[MK2] Cieknąca pompa paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A może jednak pękł ci wężyk doprowadzający paliwo a tak się tylko wydaje że to na łączeniu. Sprzawdzić warto.
A jak chcesz sklejać to polecam distal. Dwuskładnikowy. Powierzchnia musi być czyściutka, odtłuszczona i jego jedyna wada - schnie 24 godziny.
Tylko zastanów się czy chcesz to skleić bo potem możesz mieć problemy przy rozklejaniu. A silikon - to musisz się popytać bo na pewno jest odporny na benzyne i na ciepło tylko nie pamiętam jak się nazywa
A jak chcesz sklejać to polecam distal. Dwuskładnikowy. Powierzchnia musi być czyściutka, odtłuszczona i jego jedyna wada - schnie 24 godziny.
Tylko zastanów się czy chcesz to skleić bo potem możesz mieć problemy przy rozklejaniu. A silikon - to musisz się popytać bo na pewno jest odporny na benzyne i na ciepło tylko nie pamiętam jak się nazywa
pozdrowienia el Kopyto
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Ostatnio robiłem coś podobnego ale u mnie przyczyna była w przerdzewiałym przewodzie od pompki do filtra. Ty masz zewnętrzną pompke zatapialną ?? U mnie jest przepływowa a obudowa jest aby jakoś była zamocowana i przed uszkodzeniem mechanicznym (obudowe zrobiłem nową bo starej sie nie dało uratować )
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Gdybyś napisał jaki masz silnik, byłoby łatwiej.
W każdym razie gaźnikowce (czyli w Mk2 co do zasady 1.3 i 1.6) mają pompę mechaniczną na silniku (1.3 na głowicy, 1.6 na bloku). Te pompy są uszczelniane o-ringiem w podstawie, ale to o-ring olejowy (tzn. uszczelnia połączenie pompa-blok/głowica). Olej silnikowy smaruje pompę, ale ma być wewnątrz i nie wyciekać. Jeśli z takiej pompy leci paliwo, to albo padła membrana (w pompie oryginalnej zawalcowywanej lub w zamienniku - tytaj membrana potrafi zmurszeć na brzegach, zwłaszcza jak była wcześniej rozkręcana albo jak auto ma gaz i nie ma przepływu przez układ paliwowy) albo zluzowała się pokrywa pompy skręcana na 6 wkrętów (włoski zamiennik, skręcany).
Inny objaw przy tych pompach to przedostawanie się paliwa do oleju (olej capi wtedy paliwskiem, silnik chodzi głośniej, może przepalać olej, oleju może mimo to przybywać, wariują kontrolki ciśnienia), co świadczy o padniętej membranie (w obu przypadkach wymiana całej pompy na włoski zamiennik, chyba że masz z 450 zyla na Pirerburga, bo Pierburg jest nierozbieralny a samych membran do "włoszczyzny" nie uświadczysz)
W każdym razie gaźnikowce (czyli w Mk2 co do zasady 1.3 i 1.6) mają pompę mechaniczną na silniku (1.3 na głowicy, 1.6 na bloku). Te pompy są uszczelniane o-ringiem w podstawie, ale to o-ring olejowy (tzn. uszczelnia połączenie pompa-blok/głowica). Olej silnikowy smaruje pompę, ale ma być wewnątrz i nie wyciekać. Jeśli z takiej pompy leci paliwo, to albo padła membrana (w pompie oryginalnej zawalcowywanej lub w zamienniku - tytaj membrana potrafi zmurszeć na brzegach, zwłaszcza jak była wcześniej rozkręcana albo jak auto ma gaz i nie ma przepływu przez układ paliwowy) albo zluzowała się pokrywa pompy skręcana na 6 wkrętów (włoski zamiennik, skręcany).
Inny objaw przy tych pompach to przedostawanie się paliwa do oleju (olej capi wtedy paliwskiem, silnik chodzi głośniej, może przepalać olej, oleju może mimo to przybywać, wariują kontrolki ciśnienia), co świadczy o padniętej membranie (w obu przypadkach wymiana całej pompy na włoski zamiennik, chyba że masz z 450 zyla na Pirerburga, bo Pierburg jest nierozbieralny a samych membran do "włoszczyzny" nie uświadczysz)
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości