kopułka i palec wymienione, kabli jeszcze nie zmianiałe bo byłem u znachora i powiedział że mogą to być kable a może silniczek krokowy i nie wieadomo co,bym musiał wszystko po kolei wymieniać ta to troche kasy pójdzieguti pisze:a elektryke masz w porzadku? kopułka, kable? bo moze masz przebicia jak jest wilgotno, ja tak mialem i palil na 3 gary jak było mokro , zmenilem kable i jak reka odjał
Golf II 1.8 RP - kłopoty z wolnymi obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
PozdraVWiam - Tomek :pub:
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
A jeszcze jedno,może to będzie jakaś wskazówka co do tych obrotów. Jak silnik pracuje na wolnych obrotach np. na postoju i wkręcam go w wysokie obroty to wraca normalnie do swoich ok. 900/min, natomiast to schodzenie do 200/min lub nawet niżej ma miejsce gdy normalnie jadę na jakimś biegu przez jakiś czas i wyrzucę na luz. Poza tym dziś odpalałem go z zimnego rano i wcześniej jak było wszystko ok to miał po odpaleniu normalne obroty oczywiście wyższe jak to przy zimnym silniku ale stabilne ,a dziś odpalił normalnie bez problemu,ale już obroty falowały między 900 a 1300. Może coś Wam to zasugeruje. Myślałem jeszcze,że to może paliwo,ale zawsze tankuję na BP i nie miałem nigdy problemu. Wspominacie również o tych warunkach pogodowych,mnie ta usterka się zaczęła co prawda jak jechałem gdy była mgła(na trasie),ale wcześniej też bywała różna aura i nie miało to żadnego wpływu (filtr powietrza mam w oryginalnej obudowie nie żaden stożkowy na wierzchu więc też nie powinien chyba być czuły.Pozdro.
Andrzej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 246 gości