TDI i NOS

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lis 16, 2006 23:45

http://www.doppel-wobber.de/m_aaa.html
dAke pisze:a wogole co to jest ten intercooler ?
Chlodnica powietrza doladowujacego :bajer:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lis 17, 2006 00:18

dAke pisze:i czy wogole 2,5 litrowka v6 albo vr6 wejdzie do golfa ? a jezeli nie to co bym musial w nim zmienic zeby weszlo :)
Lepiej się nie bawić w Monster Garage, bo koszty Cię zjedzą. Lepiej kupić Golfa VR6 w oryginale.
dAke pisze:Im większy kat odchylenia tym lepiej ? w sensie czy lepiej v6 czy vr6 do mojego mk3
V6 może równiej pracować, mieć lepsze chłodzenie ( nie jest na kupie jak w VR). VR jest ze względu na kompaktową zabudowę. V łatwo nie wejdzie...
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lis 18, 2006 00:34

dAke pisze:zabawa z wsadzeniem 2,5 TDI v6
Nie ma sensu, nie obyło by się bez cięcia kombinowania, spawania (bezpieczeństwo i prowadzenie), nikt Ci nie sprzeda KOMPLETU, czyli ogromnej ilości czukników i wiązek, które potrafią kosztować setki zł każde z osobna. Ponadto z takim ciężkim silnikiem (zakłądając, że go tam w ogóle upchasz, bez naruszenia wyglądu samochodu) będzie się gorzej prowadzić (cięższy silnik od VR6) i cholera wie jak to umieścić- w pasku jest wzdłuż, a jak chcesz w MK3? Co ze skrzynią wtedy?
dAke pisze:ewentualnie 2,3 czy cos podobnego..zeby mialo chociaz ze 150 PSów przed
Już prędzej, ale lepiej VR6- są tańsze. A myślisz, że łatwo znaleźć silnik VR5 używany? A co z osprzętem (czujniki, elektryka, wszelkie 'agregaty' itp) też są drogie, a raczej niedostępne na używce.
Jeszcze raz odradzam. Koszty mogą być porównywalne z zakupem bardzo ładnego Glfa VR6 z lat 93-95. A w przypadku 2,5 TDI... Nie chcę zgadywać. Bez sensu. Lepiej poszukać łądnego egzemplarza. Nie wierzę, że nie ma. Nie, żebym zniechęcał, bo jeśli masz czym jezdzic przez rok robót, masz fantazję kasę i wykwalifikowanych ludzi to wszystko jest realne.
Samemu prościej robić swapa na fabryczne VR6.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob lis 18, 2006 02:28

dAke pisze:ewentualnie 2,3 czy cos podobnego..zeby mialo chociaz ze 150 PSów przed chipowaniem ?
1.9 TDI ARL - 150KM fabryczne :bajer:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lis 18, 2006 02:45

sorki ze sie podepne ale widze ze to chlopaki macie niezlą wiedze:D i chciałem zapytać czy tak samo jest z TDI jak z oznaczeniem GTD na mk2 imk3 ??? Bo GTI to chyba tak własnie nawet Vw zaczął produkcje autek oznaczanych GTI i potem sie tak przyjęło :P



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob lis 18, 2006 02:48

To_mas pisze:chciałem zapytać czy tak samo jest z TDI jak z oznaczeniem GTD na mk2 imk3 ???
A jak ma niby byc ? GTD to po prost TD w wersji GT, tylko w skrocie GTD... Troche glupio by np brzmialo GTDI wiec TDI w wersji GT to po prostu GT TDI :bigok:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lis 18, 2006 10:21

inek01 pisze:1.9 TDI ARL - 150KM fabryczne :bajer:
Tylko ciężko znaleźć na używce takie cudo :( a jeśli się uda, cena też będzie niezła- 130 konne są po ok 4-7 tys w zależności od kompletności osprzętu...
Pozdrawiam.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lis 18, 2006 12:55

inek01, A GTD tez jest wprowadzone przez VAG ??



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob lis 18, 2006 19:25

To_mas pisze:inek01, A GTD tez jest wprowadzone przez VAG ??
Jak to tez ? Co masz na mysli ?



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 19, 2006 16:23

dAke, Nowy TDI na pompie (nie na PD) kosztuje w ASO 19 tys (bez osprzętu). ARL z kompletnym osprzętem do swapa, powinien kosztować mniej więcej tyle, co 3 letni Golf MK4 z silnikiem TDI ARL (150KM) i pełną opcją wyposażenia.
Pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

[ Dodano: 19 Lis 2006 15:34 ]
dAke, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=fimc O to chodzi?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości