[mk3] ABS nie dziala ale...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] ABS nie dziala ale...
Witam
Niedziala mi ABS, podlaczylem go z kolega pod kopmpa i wyskoczyl taki błąd:
00532 P1750 Napięcie (B+)
i teraz pytanie co jest nie tak? co sie zepsulo, przeszukalem forum ale nic nie znalalzem
Niedziala mi ABS, podlaczylem go z kolega pod kopmpa i wyskoczyl taki błąd:
00532 P1750 Napięcie (B+)
i teraz pytanie co jest nie tak? co sie zepsulo, przeszukalem forum ale nic nie znalalzem
[b]Dont hate the player, hate the game :] ...
[/b]
[/b]
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Re: [mk3] ABS nie dziala ale...
Jak mi nie dzialal to mialem:MarcinWro pisze: 00532 P1750 Napięcie (B+)
1 Fault Found:
00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)
Zamowilem nowy czujnik, zalozylem, skasowalem bledy i dziala.
Zawsze sprobuj skasowac blad najpierw. Sprawdz nastepnie czy blad nadal sie pojawia.
Czasami problem ustepuje, a w kompie zapisane sa inf. o bledach jakie wystapily.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
Witam nie wiem czy dobrze myślę ale ten błąd to błąd zasilania modułu czyli ABS, ja miałem też błąd zasilania różnych modułów i okazało się ze padł regulator napięcia i komuterowi nie zgadzało się napięcie i odłączył najpierw ABS a za 2 dni pojawiło się też błąd zasilania poduszek, sprawdź ile volt masz na akumulatorze i na obwodzie ja miałem wtedy 16 na aku i 18 na obwodzie. Nie wiedząc o tym też kasowałem błędy i też się nie dało ich skasować.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
jo
Nie wiem gdzie jest czujnik zasilania ABS. Ale wiem na pewno: po moich akcjach, że po błędach na odczycie przez Vag pt. "zasilanie Abs" i "zasilanie AIRBAG" miałem tyle volt ile miałem i wszystko się uspokoiło po wymianie regulatora zasilania. Jest on w alternatorze i zapłaciłem za nieorginał 50 papiera. Pozdrawiam
jo
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Blad mogl sie pojawic wlasnie z tego powodu. Nie odpala sie z kabli, tak samo jak nie uzycza sie swojego aku na podpiecie kabli - chyba ze odepniesz klemy u siebie - nawet EKU moze siasc. Podednij VAGa, zczytaj i usun bledy.cinekGTI pisze:padł mi akumulator i paliłem go przez kable. Od tamtej pory go nie ładowałem..
Pod siedziskiem kanapy.MarcinWro pisze:a sterownik od absu ten caly gdzie jest? przy serwie czy gdzies jeszcze?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
chyba aż tak strasznie nie jest ...Gitner pisze:Blad mogl sie pojawic wlasnie z tego powodu. Nie odpala sie z kabli, tak samo jak nie uzycza sie swojego aku na podpiecie kabli - chyba ze odepniesz klemy u siebie - nawet EKU moze siasc.
ja jak zawsze użyczałem aku (czy to w tym czy innym aucie) to mój samochód
chodził i tamten dopiero po podłączniu odpalał to chyba nic nie powinno się stać
TUTAJ w tym temacie jest fotka jak to mniej wiecej wygląda pod kanapąGitner pisze:Pod siedziskiem kanapy.MarcinWro pisze:a sterownik od absu ten caly gdzie jest? przy serwie czy gdzies jeszcze?
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
jesteś z W-wy zastukaj na PW do Adamm - to jeden z forumowiczówcinekGTI pisze: A kto mi moze powiedziec, gdzie najtaniej mogę sprawdzić te błędy na vag-u. i ile to może kosztować ??
nie wiem ile to kosztuje ....
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 281 gości