[Passat B4 1.9 TDI] Smierdzi spalinami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

djmlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 22:09
Lokalizacja: Polska

[Passat B4 1.9 TDI] Smierdzi spalinami

Post autor: djmlody » pn lis 20, 2006 22:24

Cześć wam posiadam passata B4 1,9 TDI silnik 1z 95 rok niedawno miałem wymianę pierścieni i po wymianie miałem ustawianie zapłonu i tam tego wszystkiego i mam problem po przejechaniu 600km po wymianie pierścieni zajechałem na pomiar ciśnienia i miałem tak
1 34
2 34
3 33,5
4 32
i mam problem z rana jak odpalam silnik to się trzęsie przez chwile być może wina świec ( czy lepiej jest czekać jak zgaśnie lampka i kręcić czy poczekać aż cos pstryknie w bezpiecznikach bo jak przekręcam kluczyk chwile czekam lampka gaśnie ale jak poczekam parę sekund dłużej to cos pstryknie w bezpiecznikach jak odpalę samochód potrafi zadymić na niebiesko miałem robiona głowice wymiana uszczelniaczy i prowadnic. Kolejny mój problem to ze śmierdzi ostro spalinami z niego. I jak ruszam na zimnym silniku to cały się trzęsie. A dlaczego może śmierdzieć z niego spalinami jak ze starego autobusu. Pomóżcie bo już nie dam rady z tym samochodem. Z rana nie pali na dotyk musi z 2 3 razy okręcić wałem.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lis 20, 2006 23:54

to ze rano zakopci to moze byc wina swiec. tymabrdziej jesli zakopci na niebiesko-siwo :) musisz je sprawdzic. odpalaj zaraz po tym jak przestanie swiecic dioda od swiec. to ze smierdzi spalinami moze byc wina uszkodzonego lacznika elastycznego kolektora z wydechem. pewnie "drucianka" sie przepalila/przetarla i czuc w kabinie spalinami. sprawdz. mysle ze po wymianie swieczek bedzie palil od strzala. w koncu to tdi. troche pomiar na 4 garze odstaje, ale jest w normie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt lis 21, 2006 00:01

djmlody pisze:czekać jak zgaśnie lampka i kręcić czy poczekać aż cos pstryknie w bezpiecznikach bo jak przekręcam kluczyk chwile czekam lampka gaśnie ale jak poczekam parę sekund dłużej to cos pstryknie w bezpiecznikach
Czy to napewno przekaźnik świec? Może to od elektrycznej pompy paliwa?
Pozdrawiam.
djmlody pisze:odpalę samochód potrafi zadymić na niebiesko
Mój też, tak biało-błękitno. To tylko chwila, nie bierze mi oleju (nic nie dolewam między wymianami), raczej nei ma się czym przejmować.
Pozdrawiam.



djmlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 22:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: djmlody » wt lis 21, 2006 09:22

Cześć chyba raczej to nie będzie ten łącznik bo spalinami czuć na końcu samochodu i w koło tak jak by nie spalał wszystkiego albo jak by brał olej cos takiego śmierdzi jak ze starych autobusów. Co do świec to odkręciłem całą listwę wykręciłem świece i odpiąłem czujnik i przekręciłem zapłon i świeczki się grzeją do czerwoności 4 tylko jakoś to długo wato trwało zanim się rozgrzały do czerwoności czy one powinny od razu być czerwone?? Z rana kopci na właśnie taki jasno niebieskawy cos takiego nawet jak nie grzeje świec to nie pali tak jak prawdziwy TDI bo jak już się na grzeje to pali na dotyk a po nocy musi z dwa trzy razy okręcić wałem. Wymieniałem filtr paliwa przewody paliwowe paliwo się nie cofa bo z rana jak patrzę na wężyk to jest tylko jakiś mały bąbelek powietrza ale ropa jest w całym przewodzie co idzie od filtra do pompy


Vw Passat B4 1.9 TDI Bez ABS

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » wt lis 21, 2006 12:38

Nie wiem jak długo czekałeś do rozżarzenia się świec u mnie żarzyły się juz po 2-3 sekudach ale ja mam zwykłego wolnossącego diesla.



djmlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 22:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: djmlody » wt lis 21, 2006 14:44

No u mnie żeby całe się rozgrzały do czerwoności od dołu do góry to minie jakieś 20 sekund cos takiego. A czy ktoś ma może kabel vag z Białegostoku?? Do vw passata ???


Vw Passat B4 1.9 TDI Bez ABS

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr lis 22, 2006 09:20

Sprawdź czas rozżarzania się świecy popdłączając ją bezpośrednio do akumulatora (+ do rdzenia -do obudowy) jeżeli czas rozżarzania podłączonej bezpośrednio świecy do akumulatora jest krutszy od świecy podłączonej przez przekaźnik to wynikać z tego może, że uszkodzony jest przekaźnik.



djmlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 22:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: djmlody » śr lis 22, 2006 15:58

Dobra świece to na razie mniej ważne ale dlaczego z niego śmierdzi tak spalinami ??? mieszankę miałem ustawiana i wszystko resztę co się ustawia na vag. Potrafi zasmolić na niebiesko lekko pisałem już gdzieś wcześniej ze jak byłem u mechanika to sierdził ze pompa kuleje już bo jak wcisnę gaz na max i pusze to zaczyna się trząść silnik tak jak by pracował na 3 garach i ostro dymi na niebiesko tak jak by tam w cylindrach sam olej był tak smoli na niebiesko musze zgasić silnik i odczekać chwile i odpalić na nowo i dopiero wszystko wraca do normy mówił ze cos łopatkowa czy coś już się pomału wyrabia w pompie ale czy to może być objawami sierdzenia spalinami ?? I dlaczego może przy smolić jak na przykład wjeżdżam na kanał lekko pod górkę to właśnie potrafi przy smolić na niebieskawo no i ten smród spalin nawet jak się nagrzeje silnik i stoi na wolnych obrotach to śmierdzi dość mocno. Pomóżcie bo już nie mam siły na ten samochód


Vw Passat B4 1.9 TDI Bez ABS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości