[MK2] NZ na G40

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » czw lis 23, 2006 21:42

Morganelo pisze:barteKKK03, A ile spala mniej więcej taki silniczek 1,8 16v KR ??? No i oczywiście czy łatwo będzie go zdobyć i czy nie będzie za bardzo wysłużony...
Na trasie przy baaardzo spokojnej jeździe było 8.1 rekord :) normalnie jest w okolicach 10l/100km, ale jest do przeżycia, a osiągi są naprawdę bardzo zadowalające. Silniczek łątwo zdobyć jak ma się trochę $$$, i można już na prawdę coś fajnego wychaczyć, tylko jak już będziesz kupował to szukaj kompletu z osprzętem, bo potem to skompletować jest ciężko. Przyda też się zawieszenie z GTI, hamulce jako element obowiązkowy przy takiej modyfikacji, elektryka i reszta gratów

[ Dodano: Czw Lis 23, 2006 20:47 ]
Morganelo pisze:Ok ale na co najlepiej zwracać uwagę... są silniki i silniki :) co trzeba wiedzieć podczas zakupu i co najlepiej sprawdzić nim zakupi się silnik... Jeśli ktoś mógłby napisać taką liste czynności podczas zakupu,chodzi mi co trzeba sprawdzić i na co zwrócić szczególną uwagę???
Najlepiej jeżeli silnik będzie jeszcze na aucie to się nim przejechać i wtedy można dużo powiedzieć, no ale tak to co..... nie wiele można, a silnika chyba przy zakupie nie będziesz rozbierał



Morganelo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 24, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morganelo » czw lis 23, 2006 21:53

barteKKK03 pisze:Najlepiej jeżeli silnik będzie jeszcze na aucie to się nim przejechać i wtedy można dużo powiedzieć
to jest najlepsze rozwiązanie ale jeśli nie można tego uczynić to na co zwracać uwagę??? Chodzi mi jakie powinno byc cisnienie, po czym co rozpoznać takie tam ogólne wstępne sprawy czy wogóle się silnik nadaje jeszcze do czzegoś??


A dodatkowo co o tym silniku myślicie???
http://allegro.pl/item142231881_silnik_ ... _816v.html :?: :?: :-k



Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » pt lis 24, 2006 12:38

Mozesz kolego sprawdzic cisnienie na zylindrach bo w sumie to jest najwazniejsze a jezeli chodzi o spalanie to moja PL pali przecietnie na trasie przy predkosci 120-130km/h 9-10l gazu a bebzyna 7-10 l zalezy kto jeździ :bigok:



Morganelo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 24, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morganelo » pt lis 24, 2006 13:21

A jakie powinno byc dobre ciśnienie w jakich granicach powinno się znaleść??? A już na pewno jakiego unikać jak ognia...


Pora zmieniać swój swiat, więc zaczne od Golfika...

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt lis 24, 2006 13:23

Morganelo pisze:Czyli z 1.6 PN nie da się nic zrobić:( szkoda, ale może poradzicie mi na jaki silnik można zmienić/wymienić... Chodzi mi o jakiś dobry żwawy/dynamiczny ale jednocześnie oszczędny w utrzymaniu...
mozesz zmienic na zwykly 1.8, wystarczy przelozyc goly silnik

[ Dodano: Pią Lis 24, 2006 12:37 pm ]
pepu12 pisze:Najlepiej swapuj na 1,8 16v KR jest prosta elektryka i masz ponad 130KM
tak ale swap ze zwyklego 1.6 na KR nie jest taki prosty gdyz nie wystarczy zmienic samego silnika, trzeba doliczyc jeszcze cale uklad zasuilania, przy PN pompapaliwa napedzana jest z silnika przy KR elektryczna, nie wspomne ze wypadaloby zmienic tez skrzynie, poloski oraz caly uklad wydechowy. Jak dobrze pojdzie to w 2000 mozna sie zamknac chociaz moze byc ciezko.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości