[Passat B4 1.9 TDI] Smierdzi spalinami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Passat B4 1.9 TDI] Smierdzi spalinami
Cześć wam posiadam passata B4 1,9 TDI silnik 1z 95 rok niedawno miałem wymianę pierścieni i po wymianie miałem ustawianie zapłonu i tam tego wszystkiego i mam problem po przejechaniu 600km po wymianie pierścieni zajechałem na pomiar ciśnienia i miałem tak
1 34
2 34
3 33,5
4 32
i mam problem z rana jak odpalam silnik to się trzęsie przez chwile być może wina świec ( czy lepiej jest czekać jak zgaśnie lampka i kręcić czy poczekać aż cos pstryknie w bezpiecznikach bo jak przekręcam kluczyk chwile czekam lampka gaśnie ale jak poczekam parę sekund dłużej to cos pstryknie w bezpiecznikach jak odpalę samochód potrafi zadymić na niebiesko miałem robiona głowice wymiana uszczelniaczy i prowadnic. Kolejny mój problem to ze śmierdzi ostro spalinami z niego. I jak ruszam na zimnym silniku to cały się trzęsie. A dlaczego może śmierdzieć z niego spalinami jak ze starego autobusu. Pomóżcie bo już nie dam rady z tym samochodem. Z rana nie pali na dotyk musi z 2 3 razy okręcić wałem.
1 34
2 34
3 33,5
4 32
i mam problem z rana jak odpalam silnik to się trzęsie przez chwile być może wina świec ( czy lepiej jest czekać jak zgaśnie lampka i kręcić czy poczekać aż cos pstryknie w bezpiecznikach bo jak przekręcam kluczyk chwile czekam lampka gaśnie ale jak poczekam parę sekund dłużej to cos pstryknie w bezpiecznikach jak odpalę samochód potrafi zadymić na niebiesko miałem robiona głowice wymiana uszczelniaczy i prowadnic. Kolejny mój problem to ze śmierdzi ostro spalinami z niego. I jak ruszam na zimnym silniku to cały się trzęsie. A dlaczego może śmierdzieć z niego spalinami jak ze starego autobusu. Pomóżcie bo już nie dam rady z tym samochodem. Z rana nie pali na dotyk musi z 2 3 razy okręcić wałem.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
to ze rano zakopci to moze byc wina swiec. tymabrdziej jesli zakopci na niebiesko-siwo musisz je sprawdzic. odpalaj zaraz po tym jak przestanie swiecic dioda od swiec. to ze smierdzi spalinami moze byc wina uszkodzonego lacznika elastycznego kolektora z wydechem. pewnie "drucianka" sie przepalila/przetarla i czuc w kabinie spalinami. sprawdz. mysle ze po wymianie swieczek bedzie palil od strzala. w koncu to tdi. troche pomiar na 4 garze odstaje, ale jest w normie.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Czy to napewno przekaźnik świec? Może to od elektrycznej pompy paliwa?djmlody pisze:czekać jak zgaśnie lampka i kręcić czy poczekać aż cos pstryknie w bezpiecznikach bo jak przekręcam kluczyk chwile czekam lampka gaśnie ale jak poczekam parę sekund dłużej to cos pstryknie w bezpiecznikach
Pozdrawiam.
Mój też, tak biało-błękitno. To tylko chwila, nie bierze mi oleju (nic nie dolewam między wymianami), raczej nei ma się czym przejmować.djmlody pisze:odpalę samochód potrafi zadymić na niebiesko
Pozdrawiam.
Cześć chyba raczej to nie będzie ten łącznik bo spalinami czuć na końcu samochodu i w koło tak jak by nie spalał wszystkiego albo jak by brał olej cos takiego śmierdzi jak ze starych autobusów. Co do świec to odkręciłem całą listwę wykręciłem świece i odpiąłem czujnik i przekręciłem zapłon i świeczki się grzeją do czerwoności 4 tylko jakoś to długo wato trwało zanim się rozgrzały do czerwoności czy one powinny od razu być czerwone?? Z rana kopci na właśnie taki jasno niebieskawy cos takiego nawet jak nie grzeje świec to nie pali tak jak prawdziwy TDI bo jak już się na grzeje to pali na dotyk a po nocy musi z dwa trzy razy okręcić wałem. Wymieniałem filtr paliwa przewody paliwowe paliwo się nie cofa bo z rana jak patrzę na wężyk to jest tylko jakiś mały bąbelek powietrza ale ropa jest w całym przewodzie co idzie od filtra do pompy
Vw Passat B4 1.9 TDI Bez ABS
Dobra świece to na razie mniej ważne ale dlaczego z niego śmierdzi tak spalinami ??? mieszankę miałem ustawiana i wszystko resztę co się ustawia na vag. Potrafi zasmolić na niebiesko lekko pisałem już gdzieś wcześniej ze jak byłem u mechanika to sierdził ze pompa kuleje już bo jak wcisnę gaz na max i pusze to zaczyna się trząść silnik tak jak by pracował na 3 garach i ostro dymi na niebiesko tak jak by tam w cylindrach sam olej był tak smoli na niebiesko musze zgasić silnik i odczekać chwile i odpalić na nowo i dopiero wszystko wraca do normy mówił ze cos łopatkowa czy coś już się pomału wyrabia w pompie ale czy to może być objawami sierdzenia spalinami ?? I dlaczego może przy smolić jak na przykład wjeżdżam na kanał lekko pod górkę to właśnie potrafi przy smolić na niebieskawo no i ten smród spalin nawet jak się nagrzeje silnik i stoi na wolnych obrotach to śmierdzi dość mocno. Pomóżcie bo już nie mam siły na ten samochód
Vw Passat B4 1.9 TDI Bez ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości