[MK3] Zasysa powietrze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr lis 22, 2006 13:26

colltom pisze:No właśnie a autor tego wątku wyraźnie napisał że po odkręceniu tego korka auto mu gaśnie.
Gdzie tak napisał ? :chytry:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » śr lis 22, 2006 13:41

grybam pisze:panowie gdzie szukac pompki do centralnego bo jak mowilem nie dziala gdzies w bagazniku ale dokladnie gdzie??
Prawa strona w bagażniku, tuż pod tylną lampą, często w steropianowym "opakowaniu"
Pinhead pisze:No właśnie a autor tego wątku wyraźnie napisał że po odkręceniu tego korka auto mu gaśnie.


Gdzie tak napisał ? :chytry:


Kolega colltom namieszał prawie jak nasi politycy, a teraz próbuje mało przekonywująco odkręcać :helm:

pozdr :pub:



grybam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pt gru 02, 2005 14:15
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: grybam » pn lis 27, 2006 20:36

panowie a cze przyczyna zasysania powietzra i przerywania silnika moze byc brak doplywu powietrza przez zatkanie tego badziejstwa na pokrywie zaworow ??i np przeplywomierza czy bardziej sondy lub innych rzeczy??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 27, 2006 20:53

grybam pisze:panowie a cze przyczyna zasysania powietzra i przerywania silnika moze byc brak doplywu powietrza przez zatkanie tego badziejstwa na pokrywie zaworow ??i np przeplywomierza czy bardziej sondy lub innych rzeczy??
przez zatkanie raczej nie (predzej olej gdzieś wywali przez simeringi), przez dziurę gdzieś w odmie tak, może przerywać, to musi być szczelne. Dziura może być też w podstawie wtrysku, w wężu od wspomagania, w tym grubym wężu od przepływki do wtrysku, . I każda nieszczelność może dać problemy podobnego rodzaju, początkowo gaśnięcie na wolnych, a jak dziura duża to nie pojedziesz..
A czemu myślisz że masz to coś na pokrywie zatkane (to jest separator oleju). Dmuchnij po prostu w wąż i będziesz wiedział czy jest drożny czy nie (golfik warty jest takich poświęceń).


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

grybam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pt gru 02, 2005 14:15
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: grybam » pn lis 27, 2006 21:08

hehe wiem ze wart jest :) ale to auto mnie wykonczy za niedlugo:( niemam juz pomysłow odma byla nieszczelna zakleilem tasma olej wywala mi spod pokrywy zaworow do uszczelnienia szarpie okropnie musze mocno depnac gaz albo zredukowac ssie powietrze przez wlew oleju kiedy odkrece korek dlaczego?? pomocy:) !!!!!!!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 27, 2006 21:14

Po pierwsze zachowaj spokój. 2E sie nie da wykończyć na amen. No może i można ale potrzeba do tego sporo wysiłku).
Już ci wyjaśniono że po odkręceniu korka ma gasnąć (lub co najmniej szarpać) i kropka. Uwierz.
Teraz - ponieważ jak widać jesteś początkujący - spokojnie obejrzyj miejsca o których napisałem i poszukaj nieszczelności. Potem jeśli nie znajdziesz "dziury w całym" chyba jedź do mechanika. Trzeba sprawdzić cały zapłon oraz przepływkę

[ Dodano: Pon Lis 27, 2006 8:16 pm ]
Najczarniejsza wizja to uszczelka pod głowicą. Ale spokojnie, to cię finansowo nie zeżre.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości