92 rocznik w silniku 1.4 i niezdecydował bym za nic w świecie zagazować 15 letni silnik! problemy mogą dopiero sie zacząć... pozdro
Pozdrawiam.
[ Dodano: 26 Lis 2006 12:19 ]
Wielkie dzięki. Mam nadzieję, że to rozwiąże ten uporczywy problem. Dam znać czy zadziałało.Grzesiekk1982 pisze:Ten przekaźnik to w dolnym rzędzie,ostatni (pierwszy od prawej na tablicy przekaźników). Nad bezpiecznikami.
Silnik masz o symbolu AAM (wpisz do profilu, będzie prościej pomóc w razie czego).
Pozdrawiam.
Muszę przyznać, że to super forum. Nie sądziłem, że tak szybko dostanę odpowiedz.
Pozdrawiam olo
[ Dodano: 30 Lis 2006 07:28 ]
witam ponownie.
wczoraj nie mogłem odpalić. kupiłem ten przekaźnik i niestety nie mogę dalej zapalić. tymczasowo zwarłem styki załączające pompę i wstawiłem przełącznik i sam załączam pompę ręcznie. mechanik powiedział, że to może być wina komputera... Co o tym sądzicie?
[ Dodano: 03 Gru 2006 19:31 ]
Witam ponownie.
Proszę o pomoc. Nie ma sygnału z komputera na przekaźnik pompy. Miał koś takie objawy w swoim aucie? Może to coś immobilajzer [CONLOG] sfiksuje?
Z góry dziękuję za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości