[mk2] Sztywność całej konstrukcji golfa.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
[mk2] Sztywność całej konstrukcji golfa.
Mam swojego klekota dopiero nie całe 2 miesiące i mogę się jedynie domyślać jego przeszłości ale pewna sprawa mnie zaniepokoiła. Jak zmieniałem koła z letnich na zimowe w garażu, używając takiego zwykłego jednopunktowego podnośnika zauważełem, ze kiedy samochód jest w górze to nie mogę drzwi otworzyć ani zamknąć. Znaczy jest to możliwe, ale wymaga dużej siły bo ewidentnie zamek haczy o ten bolec wystający. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem ale faktem jest, ze wszystkie samochody jakie miałem okazję podnosić były sporo młodsze. Jak dla mnie drzwi się przesuwają o jakieś dobre 5mm, nie pamiętam teraz czy w górę czy w dół. Wiem, ze samochód był robiony z jednej strony ale ten problem w identycznym nasileniu występuje po obu stronach. W każdej dwójce nadwozie jest tak "giętkie" czy tylko mi się trafił taki ciekawy egzemplarz?
Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
starsze samochody miały dużo mniejszą sztywność nadwozia niż nowoczesne samochody wiec zabardzo niemasz się czym przejmować. chyba że na wybojach pęka ci przednia szyba to wtedy robi się problem
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No ja mam to samo - tzn. otworzyć drzwi to jeszcze się da, ale już nie zamknąć. Mój był bity, ale raczej nazwałbym to większą stłuczką, niż kolizją - poza tym był uderzony w prawy przód, nieznacznie, więc na sztywnosć to raczej nie miało wpływu. Rdzy na podwoziu też nie ma.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A może to zależy jak go się podnosi? Bo ja mam nieoryginalny lwarek i nie mogę nim podnosić na samym progu, tylko trzeba go wsunąć trochę głębiej - może to ma wpływ?
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Troche to zależy od tego ile auto ma drzwi. Ponieważ mamy w domu i dwudrzwiowego GTI i 4-drzwiowe Vento, oba nie bite, to moge napisać że w Vento jest takie zjawisko, a w GTI nie. Tak samo jak miałem 4 drzwiową jetkę to też tak było, bardziej wyrażone niż w Vento
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Dokładnie i to więcej niż trochęPaweł Marek pisze:Troche to zależy od tego ile auto ma drzwi
Też zależy- przede wszystkim jak wysoko uniesiesz jeden narożnik samochodu.Lipek81 pisze:A może to zależy jak go się podnosi?
Starsze samochody miały znacznie mniejszą sztywność i tak musi być, szczególnie 5 drzwiowe samochody z NIEWKLEJANYMI szybami. Wklejane szyby bardzo poprawiają sztywność.
Sedan też jest sztywniejszy od 5D hatchbacka (szyba, półka tylna,ścianka za kanapą).
Nie przejmuj się. W Audi też tak mam (da się jakoś otworzyć na siłę), w Golfie ciężko się otwierają/zamykają.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 201 gości