WITAM
sory ze zawracam glowe, ale moze mi pomozeCIE.
moj mkIII juz jezdzi wchodzi na obroty normalnie odpala i tez elegancko jezdzi ale mam klopot ze skrzynia jest jakby przesunieta w strone pasazera i nie moge wrzucac piatki, a wsteczny jest zaraz obok jedynki i na wyczucie to robie bo nie musze nic robic zeby go wrzucic chodzi mi o np.wcisniecie galki zmiany biegow jak to bylo na standardzie jak mialem 1.8 8v. czy moja skrzynia standardowa by basowala do tego motoru 1.8 16V wrazie czego?
propsze o odpis, bede bardzo wdzieczny.
pozdrawiam BARTEK
[MK2] Problemy ze skrzynia biegow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Problemy ze skrzynia biegow
Ostatnio zmieniony czw lis 16, 2006 22:40 przez lechu93, łącznie zmieniany 1 raz.
kaszub:)
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: [mkII] PROBLEMY ZE SKRZYNIA BIEGOW!!!!1.8 16v GTI
wg mnie to kwestja regulacji na drążku który wydzidzi z lewarkalechu93 pisze:WITAM
sory ze zawracam glowe, ale moze mi pomozeCIE.
moj mkIII juz jezdzi wchodzi na obroty normalnie odpala i tez elegancko jezdzi ale mam klopot ze skrzynia jest jakby przesunieta w strone pasazera i nie moge wrzucac piatki, a wsteczny jest zaraz obok jedynki i na wyczucie to robie bo nie musze nic robic zeby go wrzucic chodzi mi o np.wcisniecie galki zmiany biegow jak to bylo na standardzie jak mialem 1.8 8v. czy moja skrzynia standardowa by basowala do tego motoru 1.8 16V wrazie czego?
propsze o odpis, bede bardzo wdzieczny.
pozdrawiam BARTEK
nie mz znaczenia czy z 16V czy 8v sterownaie jest to samo obudowa ta sama róznica w przłozeniach
www.vrservice.pl
hmm myslisz ze skrzynia z mkIII 1.8 8V bedzie pasowac do silnika z mkII 1.8 16v jak nie uda sie jej wyregulowac tej z gti?
[ Dodano: 16 Lis 2006 21:49 ]
dzieki wam za zainteresowanie moim problemem,mi juz psycho siada, chociaz powiem wam ze mkIII z silniczkiem 1.8 16v bardzo fajniesie zbiera, no tylko ta regulacja biegow zostala mi.
[ Dodano: 16 Lis 2006 21:49 ]
dzieki wam za zainteresowanie moim problemem,mi juz psycho siada, chociaz powiem wam ze mkIII z silniczkiem 1.8 16v bardzo fajniesie zbiera, no tylko ta regulacja biegow zostala mi.
kaszub:)
wlaz pod auto i szukaj na drazku glownym co z lewarka wychodzi sruby z nakretką chyba na klucz 13. jak ją poluzujesz to mozesz regulowac polozenie dazka zmiany biegow w kazdej pozycji. Bierzesz kogos do auta do srodka niech ten drazek trzyma a Ty delikatnie przesowasz pod autem..zakrecasz srube i sprawdzasz efekty. Nie powiem Ci dokladnie w ktora strone maszkrecic co i jak..no bo nie wiem - to sie robi metoda "prob i bledow" albo "na chlopski rozum" jak kto woli
powodzenia
powodzenia
JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4
ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv
ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 111 gości