Temperatura silnika - ostatnie starcie !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A mnie zastanawia jedna sprawa, dlaczego u tak wielu użytkowników golfów temperatura kształtuję się w okolicach 70 stopni, czyżby zbieg okoliczności czy może akurat u wszystkich popsuł się termostat ??? Uważam że to chyba nierealne, mam juz 3 auto z grupy VW i w kazdym mialem temp. 70 stopni wiec uważam ze chyba tak powinno być i niema co poprawiać fabryki i bawić się w wymiane termostatu. Poprostu ten typ tak ma i koniec.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
ma byc 90 i koniec....aw69 pisze:A mnie zastanawia jedna sprawa, dlaczego u tak wielu użytkowników golfów temperatura kształtuję się w okolicach 70 stopni, czyżby zbieg okoliczności czy może akurat u wszystkich popsuł się termostat ??? Uważam że to chyba nierealne, mam juz 3 auto z grupy VW i w kazdym mialem temp. 70 stopni wiec uważam ze chyba tak powinno być i niema co poprawiać fabryki i bawić się w wymiane termostatu. Poprostu ten typ tak ma i koniec.
wychodzi na to ze wiele golfow co nie tak ma po prostu...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Czasami wskaźniki szwankują ale to łatwo sprawdzić po rurach na jakim obiegu chodzi i czy są ciepłe czy gorące.
Wartość energetyczna gazu jest niższa od wartości benzynki ale za to wydziela się więcej ciepła przy spalaniu i teoretycznie na lpg powinien się szybciej grzać ale latem bo zimą wiadomo że spalanie jest osłabione co czasmi moze doprowadzić do zamarznięcia gazu w parowniku jeżeli nie została osiągnięta temperatura.
A u mnie jak 90 było tak jest. Dzisiaj ludzie się patrzyli na mnie jak na idiotę bo ja Sobie jechałem w krótkim rękawku, a oni w kurtkach. Na zewnątrz było -9 a u mnie w furce jak dałem na fest grzanie to było ponad 35 więc ustawiłem na ponad połowe na regulacji i było w sam raz. No i żadna szybka nie zaparowana, suchutko i przyjemnie.
No chłodnica nie jest osłonięta czym kolwiek i też nie mam osłon pod silnikiem i bez problemu u mnie się grzeje do 90stopni.
Wartość energetyczna gazu jest niższa od wartości benzynki ale za to wydziela się więcej ciepła przy spalaniu i teoretycznie na lpg powinien się szybciej grzać ale latem bo zimą wiadomo że spalanie jest osłabione co czasmi moze doprowadzić do zamarznięcia gazu w parowniku jeżeli nie została osiągnięta temperatura.
A u mnie jak 90 było tak jest. Dzisiaj ludzie się patrzyli na mnie jak na idiotę bo ja Sobie jechałem w krótkim rękawku, a oni w kurtkach. Na zewnątrz było -9 a u mnie w furce jak dałem na fest grzanie to było ponad 35 więc ustawiłem na ponad połowe na regulacji i było w sam raz. No i żadna szybka nie zaparowana, suchutko i przyjemnie.
No chłodnica nie jest osłonięta czym kolwiek i też nie mam osłon pod silnikiem i bez problemu u mnie się grzeje do 90stopni.
Witam ponownie ! Dzis zabrałem się za wymiane termostatu w swoim TDI (kupiłem nowy za 25 zł) troche pogrzebalem sie przy aucie, no i po skonczonej robocie jak ręką odjoł - silnik zagrzewa się ładnie do 90 stopni i w środku odrazu cieplej A jednak to wina termostatu, mieliście racje !
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
U mnie pelna temperatura jest po jakis 10 km ale jezeli przy takiej temperaturze na dworze wogole silnik dochodzi Ci do 90 stopni i nie idzie dalej to znaczy ze z termostatem jest wszystko w porzadku...
Ja jak mialem zly termostat- caly czas otwarty to mi temperatura czasami lekko poza biale pole wychodzila czyli jakbys mial zly termostat to przy - kilku stopniach na dworze silnik by Ci sie nigdy nie dogrzal do 90
Ja jak mialem zly termostat- caly czas otwarty to mi temperatura czasami lekko poza biale pole wychodzila czyli jakbys mial zly termostat to przy - kilku stopniach na dworze silnik by Ci sie nigdy nie dogrzal do 90
A to by znaczylo chyba ze termostat jest non stop zamkniety albo ze masz walniety wskaznik w zegarach...ja bym zaczal od wymiany termostatu...
Sprawdz czy chlodnice masz ciepla...a wentylator sie wlacza?i nie gotuje sie plyn przypadkiem?Napisz cos wiecej
Mozesz jeszcze miec gdzies chlodnice zatkana i nie ma pelnego obiegu...mysle ze trzeba sie temu dokladniej przyjzec bo 105 stopni to za duzo
Sprawdz czy chlodnice masz ciepla...a wentylator sie wlacza?i nie gotuje sie plyn przypadkiem?Napisz cos wiecej
Mozesz jeszcze miec gdzies chlodnice zatkana i nie ma pelnego obiegu...mysle ze trzeba sie temu dokladniej przyjzec bo 105 stopni to za duzo
peterson pisze:a ja nie moge dojsc w moim Golfie ile mam stopni na wskaźniku Dochodzi mi wskazówka niekiedy do połowy ale ile to jest? :/ Co ile sa te kreski ??
Jak tak masz to jest gites U mnie tez tak jest nawet z 1-2mm za wzkazowe i to niezaleznie czy lato czy zima
Pozdialka jest wyskalowana tak ze na srodku ma 90st na prawo pierwszy znacznik od srodka 110st, na lewo pierwszy znacznik od srodka 70.
Pozdro:
Slawek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 309 gości