[Vento 93 2E] szarpanie silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Vento 93 2E] szarpanie silnika
Mam następujący problem. Gdy autko postoi na wolnych obrotach zaczynają
sie dziac dziwne rzeczy! Szarpie i przerywa przy jeździe w przedziale
obrotów 1300 do 2100 (tak na oko). Przestaje szarpac przy ciagłym
dodawaniu gazu i wysokich obrotach! Zaznaczam ze jesli go zapale i nigdzie
sie nie zatrzymam zeby sobie postał to nic sie nie dzieje! Ale ileż można
jeździc bez zatrzymywania się hehe! Czasem po zapalniu na ciepłym silnik
ma tendencje do zgasnięcia ale jakos sie sam ratuje i pali! No i ta
przypadłość nie wystepuje zawsze! Czasem postoi zapalony i można nim
normalnie ruszyć! Wpadłem na pomysł zeby stac np na światłach i trzymac go
na obrotach ok 1300! Okazuje sie ze wtedy nie zaczyna wariować!
Prosze o pomoc bo nie wiem co mam robić! Podejrzewam silnik krokowy!
Przepływomierz juz jakos musiałem wymienic ale nie z tego powodu i ta
usterka została! Czy nieszczelna odma może byc tego powodem, bo cos mi sie
nie podoba ten przewód, widac małe pęknięcie przy wejsciu do bloku silnika! Podrawiam
Zapomniałem dodac że jesli go zgasze i znów po chwili zapale to problem
znika, ale tylko do nastepnego postoju na wolnych obrotach! Pozdrawiam
jeszcze raz i prosze o pomoc
sie dziac dziwne rzeczy! Szarpie i przerywa przy jeździe w przedziale
obrotów 1300 do 2100 (tak na oko). Przestaje szarpac przy ciagłym
dodawaniu gazu i wysokich obrotach! Zaznaczam ze jesli go zapale i nigdzie
sie nie zatrzymam zeby sobie postał to nic sie nie dzieje! Ale ileż można
jeździc bez zatrzymywania się hehe! Czasem po zapalniu na ciepłym silnik
ma tendencje do zgasnięcia ale jakos sie sam ratuje i pali! No i ta
przypadłość nie wystepuje zawsze! Czasem postoi zapalony i można nim
normalnie ruszyć! Wpadłem na pomysł zeby stac np na światłach i trzymac go
na obrotach ok 1300! Okazuje sie ze wtedy nie zaczyna wariować!
Prosze o pomoc bo nie wiem co mam robić! Podejrzewam silnik krokowy!
Przepływomierz juz jakos musiałem wymienic ale nie z tego powodu i ta
usterka została! Czy nieszczelna odma może byc tego powodem, bo cos mi sie
nie podoba ten przewód, widac małe pęknięcie przy wejsciu do bloku silnika! Podrawiam
Zapomniałem dodac że jesli go zgasze i znów po chwili zapale to problem
znika, ale tylko do nastepnego postoju na wolnych obrotach! Pozdrawiam
jeszcze raz i prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony czw lis 16, 2006 20:34 przez adre321, łącznie zmieniany 1 raz.
silnik krowkowy hmm no nei wiem czy tak raz moze bcy raz nei ale obnjawy sa jak silnika krokowego
PS zapraszm na stroen i forum Vento www.vwvento-fans.com
PS zapraszm na stroen i forum Vento www.vwvento-fans.com
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
TU PAWEł MAREK zasugerował bardzo istotną żecz
http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html
[ Dodano: Pią Lis 17, 2006 16:37 ]
http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html
[ Dodano: Pią Lis 17, 2006 16:37 ]
krokowca bym nie ruszał jak wiadomo on ma za zadanie wspomagające stabilizowanie biegu jałowego jeżeli by falowały obroty przy schodzeniu z wysokich to owszem mozna brać go pod uwagęadre321 pisze:pracuje równo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
http://www.allegro.pl/item142186262_waz ... t_2_0.html
tu masz tańszy zamiennik, trochę inny w kształcie ale pasuje. Przy chłodnicy oleju nakłada się go na wierzch króćca a nie do środka. Mam taki i jestem zadowolony.
[ Dodano: Pią Lis 17, 2006 8:52 pm ]
Spróbuj sie skontaktować najpierw z Marihuana Man
[ Dodano: Pią Lis 17, 2006 8:56 pm ]
a na razie po prostu zaklej dziurę taśmą.
tu masz tańszy zamiennik, trochę inny w kształcie ale pasuje. Przy chłodnicy oleju nakłada się go na wierzch króćca a nie do środka. Mam taki i jestem zadowolony.
[ Dodano: Pią Lis 17, 2006 8:52 pm ]
Spróbuj sie skontaktować najpierw z Marihuana Man
[ Dodano: Pią Lis 17, 2006 8:56 pm ]
a na razie po prostu zaklej dziurę taśmą.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
A kto to ten Marihuana Man? Po co mam sie z nim kontaktować? Skleić tasma sie nie da bo pekło przy samym bloku! Klej tez nie chwyci niczego tłustego od oleju! Kupie moze ten z allegro i zobacze co bedzie sie dalej działo! Pozdrawiam
[ Dodano: 17 Lis 2006 21:24 ]
Paweł Marek, Kto to jest ten Marihuana Man?
[ Dodano: 17 Lis 2006 21:24 ]
Paweł Marek, Kto to jest ten Marihuana Man?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jak się nie da skleić taśmą to zanim się kupi nowy wąż (link dałem wyżej), można jeszcze ( o ile odłamał się przy samym wejściu do bloku) obciąć równo końcówkę nożem, wyjąć zabezpieczenie i odłamany kawałek, i włożyć to co zostało do silnika, wcześniej nacinając rowek nożem na zabezpieczenie. Żonka już tak rok jeździ. Swoją drogą to jakiś kijowy matriał na ten przewód użyli w fabryce
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości