[MK2] Cieknąca pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » śr lis 22, 2006 10:42

Mówisz o zewnętrznej pompie tak? Może odudowa jest gdzieś pęknięta?


FORD
Fix Or Repair Daily

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » śr lis 22, 2006 13:42

A może jednak pękł ci wężyk doprowadzający paliwo a tak się tylko wydaje że to na łączeniu. Sprzawdzić warto.
A jak chcesz sklejać to polecam distal. Dwuskładnikowy. Powierzchnia musi być czyściutka, odtłuszczona i jego jedyna wada - schnie 24 godziny.
Tylko zastanów się czy chcesz to skleić bo potem możesz mieć problemy przy rozklejaniu. A silikon - to musisz się popytać bo na pewno jest odporny na benzyne i na ciepło tylko nie pamiętam jak się nazywa


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » śr lis 22, 2006 14:09

Ostatnio robiłem coś podobnego ale u mnie przyczyna była w przerdzewiałym przewodzie od pompki do filtra. Ty masz zewnętrzną pompke zatapialną ?? U mnie jest przepływowa a obudowa jest aby jakoś była zamocowana i przed uszkodzeniem mechanicznym (obudowe zrobiłem nową bo starej sie nie dało uratować :grin: )


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr lis 22, 2006 15:29

Gdybyś napisał jaki masz silnik, byłoby łatwiej.

W każdym razie gaźnikowce (czyli w Mk2 co do zasady 1.3 i 1.6) mają pompę mechaniczną na silniku (1.3 na głowicy, 1.6 na bloku). Te pompy są uszczelniane o-ringiem w podstawie, ale to o-ring olejowy (tzn. uszczelnia połączenie pompa-blok/głowica). Olej silnikowy smaruje pompę, ale ma być wewnątrz i nie wyciekać. Jeśli z takiej pompy leci paliwo, to albo padła membrana (w pompie oryginalnej zawalcowywanej lub w zamienniku - tytaj membrana potrafi zmurszeć na brzegach, zwłaszcza jak była wcześniej rozkręcana albo jak auto ma gaz i nie ma przepływu przez układ paliwowy) albo zluzowała się pokrywa pompy skręcana na 6 wkrętów (włoski zamiennik, skręcany).
Inny objaw przy tych pompach to przedostawanie się paliwa do oleju (olej capi wtedy paliwskiem, silnik chodzi głośniej, może przepalać olej, oleju może mimo to przybywać, wariują kontrolki ciśnienia), co świadczy o padniętej membranie (w obu przypadkach wymiana całej pompy na włoski zamiennik, chyba że masz z 450 zyla na Pirerburga, bo Pierburg jest nierozbieralny a samych membran do "włoszczyzny" nie uświadczysz)


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » czw lis 23, 2006 23:37

nesqik222 pisze:mam nadzieje ze załatwi sprawe
My też :)
nesqik222 pisze:dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc.
Nie ma sprawy.


FORD
Fix Or Repair Daily

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 243 gości