Witam
Od jakiegoś czasu autko pali dopiero za drugim razem i to już na "dotyk". Pierwsze kręcenie nic nie daje. Dotyczy to sytuacji gdy kilkanaście godzin postało i w baku jest pustawo, na ciepły silnik nie ma problemu.
W związku z tym chciałem zapytać, czy po włączeniu zapłonu powinna się włączyć pompa paliwa ? Wydaję mi się że tak wcześniej było, lecz nie jestem pewny.
Jeśli tak, to może ktoś ma pomysł dlaczego tak się nie dzieje ???
silnik: 1.8 ABS ("mono" 90 ps)
Pozdrawiam
Romek
[Mk3] Trudny rozruch
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam dzięki za odzew
A więc tak
Pompa ma jakieś 4 tysiaki przebiegu od wymiany. Poprzedni włąściciel miał tą przyjemność . Postaram się poprawić i nie jeździć na rezerwie .....
Jaka gumka ... która ????
Jak jest na pełnym, to tak po prawdzie to nie wiem , ale przy połowie (30l) pali bez problemu.Co znaczy jak wygląda ???
Pozdrawiam
Romek
A więc tak
Pompa ma jakieś 4 tysiaki przebiegu od wymiany. Poprzedni włąściciel miał tą przyjemność . Postaram się poprawić i nie jeździć na rezerwie .....
Jaka gumka ... która ????
Jak jest na pełnym, to tak po prawdzie to nie wiem , ale przy połowie (30l) pali bez problemu.Co znaczy jak wygląda ???
Pozdrawiam
Romek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 372 gości