[MK2] NZ na G40

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misha-gsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob maja 06, 2006 11:32
Lokalizacja: Łorsow
Kontakt:

[MK2] NZ na G40

Post autor: misha-gsm » wt lis 21, 2006 15:48

Witam mam silnik 1,3 na wielo punkie NZ ponoc ze sportowym walkiem i teraz mam pytanie podobno z tego mozna zrobic G40 i czy mozecie mi powiedziec co potrzebuje kupic od czego co pasuje jaki to moze byc koszt i czy to ma ses i czy ten silnik to wytrzyma a jesli nie to co trzeba zmienic wzmocnic i jaki moze byc przyrost mocy pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lis 21, 2006 15:53 przez misha-gsm, łącznie zmieniany 1 raz.


Projekt Jetta II Fire&Ice

Awatar użytkownika
brajan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw paź 28, 2004 18:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: brajan » wt lis 21, 2006 16:45

odpuść sobie.Prościej i taniej będzie kupić G-40



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » wt lis 21, 2006 17:09

Będzie sporo z tym zachodu, już lepiej kupić silnik lub nawet wyrwać z De polo z silnikiem G40



Morganelo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 24, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morganelo » wt lis 21, 2006 20:20

A czy da się coś zrobić z 1.6 PN z 91 roku, oczywiście bez zmiany silnika...Są jakieś szanse na jakieś lepsze osiągi czy raczej darować sobie??


Pora zmieniać swój swiat, więc zaczne od Golfika...

Awatar użytkownika
Ocet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw lip 27, 2006 21:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ocet » śr lis 22, 2006 00:00

Morganelo pisze:A czy da się coś zrobić z 1.6 PN z 91 roku, oczywiście bez zmiany silnika...Są jakieś szanse na jakieś lepsze osiągi czy raczej darować sobie??
Daruj sobie


[img]http://images34.fotosik.pl/292/90c25f011c48df94med.jpg[/img]

Morganelo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 24, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morganelo » śr lis 22, 2006 22:40

Czyli z 1.6 PN nie da się nic zrobić:( szkoda, ale może poradzicie mi na jaki silnik można zmienić/wymienić... Chodzi mi o jakiś dobry żwawy/dynamiczny ale jednocześnie oszczędny w utrzymaniu...


Pora zmieniać swój swiat, więc zaczne od Golfika...

Awatar użytkownika
Ocet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw lip 27, 2006 21:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ocet » śr lis 22, 2006 22:43

dynamika i spalanie to 1,9 TDI bedzie dobry


[img]http://images34.fotosik.pl/292/90c25f011c48df94med.jpg[/img]

Morganelo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 24, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morganelo » śr lis 22, 2006 22:48

A coś z benzynki ???

Jeśli 1.9 TDi to o jakim oznaczeniu najlepiej szukać??? No i oczywiście czy będą problemy jakieś z przełożeniem go do mojej budki Golfer Mk2 91 roczek 1.6 PN


Pora zmieniać swój swiat, więc zaczne od Golfika...

Awatar użytkownika
Ocet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw lip 27, 2006 21:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ocet » śr lis 22, 2006 22:51

problemy bedą - przede wszystkim elektryka


[img]http://images34.fotosik.pl/292/90c25f011c48df94med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » czw lis 23, 2006 15:12

Najlepiej swapuj na 1,8 16v KR jest prosta elektryka i masz ponad 130KM



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » czw lis 23, 2006 16:02

pepu12 pisze:Najlepiej swapuj na 1,8 16v KR jest prosta elektryka i masz ponad 130KM
Ale to raczej nie jest oszczędny silnik którego Morganelo, ale mocy i żwawości nie można mu odmówić. Jeżeli chcesz coś szybkiego i oszczędnego bierz TDI, z benzynowym będzie trudniej bo te mocniejsze są po prostu droższe w utrzymaniu



Morganelo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 24, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morganelo » czw lis 23, 2006 19:37

barteKKK03, A ile spala mniej więcej taki silniczek 1,8 16v KR ??? No i oczywiście czy łatwo będzie go zdobyć i czy nie będzie za bardzo wysłużony...


Pora zmieniać swój swiat, więc zaczne od Golfika...

cycu767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
Silnik: CZDA
Kontakt:

Post autor: cycu767 » czw lis 23, 2006 21:23

Morganelo pisze:No i oczywiście czy łatwo będzie go zdobyć i czy nie będzie za bardzo wysłużony...
jak poszukasz to znajdziesz :P a czy bedzie wysłużony to już zależy na co trafisz...



Morganelo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 24, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morganelo » czw lis 23, 2006 21:36

Ok ale na co najlepiej zwracać uwagę... są silniki i silniki :) co trzeba wiedzieć podczas zakupu i co najlepiej sprawdzić nim zakupi się silnik... Jeśli ktoś mógłby napisać taką liste czynności podczas zakupu,chodzi mi co trzeba sprawdzić i na co zwrócić szczególną uwagę???

Z góry dzięki


Pora zmieniać swój swiat, więc zaczne od Golfika...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 278 gości