Witam !!
Ja nadal wracam z tym samym problemem po wizycie u pompiarza silnik zaczął głośno chodzić (tzn. jak chodzi na luzie to jeszcze oki ale wtedy przerywa na jednym garku, ale jak się nagrzeje to przerywanie pzechodzi ale stukanie tak jakby się zawór nieotwierał bądz niedomykał zostaje oczywiście też się to troche wycisza ale jak mu dam troche gazu podczas jazdy to to słychać), no i tak byłem u Pana pompiarza i mówiłem co i jak kazał zostawić samochód no i jak przychodze mówi że nic nieda się zrobić bo kąt wtrysku na pompie już jest z bardzo dużym wyprzedzeniem coś tam. 12 do stroboskopu, i mówił że trzeba tak jeździć i że to chyba zawory, no cuż mi się wydaje że Pan pompiarz wziąk kase i spierdolił robote a puźniej nawet niemiał kiedy to poprawić więc powiedzcie mi jak poluzować pompe abym na słuch sprubował ustawić kąt wtrysku, i czy taka metoda ustawiania czymś grozi ??
Musze sam to zrobić bo silnik strasznie cierpi po tej wyzycie a przed był oki z tym że palił więcej bo miał rozregulowane końcówki wtrysków
Tak więc z góry dzięki za pomoc !!
[MK2] Głośno pracujący silnik i przerywanie na zimnym ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
nie ruszaj tej pompy - lepiej poszukaj kogoś innego kto z tym robił kiedyś i ma jakieś doświadczenie - bo widzisz - fachowiec pompiarz to też człowiek i czasem chłopak po technikum samochodowym (czytaj czasem !!!) może zrobić to "na ucho" lepiej..... ale ja bym sam nie grzebał z pompa bo możesz już nie odpalić furki
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
najprawdopodobniej pan pompiarz przyspieszyl za bardzo wtrysk i jest efekt odpowiadajacy spalaniu stukowemu w benzyniaku.Gwizdek1982 pisze: po wizycie u pompiarza silnik zaczął głośno chodzić
no to skoro wczesniej bylo ok a teraz jest zle to zadaj kategorycznie reklamacji!!!!Gwizdek1982 pisze:no i tak byłem u Pana pompiarza i mówiłem co i jak kazał zostawić samochód no i jak przychodze mówi że nic nieda się zrobić bo kąt wtrysku na pompie już jest z bardzo dużym wyprzedzeniem coś tam
jazda z rozregulowanym wtryskiem jest tak samo niebezpieczna jak spalanie stukowe w benzynie. W krotkim czasie doprowadzi do wypalenia tlokow, uszkodzenia panewek i w konsekwencji do potrzeby remontu silnika.Gwizdek1982 pisze: i mówił że trzeba tak jeździć
albo tak albo zrobil to celowo abys wrocil do niego na remont generalny.Gwizdek1982 pisze:i że to chyba zawory, no cuż mi się wydaje że Pan pompiarz wziąk kase i spierdolił robote a puźniej nawet niemiał kiedy to poprawić
grozi zniszczeniem silnika! wiec nawet nie prubuj robic tego sam w domu bez jakiegokolwiek sprzetu specjalistycznego i jak najmniej jezdzij samochodem!Gwizdek1982 pisze:więc powiedzcie mi jak poluzować pompe abym na słuch sprubował ustawić kąt wtrysku, i czy taka metoda ustawiania czymś grozi ??
jedz do jakiegos zakladu gdzie wystawia ci ekspertyze na temat poprzedniego ustawienia i ustawia prawidlowo. Wtedy domagaj sie zwrotu kosztow od pompiarza ktory ci namieszal ale ABSOLUTNIE nie prubuj robic czegos sam!!!!Gwizdek1982 pisze:Musze sam to zrobić bo silnik strasznie cierpi po tej wyzycie a przed był oki z tym że palił więcej bo miał rozregulowane końcówki wtrysków
Tak więc z góry dzięki za pomoc !!
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 378 gości